• Šablonai
  • Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai

Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai

Ar galite įsivaizduoti save be „Google“ arba be interneto ryšio, būnant nepasiekiamam draugams ar šeimai? Tikriausiai ne.

Interneto dominavimas ir jo įtaka mūsų gyvenimui yra didžiulė, ypač dėl internetinės rinkodaros. Šiuo metu daugiau nei 4,57 mlrd. žmonių visame pasaulyje yra prisijungę prie virtualaus pasaulio.

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės mėgsta internetą, yra ta, kad jame galima greitai gauti informacijos. Pavyzdžiui, prieš pirkdami iš jūsų, jūsų klientai naudojasi internetu, kad sužinotų daugiau apie jūsų įmonę, produktus ir paslaugas. Jei juos kas nors iš tikrųjų domina, jie gali net kreiptis į jus ir užduoti klausimą.

Jūsų, kaip įmonės, pareiga – visada stengtis jiems greitai ir tiksliai atsakyti. Prieš padėdami jums atsakyti į įvairiausius klientų klausimus, apžvelkime, kodėl socialinė žiniasklaida yra tokia galinga priemonė.

Bendravimo socialiniuose tinkluose privalumai

Įmonės ir pavieniai asmenys gali pasiekti daug puikių dalykų, jei organizuotai ir struktūrizuotai naudos socialinius tinklus. Toliau pateikiami keli pagrindiniai socialinės medijos privalumai:

  • Socialinė žiniasklaida padeda padidinti svetainės lankomumą, nes joje galima skelbti turinį, į kurį pateikiamos nuorodos. Be to, socialiniuose tinkluose galite dalytis ta pačia informacija, kurią skelbiate savo svetainėje, ir taip skleisti svarbią informaciją.
  • Socialiniai tinklai didina prekės ženklo žinomumą. Beveik visuose socialiniuose tinkluose yra siūlomos funkcijos, padedančios įmonėms kurti prekių ženklų bendruomenes ir grupes, kurios gali suteikti daugiau žinomumo.
  • Socialiniai tinklai sukuria naujus ryšius. Socialinė žiniasklaida padeda užmegzti ryšius su naujais žmonėmis, kurie ateityje gali tapti klientais, tiekėjais, partneriais ir pan.
  • Socialiniai tinklai skatina tiesioginį bendravimą su naudotojais. Socialiniai tinklai ne tik padeda teikti geresnes paslaugas, bet ir padeda lengviau užmegzti ryšį su klientais ir patenkinti jų poreikius. 
  • Socialinė žiniasklaida padeda padidinti pardavimus. Mažosios ir vidutinės įmonės gali naudotis įvairių socialinių tinklų siūlomomis priemonėmis, kad sukurtų papildomą vietą pardavimams.
  • Socialiniai tinklai yra įrankis, kuris palengvina socialinį klausymąsi / stebėjimą.

Šablonų idėjos

Klausimai apie produkto funkcijas


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Klausimai apie produkto ekologiškumą


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Klausimai apie paslaugos prieinamumą


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Klausimai apie susijusius produktus ar paslaugas


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Klausimai socialiniuose tinkluose apie produktus ar paslaugas – dažnai užduodami klausimai

Ar turėčiau atsakyti į kiekvieną klausimą apie produktą / paslaugą?

Interneto pokalbių kambario burbuliukai

Paprastai nė vienas klausimas, atsiųstas tiesiai į jūsų pašto dėžutę arba užduotas socialinių tinklų komentaruose, neturėtų likti neatsakytas. Jei neatsakysite į tokio tipo žinutes, jūsų klientai gali pasijusti ignoruojami. Be to, niekada nežinote, kokių teigiamų rezultatų gali duoti paprastas dėmesio atkreipimas. Tai gali atnešti didelį pardavimą, viską pakeisiantį klientą arba naują verslo galimybę.

Jei keli naudotojai klausia vienodo klausimo, ar galiu siųsti jiems tą patį atsakymą?

Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai

Jei pastebėjote, kad tam tikras klausimas ar klausimų grupė užduodami dažniau nei kiti, turėtumėte sukurti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir pasidalyti nuoroda su klientais, kurie teiravosi šia tema. Geriausia stengtis šiek tiek suasmeninti savo žinutę, pavyzdžiui, pasisveikinti su siuntėju, kreiptis vardu ir po šio paprasto pritaikymo įklijuoti atsakymą. Tačiau jei į jūsų socialinių tinklų dėžutę per mėnesį patenka tūkstančiai klausimų, gali būti veiksmingiau tiesiog siųsti naudotojams nuorodas į atitinkamus atsakymus.

Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai
Žinučių šablonai „LiveAgent“ sistemoje

Kaip greitai turėčiau atsakyti į klausimą apie produktus ar paslaugas?

Atsakymo laikas

Į visus klientų klausimus patartina atsakyti kuo greičiau. Net jei tai nėra skundas ar klausimas, kuris yra labai svarbus vartotojo gebėjimui naudotis jūsų produktu ar paslauga, jūsų socialinių tinklų ar klientų aptarnavimo komanda turėtų siekti atsakyti į klausimus per kelias minutes nuo jų gavimo. Nepamirškite, kad gyvename skubos pasaulyje, kuriame klientai reikalauja ir tikisi greitų atsakymų.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau atsakyti į kiekvieną klausimą apie produktą / paslaugą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paprastai nė vienas klausimas, atsiųstas tiesiai į jūsų pašto dėžutę arba užduotas socialinių tinklų komentaruose, neturėtų likti neatsakytas. Jei neatsakysite į tokio tipo žinutes, jūsų klientai gali pasijusti ignoruojami.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jei keli naudotojai klausia vienodo klausimo, ar galiu siųsti jiems tą patį atsakymą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei pastebėjote, kad tam tikras klausimas ar klausimų grupė užduodami dažniau nei kiti, turėtumėte sukurti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir pasidalyti nuoroda su klientais, kurie teiravosi šia tema. Tačiau jei į jūsų socialinių tinklų dėžutę per mėnesį patenka tūkstančiai klausimų, gali būti veiksmingiau tiesiog siųsti naudotojams nuorodas į atitinkamus atsakymus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip greitai turėčiau atsakyti į klausimą apie produktus ar paslaugas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Į visus klientų klausimus patartina atsakyti kuo greičiau. Net jei tai nėra skundas ar klausimas, kuris yra labai svarbus vartotojo gebėjimui naudotis jūsų produktu ar paslauga, jūsų socialinių tinklų ar klientų aptarnavimo komanda turėtų siekti atsakyti į klausimus per kelias minutes nuo jų gavimo.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai