Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo apklausa

Kas yra klientų aptarnavimo apklausa?

Apklausos ir interviu, kuriuos užpildo klientai, vadinami klientų aptarnavimo apklausomis. Jie padeda stebėti ir sekti klientų pasitenkinimą.

Klientų aptarnavimo apklausų tikslas – sužinoti, kokią patirtį turėjo klientai ir kaip įmonė gali tobulėti, kad savo klientams teiktų kokybiškesnes paslaugas.

Jei klientas turėjo blogą patirtį su įmonės teikiamu klientų aptarnavimu, jis greičiausiai niekam nerekomenduos tos įmonės ar jos produkto. Kai žmonės iš jo socialinio rato išgirs apie tai, greičiausiai jie taip pat nesirinks tos įmonės produktų.

DUK

Kas yra klientų aptarnavimo apklausa?

Klientų aptarnavimo apklausa yra klausimynas, skirtas padėti įmonėms suprasti, ką klientai galvoja apie prekės ženklą, paslaugas, produktus ir klientų aptarnavimą. Taip organizacijos turi galimybę tobulinti savo produktus, optimizuoti patirtį ir teikti klientams tai, ko jie nori.

Kokios yra klientų aptarnavimo apklausos rūšys?

Yra keturi pagrindiniai apklausų tipai. Pirmasis yra klientų pasitenkinimo indeksas (CSAT). Jame pateikiami paprasti klausimai, dažniausiai su atsakymais „taip“ arba „ne“. Antrasis tokio tipo apklausos pavyzdys yra klientų rekomendavimo indeksas, kuriame klientų prašoma įvertinti tikimybę, kad jie rekomenduos paslaugą ar produktą draugui skalėje nuo 0 iki 10. Kitas tyrimas – klientų pastangų indeksas (CES). Jis parodo, kiek pastangų reikia klientams, norint naudoti produktą, arba kiek darbo reikia norint išspręsti klientų aptarnavimo problemą. Paskutinis tipas yra etapų apklausa, kuri siunčiama svarbiausiais momentais.

Kaip platinti klientų aptarnavimo apklausą?

Klientų aptarnavimo apklausą galite platinti įvairiais būdais: siųsti el. paštu, įprastu naujienlaiškiu, pokalbių programėlės žinutėje arba socialiniuose tinkluose. Turite pasirinkti, kuris variantas, jūsų manymu, bus optimaliausias, ar pasirinkti tik vieną, kelis, o gal ir visus. Tam reikia konkrečios analizės.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai