Kas yra ataskaitos?
Ataskaitos, dar vadinamos Analitika, suteikia bendras įžvalgas, kas ir kokia apimtimi vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent teikia išsamias ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agento ataskaitas, departamento ataskaitas, žymų ataskaitas ar audito žurnalą. Viską galima eksportuoti į CSV failus.
Sužinoti daugiau apie LiveAgent Ataskaitas.
Frequently asked questions
Koks yra ataskaitų apibrėžimas?
Ataskaitos yra duomenų rinkiniai, suteikiantys bendrą vaizdą, kas vyksta jūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos sistemoje. Tai jums leidžia įvertinti, ar paslaugos yra pakankamo lygio, ar galbūt jas reikia tobulinti.
Kaip kurti ataskaitas LiveAgent?
LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas, kurioms užklausas galite pateikti Ataskaitų skiltyje. Jei pageidaujate sukurti dokumentą, jį galite parsisiųsti CSV formatu.
Kokias ataskaitas teikia LiveAgent?
LiveAgent siūlo visapusiškas ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agentų ataskaitas, departamentų ataskaitas, veiklos ataskaitas pagal žymą, veiklos pagal laiką ataskaitas, veiklos pagal kanalą ataskaitas ir audito žurnalą, suskirstytą pagal skirtingus laikotarpius (nuo vieno vartotojo iki pilnų metų).
Expert note
Ataskaitos suteikia įžvalgas jūsų klientų aptarnavimo veikloje, padedant priimti informuotus sprendimus. LiveAgent teikia išsamias ataskaitas, eksportuojamas į CSV. #klientųaptarnavimas #ataskaitos

“Klaus” yra klientų aptarnavimo programinė įranga, palengvinanti vidinius atsiliepimus ir padedanti pagerinti efektyvumą. LiveAgent skirta “Klaus” integracija suteikia galimybę vertinti agentų darbą. Naudojant Klaus, įmonės gali gerinti klientų patenkinimą ir sumažinti išlaidas. "Klaus" yra platforma, suteikianti galimybę vertinti įmonės klientų aptarnavimą ar paslaugą.
LiveAgent programa siūlo kelias funkcijas, kurios palengvina klientų aptarnavimą ir optimizuoja pagalbos centro veiklą. Pagrindinės funkcijos yra įklijuoti tekstą, klientų aptarnavimo programinė įranga, archyvuavimas ir plėtiniai. Kelionės žemėlapio sudarymas taip pat yra svarbi funkcija, kuri padeda suprasti klientų Tikslus ir sukurti jų UX asmenį.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.