„LiveAgent“ siekia savo paslaugas išlaikyti saugias visiems, todėl duomenų saugumas mums yra vienas svarbiausių. Mūsų pažeidžiamumų atskleidimo programa siekiama sumažinti bet kokių saugumo trūkumų poveikį mūsų priemonėms ar jų naudotojams. „LiveAgent“ pažeidžiamumų atskleidimo programa taikoma programinei įrangai, kurią iš dalies arba daugiausia parašė „Quality Unit“.
Jei esate saugumo tyrėjas ir aptikote Paslaugos saugumo pažeidžiamumą, esame dėkingi už jūsų pagalbą atskleidžiant tai mums privačiai ir suteikiant mums galimybę tai ištaisyti prieš paskelbiant techninę informaciją.
Pagal šį aprašymą mum pranešus apie pažeidžiamumą, „LiveAgent“ bendradarbiaus su saugumo tyrėjais, kad tai išspręstų. Patvirtinsime, reaguosime ir ištaisysime pažeidžiamumus, taip palaikydami savo įsipareigojimą užtikrinti saugumą ir privatumą. Nesiimsime teisinių veiksmų prieš tuos, kurie atsakingai atranda ir praneša apie saugumo pažeidžiamumus bei nesustabdysime ar nenutrauksime prieigos prie Paslaugos. Bet kokios neatitikties atveju „LiveAgent“ pasilieka visas savo teisines teises.
Pasidalykite bet kokių įtariamų pažeidžiamumų informacija su „LiveAgent“ kūrėjų komanda adresu support@liveagent.com. Prašome be aiškaus mūsų leidimo neviešinti šios informacijos už šio proceso ribų. Pranešdami apie bet kokius įtariamus pažeidžiamumus, pateikite kuo daugiau informacijos. Jei norite pateikti kelis pranešimus vienu metu, pateikite tik vieną pranešimą (jei įmanoma, svarbiausią) ir laukite atsakymo.
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti atlygį už mūsų klientus apsaugoti padedančią informaciją apie pažeidžiamumą ir taip padėkoti saugumo tyrėjams, nusprendusiems dalyvauti mūsų premijų už klaidas programoje. Įprastinė premija už kiekvieną pateiktą ir mūsų kūrėjų komandos patikrintą pažeidžiamumą yra 50 JAV dolerių.
Atlyginsime tik pirmajam pažeidžiamumą pateikusiajam. Pakartotiniai pranešimai nebus atlyginti.
Testuoti galite tik jums priklausančią „LiveAgent“ paskyrą ir tik jūs arba jūsų įgaliotas testavimui agentas. Pavyzdžiui:
Atlyginsime jums už šių tipų pažeidžiamumus:
Pranešimai apie atvejus, kai užpuolikas gali kelti grėsmę tik savo paskyrai su administratoriaus vaidmeniu, nebus atlyginami. Už XSS ataką, kurią sukėlė administratorius, taip pat nebus atlyginama.
Kad būtų galima pripažinti pažeidžiamumą, jis turi būti naujausioje viešoje programinės įrangos versijoje (įskaitant oficialiai išleistas viešąsias beta versijas). Atitinkančios kriterijų bus tik saugumo spragos. Labai norėtume, kad žmonės atitinkamais kanalais praneštų apie kitas klaidas, bet kadangi šios programos tikslas yra ištaisyti saugumo spragas, atlygis bus skiriamas tik už klaidas, dėl kurių atsiranda saugumo pažeidžiamumų. Kitos klaidos bus priimamos tik mūsų nuožiūra.
Norėdami gauti atlygį pagal šią informacijos atskleidimo programą, laikykitės toliau pateiktų gairių:
Be to, prieš viešai aptardami pažeidžiamumą ar rašydami apie jį tinklaraštyje, suteikite mums bent 90 dienų pažeidžiamumui ištaisyti. Mūsų komanda tiki, kad saugumo tyrėjai turi teisę pranešti apie savo tyrimus ir kad atskleidimas yra labai naudingas, ir supranta, kad tai labai subjektyvus klausimas, kada ir kaip nuslėpti informaciją, kad būtų sumažinta rizika, jog informacija apie pažeidžiamumą nebūtų netinkamai panaudota. Jei manote, kad būtina atskleisti informaciją anksčiau, praneškite mums, kad galėtume pakalbėti apie tai.
Apie visas ištaisytas saugumo problemas viešai informuojame savo pakeitimų žurnale. Su saugumu susijusios problemos žymimos žyma [Security].
"SLA žurnalo ataskaita Agent programa automatizuoja klientų sąveiką, pagerina įmonės įvaizdį ir padeda pasiekti lojalumo, KPI ir socialinio marketingo tikslus. "Suse" ir "Monotype" klientų aptarnavimo komandos siūlo pagalbą el. paštu, skambučių centre, socialinėje žiniasklaidoje ir forume." LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centro programinę įrangą."
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.
LiveAgent yra naujoviška programinė įranga, skirta patobulinti klientų aptarnavimą ir padidinti įmonės pajamas. Jo partnerių programa siūlo daug komisinių, o internetinių pokalbių programa leidžia tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo agentais. Nemokama pagalbos tarnybos bilietavimo programinė įranga suteikia galimybę gerinti klientų aptarnavimą, o LiveAgent taip pat teikia VoIP telefono ir skundų valdymo sistemas. Nemokamasis 7 ar 30 dienų banmymas padeda gerinti ryšius su klientais, o geriausia įeinančių skambučių centro programa dar labiau pagerins pasitenkinimą klientų patirtimi.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.