Kas yra ataskaitos?
Ataskaitos, dar vadinamos Analitika, suteikia bendras įžvalgas, kas ir kokia apimtimi vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent teikia išsamias ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agento ataskaitas, departamento ataskaitas, žymų ataskaitas ar audito žurnalą. Viską galima eksportuoti į CSV failus.
Sužinoti daugiau apie LiveAgent Ataskaitas.
Frequently Asked Questions
Koks yra ataskaitų apibrėžimas?
Ataskaitos yra duomenų rinkiniai, suteikiantys bendrą vaizdą, kas vyksta jūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos sistemoje. Tai jums leidžia įvertinti, ar paslaugos yra pakankamo lygio, ar galbūt jas reikia tobulinti.
Kaip kurti ataskaitas LiveAgent?
LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas, kurioms užklausas galite pateikti Ataskaitų skiltyje. Jei pageidaujate sukurti dokumentą, jį galite parsisiųsti CSV formatu.
Kokias ataskaitas teikia LiveAgent?
LiveAgent siūlo visapusiškas ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agentų ataskaitas, departamentų ataskaitas, veiklos ataskaitas pagal žymą, veiklos pagal laiką ataskaitas, veiklos pagal kanalą ataskaitas ir audito žurnalą, suskirstytą pagal skirtingus laikotarpius (nuo vieno vartotojo iki pilnų metų).
Eksperto pastaba
Ataskaitos suteikia įžvalgas jūsų klientų aptarnavimo veikloje, padedant priimti informuotus sprendimus. LiveAgent teikia išsamias ataskaitas, eksportuojamas į CSV. #klientųaptarnavimas #ataskaitos

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.