Ieškote „Jira“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Jira“ alternatyva rinkoje.


Pradėkite dabar | 14 dienų nemokamai


Pamatykite, kaip tai veikia

Šią paslaugą naudoja

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote naujo būdo sužinoti apie klientų problemas? „LiveAgent“ yra geriausia pagalbos centro įranga jūsų verslui.

Patikima bilietų sistema, daugelio ryšio kanalų aprėptis, naudingos funkcijos ir integracijos tai priežastys, dėl kurių „LiveAgent“ yra teisingas pasirinkimas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Union icon

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs našumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Group 370 icon

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, kad jūsų darbo eiga būtų lengvesnė ir malonesnė.

„Jira“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Jira
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers ticketing in plan for $20/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat. Jira doesn’t offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center. Jira doesn’t offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers Self-Service portal in plan for $20/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration. Jira doesn’t offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees. Jira offers a Twitter integration in plan for $20/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration. Jira doesn’t offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration. Jira doesn’t offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month. Jira doesn’t offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that’s located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers customer forum in plan for $20/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers automation and rules in plan for $20/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers API functions in plan for $20/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features. Jira doesn’t offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls. Jira doesn’t offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don’t expire or delete– you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers unlimited history in plan for $40/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites. Jira doesn’t offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket plan for $15/agent/month. Jira doesn’t offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers unlimited tickets/mails in plan for $20/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording. Jira doesn’t offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month. Jira offers unlimited 24/7 support in plan for $40/agent/month.

undraw app installation mbdv

Galinga „Jira“ alternatyva

Jei norite teikti aptarnavimą naudodami kitą patikimą įrankį, „LiveAgent“ jums padės.

„LiveAgent“ praplečia jūsų bendravimą ir galite naudotis įvairiais kanalais, pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniais tinklais („Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“), skambučių centru ir žinių baze. Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

Būkite socialūs

Žmonės kasdien tampa vis aktyvesni socialiniuose tinkluose, todėl svarbu teikti aptarnavimą per socialinius tinklus, o ne tik tradiciniu būdu.

„LiveAgent“ didžiuojasi būdamas vienu iš nedaugelio pagalbos centro paslaugų teikėjų, apimančių ne tik „Facebook“, „Twitter“, bet ir „Instagram“. Be to, mes stengiamės integruoti „Viber“ į savo programinę įrangą. „LiveAgent“ apima daugybę kanalų. Teikite geresnį aptarnavimą su „LiveAgent“.

undraw social notifications ro8o
undraw Savings dwkw

Viskas už puikią kainą

Gaukite visus geriausius įrankius ir funkcijas už puikią kainą. „LiveAgent“ turi tris mokamus planus sąžiningomis kainomis, kuriuose yra viskas, ko reikia geresniam aptarnavimui teikti.

Tereikia išsirinkti sau tinkamiausią. Peržiūrėkite mūsų mokamus planus ir sužinokite daugiau.

Sužinoti daugiau

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“


winners ao2o

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau, naudodami „LiveAgent“.

Palyginkite mus su kita programine įranga

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Jira“ alternatyva
„LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

„LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

"LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

Ieškote „Groove“ alternatyvos?

„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x