Sunkiai sekasi teikti geras paslaugas COVID metu?

Įsirenkite nuotolinio darbo programinę įrangą ir iškart pajuskite skirtumą.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientų aptarnavimas koronaviruso metu

Teikti puikų klientų aptarnavimą ir apsaugoti savo darbuotojus koronaviruso pandemijos metu gali būti sudėtinga. Svarbiausia – išlikti ramiam, gerai organizuotam ir mąstyti kiek plačiau. Jei jums reikia patarimų, kaip tęsti savo verslą šiuo sunkiu laikotarpiu, skaitykite toliau.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
man swiping on tablet standing

Kas yra koronavirusas?

COVID-19 yra naujas koronavirusas, kilęs iš Kinijos 2019 m. gruodžio mėnesį. COVID-19 plinta tarp žmonių per orą. Simptomai yra kosulys, karščiavimas ir dusulys. Kai kuriais atvejais virusas pasirodė esąs mirtinas, tačiau labiausiai rizikoje esantys asmenys yra senjorai arba žmonės, turintys širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo problemų.

Geriausias būdas apsisaugoti nuo viruso – išvengti kontakto su kitais, dažnai nusiplauti rankas, kosulį ir čiaudulį uždengti servetėle ir neliesti akių, nosies ir burnos.

Kaip tai veikia verslą?

Koronavirusas jau padarė įtaką pasaulio ekonomikai. Akcijų rinka smuko, buvo įvesti draudimas keliauti ir karantinas, o maisto prekių parduotuvės tam tikrose vietose dėl panikos buvo išpardavę viską.

Dėl prevencijos daugelis Europos vyriausybių įsakė laikinai uždaryti visas įmones ir organizacijas (išskyrus vaistines, bakalėjos parduotuves, paštus, gydytojų kabinetus).

Kaip paruošti savo verslą koronavirusui

Suprantame, kad ne visus darbus galima atlikti nuotoliniu būdu. Tačiau jei esate elektroninės prekybos ar „SaaS“ verslas, galime manyti, kad daug darbo galite atlikti namuose. Jūsų klientų aptarnavimo agentai, programuotojai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai gali parsinešti savo kompiuterius namo ir toliau dirbti nuotoliniu būdu. Iš esmės niekas neturi keistis tol, kol jūsų darbuotojai turi gerą darbo etiką ir yra motyvuoti.

Siūlykite kompensaciją ir kompromisą

Jei negalite išsiųsti produktų ar atlikti paslaugų (pavyzdžiui, jei esate oro linijų bendrovė, kuriai taikomas draudimas keliauti), pasiūlykite savo klientams kompensaciją. Jei negalite grąžinti lėšų, pasiūlykite klientams kreditų. Kreditai turėtų būti lygiaverčiai jų pradinei pirkimo kainai ir juos turėtų būti galima išpirkti ateityje.

Jei taip elgsitės, jūsų klientai bus labiau supratingi, mažiau nusivylę ir labiau linkę pirkti iš jūsų ateityje.

Sumažinkite nuostolius

Tokiu laiku svarbu sumažinti nuostolius. Atkreipkite dėmesį į tai, kas šiuo metu veikia gerai. Siūlykite išeiti atostogų, leiskite žmonėms pagalvoti apie naujus pelningus projektus, sumažinkite įmonės pelną, kad jūsų darbuotojai jaustųsi finansiškai stabilūs ir saugūs arba siūlykite paketus ir prenumeratas, kurie ilgainiui atneša mažiau pajamų, tačiau užkerta kelią finansinėms problemoms jau šiandien. Atėjo laikas mąstyti protingai ir blaiviai.

man with beard holding pencil

Darykite darbus, kuriems laiko niekada neturite

Susikoncentruokite į tai, kam niekada neturėjote laiko. Galbūt atėjo laikas visiškai pertvarkyti savo svetainę, nors atidėliojote. O gal laikas vėl pradėti savo tinklaraštį. Būkite kūrybingi, nes visada yra kur tobulėti.

Poveikis klientų aptarnavimo pramonei

Pinigų grąžinamas

Kalbant apie užsakymų atšaukimus ir lėšų grąžinimą, svarbu atsižvelgti į žmogiškąjį verslo aspektą ir išlikti lankstiems bei supratingiems savo klientų atžvilgiu.

Daugybė pokalbių / skambučių

Naršykite po ilgas skambučių ir pokalbių eiles naudodami išmanųjį skambučių nukreipimo, IVR ar išankstinio pokalbio formas. Suteikite savo agentams laiko ir erdvės būti gerai organizuotiems ir efektyviai atsakyti į visas klientų užklausas.

Smiley face icon

Sumažėjęs klientų pasitenkinimas

Būkite motyvuoti ir supraskite, kad dabartinis klientų pasitenkinimo sumažėjimas yra tik laikinas. Pabandykite sugalvoti naujų būdų, kaip užmegzti ryšį su savo klientais, kad galėtumėte neigiamą patirtį paversti teigiama.

Pasisemkite įkvėpimo

Pasisemkite įkvėpimo iš Slovakijos knygų parduotuvės „Martinus“, kuri ir toliau teikia klientų aptarnavimą internetu. Klientų aptarnavimo agentai yra pasirengę patarti pirkėjams, kaip pasirinkti knygas vaizdo pokalbių sesijose. Tai miela, veiksminga ir įsimintina.

Sureguliuokite išteklius

Kadangi bilietų kiekis yra didelis ir tik didėja, svarbu prireikus perskirstyti darbuotojus į klientų aptarnavimo komandas. Net jei perskirstyti darbuotojai nepakankamai išmano apie jūsų produktą ir su juo susijusius techninius klausimus, galite priskirti jiems „pradedančiųjų“ bilietus, kuriuose sprendžiami tokie nesudėtingi klausimai: „Kaip iš naujo nustatyti slaptažodį?“ arba „Kaip galiu atnaujinti savo prenumeratą?“

Tokiu būdu jūsų išmanantys personalo darbuotojai gali sutelkti dėmesį į sudėtingesnius ir svarbesnius bilietus. Tai yra abipusiai naudinga situacija, nes neversite klientų laukti ir galėsite išnaudoti turimą darbo jėgą nesamdydami naujų darbuotojų.

Sureguliuokite agentų pamainas

Kai bilietų kiekis yra labai didelis, svarbu koreguoti agentų pamainas, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų prieinamas 24/7. Jei negalite koreguoti agentų pamainų, pagalvokite apie būdus, kaip suteikti savo klientams pagalbą, net jei nesate pasiekiami. Pagalvokite apie žinių bazes, forumus, straipsnius, pokalbius neprisijungus, „YouTube“ turinį – iš esmės viską, ką jūsų klientai gali naudoti savitarnoje.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Padidinkite turimų agentų skaičių

Jei turite galimybę pasamdyti laikinus nuotolinius klientų aptarnavimo agentus, tai būtinai padarykite. Kadangi nemažai žmonių gali būti atleisti ir atsidūrę sunkioje finansinėje padėtyje, tai daugeliui gali būti pelningas pasiūlymas.

Paruoškite atsakymų šablonus

Paruošti atsakymų šablonai ir automatizuoti tam tikrų el. laiškų atsakymai yra puikus būdas greitai išspręsti bilietus. Pavyzdžiui, atsakymų šablonai gali būti automatiškai išsiųsti visiems, kurie prašo grąžinti pinigus. Pranešime turi būti iš anksto paruoštas tekstas, kuris supažindina klientą su procesu ir atsako į visus DUK dėl pinigų grąžinimo.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Pasinaudokite spausdinimo realiuoju laiku rodiniu

Viskas, kas gali sutaupyti jums laiko esant dideliam bilietų srautui, yra pliusas. Pasinaudokite pažangiomis pagalbos centro priemonėmis, tokiomis kaip realaus laiko spausdinimo rodinys, kuris leidžia jums pamatyti, ką klientai rašo tiesioginiame pokalbyje, dar nepaspaudus „Siųsti“. Tai suteikia papildomo laiko peržiūrėti jų ankstesnes užklausas, bilietus ir visą kitą svarbią informaciją, kurios gali prireikti jiems padedant.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Išlikite ramus

Svarbiausias dalykas, kurį reikia padaryti, yra išlikti pozityviam ir motyvuotam. Pagalvokite apie sprendimus, kurie gali padėti jūsų klientams ir jūsų darbuotojams. Atminkite, kad visa tai yra tik laikina ir kad viskas greitai grįš į normalią būseną.

Jei jums reikia pagalbos centro įrangos, kuris atitiktų visus jūsų nuotolinio darbo reikalavimus, išbandykite „LiveAgent“. Mes siūlome įmontuotą skambučių centrą, bilietų sistemą ir vietinį tiesioginį pokalbį.

Priežastys, kodėl įmonės perėjo į „LiveAgent“

Susiję straipsniai suKlientų aptarnavimas koronaviruso metu
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!

Ieškote konkretaus puslapio esančio LiveAgent svetainėje? Peržiūrėkite mūsų svetainės žemėlapį ir greitai raskite savo ieškomą informaciją.

Svetainės Žemėlapis

Apsilankykite LiveAgent svetainės žemėlapyje ir atraskite platų pagalbos tarnybos programinės įrangos asortimentą, nuo bilietavimo ir skambučių centro sprendimų iki socialinės žiniasklaidos ir klientų patirties valdymo įrankių. Sužinokite, kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pasitenkinimą naudodami mūsų galingas ir integruotas sistemas.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite LiveAgent platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Lengvai naudokite LiveAgent – viskas-viename pagalbos tarnybos platformą su 24/7 palaikymu, tiesioginiu pokalbiu ir AI įrankiais. Nemokamas bandomasis!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x