Kas yra makrokomanda?
Gali būti keletas konkrečių veikmsų, kuriuos jūsų pagalbos komanda nuolat kartoja. Siekdami taupyti jų laiką, jūs galite sukurti paruoštus atsakymus ar veiksmus, bei leisti savo komandai juos naudoti ir kiekvieną kartą iš naujo nebekartoti viso proceso.
Makrokomanda (arba atsakymų šablonai ar paruošti atsakymai) yra greitas būdas atsakyti į jūsų klientų poreikius. Jie taip pat padeda užtikrinti skirtingų pagalbos komandos narių atsakymų vientisumą.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent Iš anksto paruoštus atsakymus
Frequently Asked Questions
Kas yra Makrokomanda?
Makrokomandos yra pranešimo šablonas, kuris yra siunčiamas klientui, kai yra gaunamas atitinkamas pagalbos bilietas. Makrokomandų dėka, jūs galite automatizuoti savo darbą, nes jie suteikia galimybę pateikti pasikartojančius atsakymus. Agentui nebereikia kiekvieną kartą naujo pranešimo.
Ar verta naudoti Makrokomandas?
Makrokomandų naudojimas yra būtinas. Be jokios abejonės, jie palengvina darba ir taupo laiką. Jie jums leidžia automatizuoti jūsų darbą, nes jums nebereikia daugybę kartų kartoti tų pačių žinučių, kai klientams kyla tie patys klausimai. Dėl to, klientai gauna beveik momentinius atsakymus į savo klausimus.
Ar LiveAgent suteikia makrokomandas?
LiveAgent teikia makrokomandas. Iš anksto paruoštos žinutės jums leis greitai atsakyti į dažnai pasitaikančias užklausas, naudojant įprastą atsakymą. Vietoje atsakymo rašymo, agentai gali išsiųsti jau paruoštą žinutę, kurioje būtų nurodyta, kaip klientui išspręsti problemą.
Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."