Koks yra tinkinimo apibrėžimas?
Kažką tinkinti reiškia, kad tai pakeičiate pagal konkrečius poreikius. Mes keičiame, koreguojame produktus ar paslaugas, kad atitiktų mūsų asmeninius ir verslo poreikius. Norime pritaikyti produktus, kad jie taptų geresni ir unikalūs.
Klientų aptarnavimo srityje kasdien atsižvelgiate į atskirus reikalavimus. Klientų aptarnavimo atstovai turi sužinoti apie klientą daugiau, kad gautų pilną vaizdą. Tik tada jie gali eiti pasiūlyti individualizuotą aptarnavimą. Praktiniai ir dėmesingi atsakymo sąlygos ne tik duomenys, bet ir daugiakanalės informavimas, kad galėtumėte palaikyti ryšį per pasirinkimo platformą.
Norite leisti klientui pasirinkti bendravimo sąsają. Būti pasiekiamam klientų pasirinktu kanalu taip pat gali būti laikoma pritaikymo forma. Be to, jei turite klientų iš įvairių šalių ir regionų, jie būtų dėkingi už galimybę pasirinkti kalbą. Nereikia nė sakyti, bet tema, susirašinėjimas ir skambučio mygtukas taip pat gali būti pritaikyti.

Kadangi kiekvienas verslas yra kitoks, galite naudoti adaptyvų tinkinimą, kad atitiktų jūsų verslo poreikius. Su adaptyviu tinkinimu galite filtruoti ir naudoti tuos atributus, kurie atitinka jūsų klientų poreikius. Turėtumėte pasiūlyti klientams pritaikytą paslaugą ir aptarnavimą įvairiose platformose. Nesvarbu, ar tai yra pagalbos centras, skambučių centras ar tiesioginis pokalbis internetu, siekiama suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą ir ne standartinį, bet individualų dėmesį. Geras CRM ir efektyvus informacijos nukreipimas padės jums tai padaryti.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Kodėl įmonės tinkina produktus?
Įmonės pritaiko produktus, nes jos nori pasiūlyti individualų aptarnavimą ir dėmesį klientams. Jos pripažįsta, kad aukštos kokybės klientų aptarnavimui reikalingas individualus ir asmeniškas požiūris.
Kaip galiu tinkinti savo verslą?
Galite tinkinti savo verslą, pritaikydami savo produktą ar paslaugą pagal tikslinę auditoriją, geografinę vietą, demografinius ar kitus pasirinktus kriterijus. Be to, įmonės gali pasiūlyti klientams konkrečius pasirinkimus.
Expert note
Tinkinimas reiškia pakeisti produktą ar paslaugą pagal kliento poreikius. Svarbu atsižvelgti į individualius klientų reikalavimus ir pasiūlyti pritaikytą aptarnavimą.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.