Kas yra scenarijų automatizavimas?
Scenarijų automatizavimas yra procesas, griežtai susijęs su tam tikromis sąlygomis pagrįstomis Taisyklėmis. Aktyvuodami taisyklę, jūs galite automatizuoti tam tikrus scenarijus, pavyzdžiui, kai biliete yra raktažodis “sąskaita”, remiantis scenarijaus taisykle, jūs galite automatiškai jį pažymėti “sąskaita” žyma ir persiųsti jį atsiskaitymų skyriui. (Yra šimtai tūkstančių galimų variantų.)
Frequently Asked Questions
Kas yra scenarijaus automatizavimas?
Scenarijų automatizavimas jums leidžia vienu paspaudimu atlikti keletos bilietų atnaujinimus. Palaiko veiklą, susijusią su pasikartojančių scenarijų vykdymu.
Kaip galite panaudoti scenarijų automatizavimą?
Scenarijų automatizavimas leidžia lengviau atlikti pasikartojančias užduotis. Tai ženkliai automatizuoja agentų darbą. Agentas gali pasirinkti visus bilietus, kurie turėtų būti priskirti konkrečiam scenarijui ir juos įvykdyti atliekant masinius veiksmus.
Ar LiveAgent yra prieinama scenarijų automatizavimo funkcija?
LiveAgent yra prieinama scenarijaus automatizavimo funkcija, kuri jums leidžia ženkliai automatizuoti klientų aptarnavimo komandos darbą.
Jei norite dar labiau pagilinti savo žinias, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie aptarnavimo automatizavimą. Jame rasite naudingos informacijos apie tai, kaip automatizacija gali padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti išlaidas.
Taip pat galite susipažinti su tema apie priedus straipsniuose, kurie padės efektyviau tvarkyti žinių bazę. Ši funkcija yra naudinga, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.