Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Gist“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Gist“ alternatyvos?

Ar norėtumėte daugiau dėmesio skirti klientų aptarnavimui naudodami specialią programinę įrangą? „LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas.

„LiveAgent“ yra geriausias sprendimas aptarnaujant klientus. Jis siūlo jums daugybę funkcijų ir daugiau nei 175 integracijas už priimtiną kainą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pažangi automatizacija jūsų verslui.
Atraskite „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Galinga „Gist“ alternatyva

Kalbant apie puikų klientų aptarnavimą, būtina turėti patikimą ir gerai žinomą programinę įrangą. „LiveAgent“ yra puikus pagalbos centro programinės įrangos elementas, suteikiantis viską, ko reikia puikiam klientų aptarnavimui ir valdymui.

„LiveAgent“ turi viską – el. paštą, greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę, neskaičiuojant kitų funkcijų ir integracijų. Nešvaistykite laiko naudodami nepatikimą programinę įrangą. Perėjimas į „LiveAgent“ yra paprastas.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis internetu yra būtina klientų aptarnavimo dalis, jei norite, kad klientai greitai su jumis susisiektų iš jūsų svetainės.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Greitesnio varianto negalite gauti. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasiruošti gaunamiems pranešimams.

The fastest live chat on the market

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Union icon

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Statistic icon

Daugybė funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimo teikimas bus vieni juokai.

Professional built-in call center software

Teikite aptarnavimą skambučiais

Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis asmeniškiau. Savo virtualų skambučių centrą lengva sukurti per kelias minutes.

Galite prijungti savo naršyklę, telefoną ar bet kurią kitą pasirinktą įrangą ir priimti skambučius taip pat, kaip ir telefonu. „LiveAgent“ rūpinasi viskuo už jus, todėl nereikia trečiųjų šalių paslaugų teikėjų.

Pasirengę teikti geresnį aptarnavimą?

Rinkitės vieną iš geriausių variantų. „LiveAgent“ siūlo jums geriausius įrankius, funkcijas ir integracijas už priimtiną kainą. Galite pasirinkti vieną iš trijų kainodaros planų, kad gautumėte būtent tai, ko jums reikia. Ir jei to nepakanka, visada galite nusipirkti atskirų funkcijų nepermokėdami. Gaunate tik tai, už ką mokate, nėra jokių papildomų mokesčių.

Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų kainoraštį.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ lyginamas su „Gist“?

„ „LiveAgent“ siūlo šias papildomas papildomas funkcijas: 24/7 aptarnavimas, klientų forumas, „Viber“ integracija ,„Instagram“ integracija ir skambučių centras.

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai?

Papildomi „LiveAgent

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai