Kas yra puikus klientų aptarnavimas?
Yra daugybė būdų, kaip suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Svarbu kaip įmanoma greičiau atsakyti į klientų klausimus. Bendrovė turi sutelkti dėmesį į lojalių ir ilgalaikių santykių kūrimą, o ne tik į pardavimus. Klientų atstovai turėtų įdėmiai klausytis ir padėti klientams. Jie turi palaikyti savo klientų pasitenkinimą. Tai yra raktas. Klientų aptarnavimo atstovai turėtų būti apmokyti. Jie turi periodiškai tobulinti savo įgūdžius ir žinias.
Kokios yra 10 geriausių klientų aptarnavimo praktikų?
- Atsiprašykite ir padėkokite
- Išklausykite
- Paskatinkite atsiliepimui ir į jį reaguokite
- Efektyviai valdykite laiką
- Būkite empatiški
- Nustatykite klientų tipus
- Atsakykite Internetiniu pokalbiu
- Rinkite ir naudokite klientų informaciją
- Venkite žargono
- Apmokykite klientų atstovus
Kaip galite pagerinti savo klientų aptarnavimą su klientų aptarnavimo programine įranga?
Be jau paminėtų praktikų, yra vienas svarbus dalykas, kurį gali daryti kiekviena įmonė. Turėdami tokią Klientų aptarnavimo programinę įrangą, kaip LiveAgent, pagerinsite jūsų kasdienį klientų aptarnavimą.
LiveAgent sukuria efektyvią aplinką tiek jūsų atstovams, tiek ir klientams. Jis surenka informaciją iš visų tipų platformų ir ją rodo vienoje sąsajoje. Ji padidina klientų išlaikymą, klientų pasitenkinimą ir taip pat įmonės pajamas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Kokios bendrovės turi puikų klientų aptarnavimą?
- “Google”
- “Chick-fil-A”
- “Ikea”
- “Amazon”
Kaip šie prekių ženklai teikia puikų klientų aptarnavimą?
Kaip galite pastebėti, įmonės yra iš skirtingų pramonės šakų. Tačiau jos visos siekia vieno tikslo – puikaus klientų aptarnavimo. Apžvelkime ir pasisemkime įkvėpimo iš kiekvienos įmonės.
“Google” teikia išskirtinius privalumus savo darbuotojams JAV. Pavyzdžiui, nemokamą maitinimą darbe, gydytojų priežiūrą, galimybę į darbą atsivesti gyvūnus ir dar daugiau. Šie veiksniai sumažina darbe patiriamą stresą. Dėl to, klientų aptarnavimo atstovai gali būti kūrybiškesni ir produktyvesni.
“Chick-fil-A” yra gerai žinomas greitojos maisto restoranų tinklas. Kaip jie suteikia puikų klientų aptarnavimą? Bendrovė supranta, kad pirmiausia jie turi investuoti į savo darbuotojus. Darbuotojų apmokymas gali daryti didelę įtaką. “Chick-fil-A” klientų aptarnavimas yra vertinamas kaip vienas iš mandagiausių. Štai kaip mandagumas “Chick-fil-A” suteikė konkurencinį pranašumą.
“IKEA” sutelkia dėmesį ir sukuria patirtį. “IKEA” visada stengiasi pagerinti klientų patirtį. Pažvelkime į pavyzdį. Jūsų šeima vyksta į parduotuvę įsigyti baldų. Jei turite mažų vaikų, “IKEA” suteikia galimybę jiems pažaisti vaikų centre, kol jūs apsipirksite. Apsipirkę, jūs galite pasiimti vaikus ir su visa šeima. tame pačiame pastate užsukti skaniai pavalgyti. Šis patogumas yra dar vienas puikaus klientų aptarnavimo pavyzdys. Tai yra didelė dalis bendro įmonės klientų aptarnavimo pasitenkinimo.
Galiausiai, tačiau ne prasčiausiai yra “Amazon”. Kodėl “Amazon” suteikia puikų klientų aptarnavimą? Pagalvokite, kai kažką įsigijote iš “Amazon” ir vėliau turėjote grąžinti. Yra didelė tikimybė, kad procesas buvo pakankamai greitas ir nesudėtingas. Tai yra tik vienas iš daugybės dalykų įrodančių, kad “Amazon” teikia puikų klientų aptarnavimą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra klientų aptarnavimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavimas yra tiesioginis ryšys tarp kliento ir įmonės atstovo, su kuriuo susisiekė klientas. Klientų aptarnavimas yra pagrindinis veiksnys kuriant santykius ir prekės ženklo įvaizdį.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip suteikti geriausią klientų aptarnavimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yra daugybė galimybių, kaip savo įmonėje galėtumėte pagerinti klientų aptarnavimą. Turite būti užtikrinti, kad jūs turite išsamią informaciją apie savo siūlomus produktus ir paslaugas. Įsiklausykite į savo klientus ir pasiteiraukite jų nuomonės. Niekada nepamirškite draugiškos kalbos ir bendravimo. Užtikrinkite, kad jūsų komanda galėtų kaip įmanoma greičiau atsakyti klientams, atsižvelgtų į jų atsiliepimus ir užmegztų stiprų ryšį, nes visos pastangos atsiperka!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios yra dažniausios klientų aptarnavimo klaidos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavime gali pasitaikyti klaidų, kurios daro didelę įtaką klientų pritraukimui ir gali nulemti ženklų įmonės pelno mažėjimą. Viena iš dažniausių klientų aptarnavimo klaidų yra kompetencijos trūkumas klientų aptarnavimo komandoje. Į klientus nukreipto agentų aktyvumo trūkumas yra dažnai identifikuojamas kaip pati didžiausia klientų aptarnavimo proceso klaida. Jei klientai negauna greitos pagalbos (įskaitant daugiakanalę veiklą), tai yra dar viena raudona vėliava jūsų klientų aptarnavimui. Didesnę žalą gali daryti tik neįsiklausymas į klientą, pažadų sulaužymas ir klientų nuvylimas. Jei nėra galimybės peržiūrėti kliento aptarnavimo istorijos, klientų aptarnavimo komandai gali būti sudėtinga stebėti klientų aptarnavimo procesus, kurie gali įtakoti žemą klientų pasitenkinimą. ” } }] }FAQ
Kas yra klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimas yra tiesioginis ryšys tarp kliento ir įmonės atstovo, su kuriuo susisiekė klientas. Klientų aptarnavimas yra pagrindinis veiksnys kuriant santykius ir prekės ženklo įvaizdį.
Kaip suteikti geriausią klientų aptarnavimą?
Yra daugybė galimybių, kaip savo įmonėje galėtumėte pagerinti klientų aptarnavimą. Turite būti užtikrinti, kad jūs turite išsamią informaciją apie savo siūlomus produktus ir paslaugas. Įsiklausykite į savo klientus ir pasiteiraukite jų nuomonės. Niekada nepamirškite draugiškos kalbos ir bendravimo. Užtikrinkite, kad jūsų komanda galėtų kaip įmanoma greičiau atsakyti klientams, atsižvelgtų į jų atsiliepimus ir užmegztų stiprų ryšį, nes visos pastangos atsiperka!
Kokios yra dažniausios klientų aptarnavimo klaidos?
Klientų aptarnavime gali pasitaikyti klaidų, kurios daro didelę įtaką klientų pritraukimui ir gali nulemti ženklų įmonės pelno mažėjimą. Viena iš dažniausių klientų aptarnavimo klaidų yra kompetencijos trūkumas klientų aptarnavimo komandoje. Į klientus nukreipto agentų aktyvumo trūkumas yra dažnai identifikuojamas kaip pati didžiausia klientų aptarnavimo proceso klaida. Jei klientai negauna greitos pagalbos (įskaitant daugiakanalę veiklą), tai yra dar viena raudona vėliava jūsų klientų aptarnavimui. Didesnę žalą gali daryti tik neįsiklausymas į klientą, pažadų sulaužymas ir klientų nuvylimas. Jei nėra galimybės peržiūrėti kliento aptarnavimo istorijos, klientų aptarnavimo komandai gali būti sudėtinga stebėti klientų aptarnavimo procesus, kurie gali įtakoti žemą klientų pasitenkinimą.