Ieškote „Crisp“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Crisp“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„Crisp“ yra galinga programinė įranga, suteikianti bendrinamą pašto dėžutę ir tiesioginius pokalbius. Tai puikiai tinka startuoliams ir mažoms bei vidutinėms įmonėms. Tačiau, jei ieškote konkurencingos „Crisp“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ supranta, kad nuo puikios programinės įrangos priklauso puikus klientų aptarnavimas. Štai kodėl mes sukūrėme visapusišką pagalbos centro programinę įrangą, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, padidins klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu.

„LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Neapsiribokite vien tik pranešimų siuntimu.
Teikite daugiakanalį klientų aptarnavimą.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„Crisp“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Crisp
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers ticketing in plan for $30/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/user/month.
Crisp offers Live Chat in plan for $30/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Crisp offers Call Center in plan for $113/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers self-service portal in plan for $113/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Crisp offers a Facebook integration in plan for $30/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Crisp offers a Twitter integration in plan for $30/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Crisp doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Crisp doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers knowledge base in plan for $113/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Crisp doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers automation and rules in plan for $113/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers API functions in plan for $30/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Crisp doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Crisp offers video calls in plan for $30/month.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers unlimited history in plan for $30/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Crisp doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Crisp doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers unlimited tickets/mails in plan for $30/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Crisp doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Crisp offers unlimited 24/7 support in plan for $30/month.
Person deciding between two solutions

Galinga „Crisp“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. „Crisp“ siūlo tris skirtingus pagrindinius paketus. „LiveAgent“ siūlo 4 pagrindinius paketus konkurencingomis kainomis ir papildomas funkcijas, tokias kaip socialinių tinklų integracijos. Jei ieškote visapusiškos „Crisp“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Turime hibridinį bilietų srautą, unifikuotą pašto dėžutę, ataskaitų teikimo ir analizės funkcijas, automatizavimą, žaidimus ir dar daugiau! Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau. Išbandykite „LiveAgent“ šiandien su 14 dienų bandomąją versija ir tam nereikalaujama kredito kortelės.

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Crisp“ alternatyvos ir greitis yra jums svarbus, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – jo pokalbių rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% svetainių lankytojų pirko internetu pasinaudoję tiesioginiais pokalbiais.

The fastest live chat on the market

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Didesnis pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina jūsų konversijų rodiklius.

Padidėjęs produktyvumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Daugybė naudingų funkcijų

Naudojant daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimas bus ypač sklandus.

Multilingual support in LiveAgent

Daug kalbų

Mūsų programinė įranga prieinama daugeliu kalbų. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Kam tenkintis kažkuo mažiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki alternatyva „Crisp“. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

 

Better customer service means more money

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip pageidaujamą „Crisp“ alternatyvą

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „Crisp“, remiantis klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Palyginta 2020 m. sausio 27 d.

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip pageidaujamą „Crisp“ alternatyvą

Norite mus palyginti su kita tiesioginių pokalbių programine įranga?

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Crisp“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x