Kas yra makrokomanda?
Gali būti keletas konkrečių veikmsų, kuriuos jūsų pagalbos komanda nuolat kartoja. Siekdami taupyti jų laiką, jūs galite sukurti paruoštus atsakymus ar veiksmus, bei leisti savo komandai juos naudoti ir kiekvieną kartą iš naujo nebekartoti viso proceso.
Makrokomanda (arba atsakymų šablonai ar paruošti atsakymai) yra greitas būdas atsakyti į jūsų klientų poreikius. Jie taip pat padeda užtikrinti skirtingų pagalbos komandos narių atsakymų vientisumą.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent Iš anksto paruoštus atsakymus
Frequently asked questions
Kas yra Makrokomanda?
Makrokomandos yra pranešimo šablonas, kuris yra siunčiamas klientui, kai yra gaunamas atitinkamas pagalbos bilietas. Makrokomandų dėka, jūs galite automatizuoti savo darbą, nes jie suteikia galimybę pateikti pasikartojančius atsakymus. Agentui nebereikia kiekvieną kartą naujo pranešimo.
Ar verta naudoti Makrokomandas?
Makrokomandų naudojimas yra būtinas. Be jokios abejonės, jie palengvina darba ir taupo laiką. Jie jums leidžia automatizuoti jūsų darbą, nes jums nebereikia daugybę kartų kartoti tų pačių žinučių, kai klientams kyla tie patys klausimai. Dėl to, klientai gauna beveik momentinius atsakymus į savo klausimus.
Ar LiveAgent suteikia makrokomandas?
LiveAgent teikia makrokomandas. Iš anksto paruoštos žinutės jums leis greitai atsakyti į dažnai pasitaikančias užklausas, naudojant įprastą atsakymą. Vietoje atsakymo rašymo, agentai gali išsiųsti jau paruoštą žinutę, kurioje būtų nurodyta, kaip klientui išspręsti problemą.
Expert note
Makrokomandos yra iš anksto paruošti atsakymai, kurie padeda sutaupyti laiką atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus klientų aptarnavime.

Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
LiveAgent yra sistemos būklė ir klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia kontekstinę pagalbą ir paruoštus pranešimus klientams ir agentams. Tai naudinga agentams ir klientams, padeda įgyti žinių ir išspręsti problemas. LiveAgent taip pat siūlo daug naudingos informacijos apie programą. Taip pat yra apie mus, mokymasis, šablonai ir populiarios sistemos.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
„Micro Focus“ pagalbos centro kontaktai
"Micro Focus" offers customer support through various channels such as email, live chat, phone, social media, forum, and self-service. They also provide live chat and email support on their website and a knowledge base for self-help. Their email address is supportline@microfocus.com and they offer live chat on their website. If you need phone support, you can call their hotline at +1-800-632-6265.