Kas yra mokymas?
Mokymas yra procesas, kurio metu jūs paruošiate savo agentus, kad jie būtų gerai pasirengę aptarnauti klientus.
Mokymo procedūra apima, kaip kalbėtis su klientais, kaip pašalinti jiems iškilusias problemas ir suteikti jiems tinkamos informacijos apie jūsų įmonės parduodamus produktus. Mokymai niekada neturėtų sustoti, nes kai agentai pradeda dirbti ir sprendžia klientų problemas, jie mokosi. Kiekvieną kartą, kai išsprendžiama nauja problema, visada galima iš jos pasimokyti. Seminarai yra geras būdas mokyti savo darbuotojus ir stebėti, kiek jie išmoko.
Frequently Asked Questions
Kas yra mokymas?
Mokymas yra procesas, kurio metu parengiate savo agentus atlikti savo pareigas ir būti klientų aptarnavimo komandos dalimi. Tai puikus būdas išmokti naujų įgūdžių, plėtoti komandą ir, svarbiausia, paruošti agentus atlikti savo užduotis.
Kodėl jūsų aptarnavimo komandos mokymas yra svarbus?
Mokymas yra svarbus, kad agentai galėtų atlikti savo užduotis tinkamu lygiu. Tai galimybė tobulėti darbuotojams ir tobulinti jų įgūdžius.
Kokie yra dažniausiai kiekvieno klientų aptarnavimo agento mokymo elementai?
Dažniausi klientų aptarnavimo personalo mokymo elementai yra žinios apie produktą, bendravimo įgūdžių kursai, bendravimo kalba, komunikacijos politika, sąveikos su klientais kursai, įskaitant santykius su klientais, konfliktų sprendimą ir streso valdymą.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.
57% klientų nori bendrauti su įmonėmis skaitmeniniais kanalais, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, kuris apima greitį, patogumą ir draugiškumą. Patirtis lemia pirkimo įpročius, todėl būtina tobulinti klientų patirtį ir susisiekti su jais per tinkamus kanalus.
Investuojama į klientų aptarnavimo mokymą ir skaitmeninius kanalus. Klientai vertina lengvą pasiekiamumą, greitą atsakymą, kompetenciją ir mandagumą. Aistros padėti ir empatija yra svarbios. Summary: Invest in training and digital channels for customer service. Customers value accessibility, quick responses, competence, and empathy.