Mokymas

Kas yra mokymas?

Mokymas yra procesas, kurio metu jūs paruošiate savo agentus, kad jie būtų gerai pasirengę aptarnauti klientus.

Mokymo procedūra apima, kaip kalbėtis su klientais, kaip pašalinti jiems iškilusias problemas ir suteikti jiems tinkamos informacijos apie jūsų įmonės parduodamus produktus. Mokymai niekada neturėtų sustoti, nes kai agentai pradeda dirbti ir sprendžia klientų problemas, jie mokosi. Kiekvieną kartą, kai išsprendžiama nauja problema, visada galima iš jos pasimokyti. Seminarai yra geras būdas mokyti savo darbuotojus ir stebėti, kiek jie išmoko.

Frequently asked questions

Kas yra mokymas?

Mokymas yra procesas, kurio metu parengiate savo agentus atlikti savo pareigas ir būti klientų aptarnavimo komandos dalimi. Tai puikus būdas išmokti naujų įgūdžių, plėtoti komandą ir, svarbiausia, paruošti agentus atlikti savo užduotis.

 

Kodėl jūsų aptarnavimo komandos mokymas yra svarbus?

Mokymas yra svarbus, kad agentai galėtų atlikti savo užduotis tinkamu lygiu. Tai galimybė tobulėti darbuotojams ir tobulinti jų įgūdžius.

 

Kokie yra dažniausiai kiekvieno klientų aptarnavimo agento mokymo elementai?

Dažniausi klientų aptarnavimo personalo mokymo elementai yra žinios apie produktą, bendravimo įgūdžių kursai, bendravimo kalba, komunikacijos politika, sąveikos su klientais kursai, įskaitant santykius su klientais, konfliktų sprendimą ir streso valdymą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Klientų nuostatos

Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau apie „LiveAgent“? Užsisakykite nemokamą sistemos pristatymą ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ bei kaip tai gali padėti jums pasiekti sėkmę.

Suplanuokite demonstraciją

LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.

Iš lūpų į lūpas

Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą. Ekspertai mano, kad Iš lūpų į lūpas yra galingas rinkodaros įrankis. Klientų aptarnavimo programinės įrangos nauda yra didesnis klientų išlaikymas, lengvas ir veiksmingas bendravimas, tiesioginis pokalbis, skambučiai, el. paštas, socialinių tinklų užklausos, didesnės pajamos, klientų lojalumas ir agentų pasitenkinimas. Kelionės žemėlapio sudarymas yra analitinis procesas, kuriam reikia suprasti klientų tikslus. Tiesioginis pokalbis gali būti naudingas švietimo ir nevyriausybinėms organizacijoms. Svarbu būti mandagiam, kantriam ir atidžiai klausyti kliento.

Ar esate susipažinęs su interviu ėmimu iš klientų? Sužinokite, kokia prasmė imti interviu iš kliento ir kaip jį sudaryti, atlikus 7 veiksmus.

Kaip paimti interviu iš kliento

Šiame straipsnyje pateikiami patarimai, kaip interviuoti klientus. Tai apima 6 etapus, pradedant nuo paprastų klausimų ir baigiant išsamia kliento aptarimu. Svarbu rūpintis esamais klientais tiek pat, kaip naujais klientais, ir pasinaudoti klausimais, kad pagerintumėte klientų patirtį. Po interviu svarbu peržiūrėti rezultatus, kad galėtumėte įgyvendinti pakeitimus ir patobulinti savo klientų aptarnavimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai