Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Tiesioginis pokalbis internetu, skirtas nekilnojamojo turto sektoriui
Pradėkite nekilnojamojo turto pardavimą su tiesioginiu pokalbiu internetu, kuris užtikrina 24/7 klientų aptarnavimą. Siūlome nemokamą 14 dienų bandomąją versiją, kvalifikuotus agentus ir aktyvius kvietimus pokalbiui. Pagerinkite klientų aptarnavimą, pritraukite potencialius klientus ir padidinkite konversijų rodiklį. Aplankykite mus ir sužinokite, kaip tiesioginiai pokalbiai gali transformuoti jūsų nekilnojamojo turto verslą!
„PayPal“ pagalbos centro kontaktai
Sužinokite, kaip susisiekti su „PayPal“ klientų aptarnavimo komanda per el. paštą, gyvą pokalbį, skambučių centrą ar socialinės žiniasklaidos platformas. Gaukite vertingų patarimų ir visą reikalingą kontaktinę informaciją vienoje vietoje. Apsilankykite dabar!
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.