Kas yra klientų aptarnavimo valdymas?
CRM – tai į klientą orientuotas valdymas ir verslo požiūris, kuriam būdingas aktyvus ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ir palaikymas. Šie santykiai turi būti naudingi tiek klientui, tiek įmonei, o tai pašalina neetišką elgesį su klientais.
Klientų aptarnavimo valdymas kartais laikomas duomenų bazių technologija, kurioje vyksta informacijos apie įmonės klientus rinkimo, apdorojimo ir naudojimo procesas.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia klientų aptarnavimo valdymas?
Klientų aptarnavimo valdymas – tai visų su klientų aptarnavimu susijusių aspektų valdymo procesas. Norint jį kontroliuoti, gerai turėti sistemą, kuri užtikrins kiekvieno kliento žingsnio kontrolę. Tai duomenų apie klientus, jų skaičių ir pasitenkinimą pirkiniais bei klientų aptarnavimu šaltinis.
Ar įmanoma automatizuoti klientų aptarnavimo valdymą?
Žinoma, galima automatizuoti klientų aptarnavimo valdymą. Rinkoje yra daug pasiūlymų, kurie padeda atlikti tai, ko neprivalo atlikti žmogus, nes šios užduotys gali būti automatizuotos. Dėl to gauname daugiau laiko, kurį galime skirti netinkamų automatizavimui išteklių valdymui.
Kaip pagerinti klientų aptarnavimo valdymo kokybę?
Jei norite pagerinti klientų aptarnavimo valdymo kokybę, tikrai verta sužinoti apie sprendimus, automatizuojančius klientų aptarnavimo valdymą. Kitas svarbus dalykas – įsiklausyti į agentus, kurie yra bendravimo su klientais priešakyje. Dėl geresnio valdymo jie taip pat geriau dirba. Taip pat turėtumėte klausytis klientų, kurių atsiliepimai yra labai svarbūs, nes klientų aptarnavimas yra apie juos.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemas. Taip pat suteikia pagalbą klientams per tiesioginį pokalbį internetu ir teikia patarimus, kaip efektyviai tvarkyti klientų aptarnavimo bilietų eilę. Teikiama galimybė prisiregistruoti demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas.
Klientų skundų valdymo sistema
Skundų valdymo programinės įrangos siūlo lankstų aptarnavimą, lengvą integraciją su kitomis platformomis ir efektyvų klientų skundų nagrinėjimą. Tačiau kiekviena sistema turi savų privalumų ir trūkumų bei skirtingas kainas.