Išvenkite prasto klientų aptarnavimo, suteikdami galimybę klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Nustatykite neigiamas klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Išnaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkciją.
Agento vertinimas internetiniame pokalbyje
Jūsų klientai gali suteikti atsiliepimus apie jų aptarnavimo patirtį, vertindami savo bendravimą su klientų aptarnavimo atstovu. Suteikite galimybę klientams vertinti Agento Pokalbį ir atsakymą el. paštu.
Agento vertinimo apžvalga
LiveAgent siūlo apdovanotų ir atmestų Agentų ataskaitą su klientų komentarais. Jūs galite eksportuoti šią ataskaitą į CSV failą.
Turėdami daugiau informacijos apie savo Agentus, jūs galite apdovanoti geriausius Agentus ir padėti tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai. Pasinaudokite LiveAgent “Vertinimo” funkcija.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.