Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Freshcaller“ alternatyva rinkoje.
Gaukite tinkamą programinę įrangą ir suteikite savo klientams geriausią įmanomą pagalbą. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems naudodami „LiveAgent“.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required. | Konkurentas |
---|---|---|
Bendras reitingas
Overall software ratings from verified users on Capterra. | 4.7 Received an overall rating of 4.7 out of 5 by verified users on Capterra. | 4.5 Received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra. |
Naudojimo paprastumas
Ease of use ratings from verified users on Capterra. | 4.6 Rated 4.6 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra. | 4.5 Rated 4.5 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra. |
Klientų aptarnavimas
Customer support ratings from verified users on Capterra. | 4.7 Rated 4.7 out of 5 for customer support by verified users on Capterra. | 4.6 Rated 4.6 out of 5 for customer support by verified users on Capterra. |
Gautos vertės ir išleistų pinigų santykis
Price to value ratings from verified users on Capterra. | 4.7 Rated 4.7 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra. | 4.4 Rated 4.4 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra. |
Kaina
Software price in USD per agent per month. |
$15/month/agent
Price in USD per agent per month. |
$19/month/agent
Price in USD per agent per month. |
Įspėjimai
Alerts and escalations for tickets and SLAs based on priority and pre-defined conditions. | Offers alerts and escalations. | Offers alerts and escalations. |
Automatinis nukreipimas
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions. | Offers automated routing. | Offers automated routing. |
Skambučių centro valdymas
A centralized dashboard for making, receiving, and managing calls. | Offers call center management. | Offers call center management. |
Eilių valdymas
A system that is used to manage call queues. | Offers queue management. | Offers queue management. |
El. pašto valdymas
The ability to connect the ticketing software with multiple email addresses in order to receive, answer, and write emails directly from the software. | Offers email management. | Offers email management. |
Efektyvumo duomenys
Track your website visitor's behavior. See how long they're browsing your site, or which site they're on. | Offers performance metrics. | Offers performance metrics. |
Žinių bazės valdymas
A feature that allows users to create and manage comprehensive knowledge repositories. | Offers knowledge base management. | Offers knowledge base management. |
Daugiakanalė komunikacija
Connects with multiple lines of communication (such as email, live chat, a call center, or social media) to streamline all messages, and allow users to respond to them from the ticketing software. | Offers multi-channel communication. | Offers multi-channel communication. |
Pokalbiai realiuoju laiku
A native live chat widget that can be deployed on your site and used for real-time communication with your website visitors. | Offers real-time chat. | Offers real-time chat. |
Ataskaitų teikimas/analizė
An analytics dashboard that enables users to generate performance reports. | Offers reporting/analytics. | Does not offer reporting/analytics. |
Savitarnos portalas
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content. | Offers a self-service portal. | Offers a self-service portal. |
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and more. | Offers service level agreement (SLA) management. | Offers service level agreement (SLA) management. |
Socialinių tinklų integracija
Integrations with popular social networks such as Facebook. | Offers social media integrations. | Offers social media integrations. |
Bilietų valdymas
Manage tickets with ticket transfers, ticket merging, splitting, marking as spam, snoozing, and more. | Offers ticket management. | Offers ticket management. |
Darbo eigos valdymas
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes. | Offers workflow management. | Offers workflow management. |
„Freshcaller“ yra puiki skambučių centro programinė įranga. Tačiau klientų aptarnavimas nebėra tik skambinimas. Suteikite savo klientams daugiau galimybių bendrauti. Įtraukite el. paštą, greičiausius tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, kad jie galėtų patogiai susisiekti su jumis.
Tiesioginio pokalbio lango turėjimas savo svetainėje yra puikus būdas padidinti svetainės lankytojų įtraukimą. Jie gali susisiekti su jumis tiesiai iš jūsų svetainės. Tokiu būdu padidinsite galimybę paversti juos mokančiais klientais.
„LiveAgent“ siūlo greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jūs negalite gauti nieko greitesnio.
Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai greitai ir lengvai nustatoma!
Daugiau nei 175 funkcijos, palengvinančios darbo eigą.
„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.
Jei pereinate į „LiveAgent“, jums nereikiaa atsisakyti skambučių centro. Tiesą sakant, „LiveAgent“ leidžia greitai ir lengvai jį įrengti be jokios pašalinės pagalbos. Galite prisijungti naudodami naršyklę, telefoną ar bet kurią kitą pasirinktą įrangą.
Nereikia ir trečiųjų šalių teikėjų – „LiveAgent“ tuo pasirūpins už jus. Galite sutelkti dėmesį į svarbius dalykus be papildomų rūpesčių.
Pereikite prie programinės įrangos, kuri sugeba viską ir suteiks daugiau naudos jūsų klientų aptarnavimo komandai. „LiveAgent“ siūlo tris mokamus planus, kuriuose yra daug funkcijų. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti tą, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius.
Už priimtiną kainą gausite funkcijų paketą, kuris padės jūsų įmonei. Ir jei to nepakanka, visada galite nusipirkti atskiras funkcijas, nepermokėdami už brangesnį planą.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Įdomu sužinoti, kaip mes vertiname kitus populiarius skambučių centro sprendimus? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir sužinokite viską, ką galime pasiūlyti.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra alternatyva klientų aptarnavimo programinės įrangos „HelpCrunch“. Tai turi daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų, padės jums geriau bendrauti su klientais. Nemokamas 7 dienų arba 30 dienų bandymas.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
„LiveAgent“ siūlo jums puikius mokamus planus, kuriuose yra įrankių ir funkcijų, padėsiančių teikti geresnį klientų aptarnavimą.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis