Kas yra makrokomanda?
Gali būti keletas konkrečių veikmsų, kuriuos jūsų pagalbos komanda nuolat kartoja. Siekdami taupyti jų laiką, jūs galite sukurti paruoštus atsakymus ar veiksmus, bei leisti savo komandai juos naudoti ir kiekvieną kartą iš naujo nebekartoti viso proceso.
Makrokomanda (arba atsakymų šablonai ar paruošti atsakymai) yra greitas būdas atsakyti į jūsų klientų poreikius. Jie taip pat padeda užtikrinti skirtingų pagalbos komandos narių atsakymų vientisumą.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent Iš anksto paruoštus atsakymus
Frequently Asked Questions
Kas yra Makrokomanda?
Makrokomandos yra pranešimo šablonas, kuris yra siunčiamas klientui, kai yra gaunamas atitinkamas pagalbos bilietas. Makrokomandų dėka, jūs galite automatizuoti savo darbą, nes jie suteikia galimybę pateikti pasikartojančius atsakymus. Agentui nebereikia kiekvieną kartą naujo pranešimo.
Ar verta naudoti Makrokomandas?
Makrokomandų naudojimas yra būtinas. Be jokios abejonės, jie palengvina darba ir taupo laiką. Jie jums leidžia automatizuoti jūsų darbą, nes jums nebereikia daugybę kartų kartoti tų pačių žinučių, kai klientams kyla tie patys klausimai. Dėl to, klientai gauna beveik momentinius atsakymus į savo klausimus.
Ar LiveAgent suteikia makrokomandas?
LiveAgent teikia makrokomandas. Iš anksto paruoštos žinutės jums leis greitai atsakyti į dažnai pasitaikančias užklausas, naudojant įprastą atsakymą. Vietoje atsakymo rašymo, agentai gali išsiųsti jau paruoštą žinutę, kurioje būtų nurodyta, kaip klientui išspręsti problemą.
Eksperto pastaba
Makrokomandos yra iš anksto paruošti atsakymai, kurie padeda sutaupyti laiką atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus klientų aptarnavime.
