Atsakymas

Kas yra atsakymas?

Atsakymai į el. laiškus yra svarbi verslo dalis. Atsakymai yra naudojami susisiekti su žmonėmis, kurie su jumis bendravo. Palaikykite ryšį su savo klientais ir pamėginkite išlaikyti kaip įmanoma trumpesnį atsakymo laiką.

Frequently asked questions

Kas yra atsakymas?

Atsakymas yra pranešimas, siunčiamas žmonėms, susisiekusiems su įmone. Yra svarbu, kad atsakymai būtų naudingi gavėjams, o atsakymo laikas būtų kaip įmanoma trumpesnis.

 

Kokie yra dažniausi atsakymų tipai?

Dažniausiai pasitaikantys atsakymų tipai yra: problemos sprendimas, išsamesnės informacijos prašymas, atsakymas klientui, kuris yra nepatenkintas produktu ar paslauga, pranešimas, kad jums reikės daugiau laiko problemos sprendimui ir klientams, kurie nėra patenkinti klientų aptarnavimus. Atsakymai gali būti santykiniai arba informatyvūs.

 

Kokiais kanalais galite siųsti atsakymus naudojant LiveAgent?

Naudodami LiveAgent, jūs galite siųsti atsakymus tokiais kanalais, kaip el. paštas, internetiniais pokalbiais ar socialinėje žiniasklaidoje. Viskas priklauso nuo to, kokiu bendravimo kanalu naudojasi jūsų įmonė.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai