Kas yra klientų aptarnavimo valdymas?
CRM – tai į klientą orientuotas valdymas ir verslo požiūris, kuriam būdingas aktyvus ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ir palaikymas. Šie santykiai turi būti naudingi tiek klientui, tiek įmonei, o tai pašalina neetišką elgesį su klientais.
Klientų aptarnavimo valdymas kartais laikomas duomenų bazių technologija, kurioje vyksta informacijos apie įmonės klientus rinkimo, apdorojimo ir naudojimo procesas.
Frequently asked questions
Ką reiškia klientų aptarnavimo valdymas?
Klientų aptarnavimo valdymas – tai visų su klientų aptarnavimu susijusių aspektų valdymo procesas. Norint jį kontroliuoti, gerai turėti sistemą, kuri užtikrins kiekvieno kliento žingsnio kontrolę. Tai duomenų apie klientus, jų skaičių ir pasitenkinimą pirkiniais bei klientų aptarnavimu šaltinis.
Ar įmanoma automatizuoti klientų aptarnavimo valdymą?
Žinoma, galima automatizuoti klientų aptarnavimo valdymą. Rinkoje yra daug pasiūlymų, kurie padeda atlikti tai, ko neprivalo atlikti žmogus, nes šios užduotys gali būti automatizuotos. Dėl to gauname daugiau laiko, kurį galime skirti netinkamų automatizavimui išteklių valdymui.
Kaip pagerinti klientų aptarnavimo valdymo kokybę?
Jei norite pagerinti klientų aptarnavimo valdymo kokybę, tikrai verta sužinoti apie sprendimus, automatizuojančius klientų aptarnavimo valdymą. Kitas svarbus dalykas – įsiklausyti į agentus, kurie yra bendravimo su klientais priešakyje. Dėl geresnio valdymo jie taip pat geriau dirba. Taip pat turėtumėte klausytis klientų, kurių atsiliepimai yra labai svarbūs, nes klientų aptarnavimas yra apie juos.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
20 Svarbiausių Klientų Metrikų, Kurias Reikia Išmatuoti
Klientų požiūris ir įsitraukimas, sutarties nutraukimas, klientų išlaikymo santykis ir nukreipimo santykis yra svarbios veiklos metrikos. Atviri atvejai, kontaktų ir sprendimų santykis, aptarnavimo lygis ir neišspręsti bilietai taip pat yra vertingi metrikos. Vidutinis atsakymo greitis, pirmojo atsakymo laikas, vidutinis sprendimo laikas ir vidutinė pokalbio trukmė yra eksploatavimo metrikos. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir patirkite geriausią klientų aptarnavimą.