Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai ir patarimai klientų aptarnavimui: sužinokite, kaip greitai atsakyti į užklausas, naudoti atsakymų šablonus ir kitas reikalingas informacijas.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Ar galite įsivaizduoti save be „Google“ arba be interneto ryšio, būnant nepasiekiamam draugams ar šeimai? Tikriausiai ne.
Interneto dominavimas ir jo įtaka mūsų gyvenimui yra didžiulė, ypač dėl internetinės rinkodaros. Šiuo metu daugiau nei 4,57 mlrd. žmonių visame pasaulyje yra prisijungę prie virtualaus pasaulio.
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės mėgsta internetą, yra ta, kad jame galima greitai gauti informacijos. Pavyzdžiui, prieš pirkdami iš jūsų, jūsų klientai naudojasi internetu, kad sužinotų daugiau apie jūsų įmonę, produktus ir paslaugas. Jei juos kas nors iš tikrųjų domina, jie gali net kreiptis į jus ir užduoti klausimą.
Jūsų, kaip įmonės, pareiga – visada stengtis jiems greitai ir tiksliai atsakyti. Prieš padėdami jums atsakyti į įvairiausius klientų klausimus, apžvelkime, kodėl socialinė žiniasklaida yra tokia galinga priemonė.
Įmonės ir pavieniai asmenys gali pasiekti daug puikių dalykų, jei organizuotai ir struktūrizuotai naudos socialinius tinklus. Toliau pateikiami keli pagrindiniai socialinės medijos privalumai:
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Hubspot yra programinės įrangos įmonė, kuri siūlo platų funkcionalumą klientų aptarnavimo ir VoIP sistemoms. Jie taip pat teikia duomenų rinkimo programinę įrangą ir skiria dėmesio saugumui ir privatumui.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis