PayPal klientų aptarnavimo kontaktų informacija ir kanalų, kuriais galima susisiekti, sąrašas ir patarimai, kaip susisiekti su PayPal atstovais, jei reikia pagalbos.
Panašu, kad bandote susisiekti su PayPal klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su PayPal pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su PayPal interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su PayPal atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„PayPal“ yra elektroninės prekybos įmonė, palengvinanti mokėjimus pervedant internetu.
„PayPal“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „PayPal“ yra elektroninės prekybos įmonė, palengvinanti mokėjimus pervedant internetu.
„PayPal“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „PayPal“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu jų svetainėje, paskambinti arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „PayPal“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.paypal.com/us/smarthelp/home
Taip, „PayPal“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į https://www.paypal.com/us/smarthelp/home
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu 00 1 402-935-2050. Paslaugos priklauso nuo to, kokios pagalbos jums reikia.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.