Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai ir patarimai klientų aptarnavimui: sužinokite, kaip greitai atsakyti į užklausas, naudoti atsakymų šablonus ir kitas reikalingas informacijas.
Ar galite įsivaizduoti save be „Google“ arba be interneto ryšio, būnant nepasiekiamam draugams ar šeimai? Tikriausiai ne.
Interneto dominavimas ir jo įtaka mūsų gyvenimui yra didžiulė, ypač dėl internetinės rinkodaros. Šiuo metu daugiau nei 4,57 mlrd. žmonių visame pasaulyje yra prisijungę prie virtualaus pasaulio.
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės mėgsta internetą, yra ta, kad jame galima greitai gauti informacijos. Pavyzdžiui, prieš pirkdami iš jūsų, jūsų klientai naudojasi internetu, kad sužinotų daugiau apie jūsų įmonę, produktus ir paslaugas. Jei juos kas nors iš tikrųjų domina, jie gali net kreiptis į jus ir užduoti klausimą.
Jūsų, kaip įmonės, pareiga – visada stengtis jiems greitai ir tiksliai atsakyti. Prieš padėdami jums atsakyti į įvairiausius klientų klausimus, apžvelkime, kodėl socialinė žiniasklaida yra tokia galinga priemonė.
Įmonės ir pavieniai asmenys gali pasiekti daug puikių dalykų, jei organizuotai ir struktūrizuotai naudos socialinius tinklus. Toliau pateikiami keli pagrindiniai socialinės medijos privalumai:
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Paprastai nė vienas klausimas, atsiųstas tiesiai į jūsų pašto dėžutę arba užduotas socialinių tinklų komentaruose, neturėtų likti neatsakytas. Jei neatsakysite į tokio tipo žinutes, jūsų klientai gali pasijusti ignoruojami. Be to, niekada nežinote, kokių teigiamų rezultatų gali duoti paprastas dėmesio atkreipimas. Tai gali atnešti didelį pardavimą, viską pakeisiantį klientą arba naują verslo galimybę.
Jei pastebėjote, kad tam tikras klausimas ar klausimų grupė užduodami dažniau nei kiti, turėtumėte sukurti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir pasidalyti nuoroda su klientais, kurie teiravosi šia tema. Geriausia stengtis šiek tiek suasmeninti savo žinutę, pavyzdžiui, pasisveikinti su siuntėju, kreiptis vardu ir po šio paprasto pritaikymo įklijuoti atsakymą. Tačiau jei į jūsų socialinių tinklų dėžutę per mėnesį patenka tūkstančiai klausimų, gali būti veiksmingiau tiesiog siųsti naudotojams nuorodas į atitinkamus atsakymus.
Į visus klientų klausimus patartina atsakyti kuo greičiau. Net jei tai nėra skundas ar klausimas, kuris yra labai svarbus vartotojo gebėjimui naudotis jūsų produktu ar paslauga, jūsų socialinių tinklų ar klientų aptarnavimo komanda turėtų siekti atsakyti į klausimus per kelias minutes nuo jų gavimo. Nepamirškite, kad gyvename skubos pasaulyje, kuriame klientai reikalauja ir tikisi greitų atsakymų.
El. laiškų šablonai leidžia sutaupyti laiką, sumažinti klaidų riziką ir padidinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus. Covomo naudojo LiveAgent ir pasiekė svarbius tikslus. RSVP el. laiškų šablonai palengvina renginių planavimą ir organizavimą. Tai svarbus klientų aptarnavimo kanalas, tačiau daugelis verslų neatsako į klientų el. laiškus. Naudodami šablonus, komandos gali efektyviau aptarnauti didesnį klientų skaičių per trumpesnį laiką.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.
Šiame tekste apžvelgiama internetinės rinkodaros bei socialinių tinklų svarba verslui, taip pat pateikiami atsakymų šablonai į produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. Aptariamos tiesioginės komunikacijos privalumai, atsakyti į kiekvieną klientų gautą žinutę svarbu verslo sėkmei bei gerai klientų patirčiai. Rekomenduojama teikti išskirtinį aptarnavimą per socialinius tinklus ir kitus kanalus, o bendravimas per juos turėtų būti mažiau formalus nei el. paštu.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.