Jei ieškote alternatyvios platformos savo klientų aptarnavimui, pagrindiniu klientų aptarnavimo komandos sprendimu verta pasirinkti „LiveAgent“. „LiveAgent“ siūlo visas priemones, reikalingas klientų problemoms spręsti ir geresniems santykiams su klientais kurti.
Mes siūlome daugiau nei 125 patikimas funkcijas, galingus įrankius ir begalę integracijų, kurios padės jums greitai ir patogiai spręsti klientų užklausas. Pasinaudokite el. pašto bilietų sistema, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, socialinių tinklų funkcijomis arba žinių baze ir dirbkite sklandžiau su mūsų programine įranga bei išnaudokite visas vienos funkcionalios platformos galimybes.
Susidomėjote? Skaitykite toliau ir sužinokite visus „LiveAgent“ privalumus arba išbandykite mus 14 dienų nemokamai. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų ir nėra jokių įsipareigojimų.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
„LiveAgent“ yra išbaigtas sprendimas, paruoštas klientų aptarnavimo klausimams spręsti, naudojant įvairias našumo priemones. Mūsų funkcijos skirtos paspartinti klientų bilietų sprendimą, pašalinti pasikartojančias užduotis ir padidinti agentų produktyvumą.
Ši bilietų tvarkymo sistema paverčia visus klientų pokalbius, tokius kaip el. laiškai, į aptarnavimo tarnybos bilietus, kuriuos gali spręsti klientų aptarnavimo atstovai. Tiesioginių pokalbių valdiklio patalpinimas jūsų svetainėje klientams suteikia patogų, nepertraukiamą būdą bendrauti su agentais.
Pasidalinkite su pasauliu puikia klientų aptarnavimo patirtimi per tokius socialinius tinklus, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Pagerinkite santykių su klientais valdymą naudodami „LiveAgent“ skambučių centrą arba kurkite klientų portalus, dar vadinamus žinių baze.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
Konkurentas
|
---|---|---|
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,5
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
|
4,5
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,5 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4.6
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,4
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,4 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
|
$15/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
|
$19/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
|
Perspėjimai / eskalavimas
Perspėjimai ir eskalavimas dėl bilietų ir SLA pagal prioritetą ir iš anksto nustatytas sąlygas.
|
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
|
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
|
Automatinis nukreipimas
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams pagal iš anksto nustatytas sąlygas.
|
Siūlo automatinį nukreipimą.
|
Siūlo automatinį nukreipimą.
|
Skambučių centro valdymas
Centralizuotas prietaisų skydelis, skirtas atlikti, priimti ir valdyti skambučius.
|
Siūlo skambučių centro valdymą.
|
Siūlo skambučių centro valdymą.
|
Eilių valdymas
Sistema skambučių eilių valdymui.
|
Siūlo eilių valdymą.
|
Siūlo eilių valdymą.
|
El. pašto valdymas
Galimybė sujungti bilietų programinę įrangą su keliais el. pašto adresais, kad būtų galima gauti, atsakyti ir rašyti el. laiškus tiesiai iš programos.
|
Siūlo el. pašto valdymą.
|
Siūlo el. pašto valdymą.
|
Veiklos rodikliai
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame puslapyje jie lankosi.
|
Siūlo veiklos rodiklius.
|
Siūlo veiklos rodiklius.
|
Žinių bazės valdymas
Funkcija, leidžianti vartotojams kurti ir tvarkyti išsamias žinių saugyklas.
|
Siūlo žinių bazės valdymą.
|
Siūlo žinių bazės valdymą.
|
Daugiakanalė komunikacija
Susijungia su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visų pranešimų srautą į vieną ir leisti naudotojams į juos atsakyti tiesiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
|
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
Tikralaikis susirašinėjimas
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui su svetainės lankytojais realiuoju laiku.
|
Siūlo tikralaikius pokalbius.
|
Siūlo tikralaikius pokalbius.
|
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis naudotojams kurti veiklos ataskaitas.
|
Siūlo ataskaitas / analizę.
|
Nesiūlo ataskaitų / analizės.
|
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame klientai gali užsiregistruoti ir pasiekti savo ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
|
Siūlo savitarnos portalą.
|
Siūlo savitarnos portalą.
|
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA laikymąsi ir kt.
|
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
|
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
|
Socialinių tinklų integracija
Integracija su populiariais socialiniais tinklais, pvz., „Facebook“.
|
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
|
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
|
Bilietų valdymas
Tvarkykite bilietus naudodami bilietų perkėlimo, bilietų sujungimo, padalijimo, žymėjimo kaip brukalo, laikino atidėjimo ir kitas funkcijas.
|
Siūlo bilietų valdymą.
|
Siūlo bilietų valdymą.
|
Darbo eigos valdymas
Automatizavimo taisyklės, kurias galima taikyti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
|
Siūlo darbo eigos valdymą.
|
Siūlo darbo eigos valdymą.
|
Yra ir kitų būdų, kaip tvarkyti klientų užklausas, – tai ne tik el. laiškai. „LiveAgent“ gali palaikyti jūsų agentų našumą ir padėti išspręsti klientų klausimus jiems neišėjus iš jūsų svetainės, naudojant greičiausią rinkoje tiesioginių pokalbių valdiklį.
Pasiruoškite spartesniems atsakymams ir greitesniam klientų užklausų išsprendimui. Tiesioginių pokalbių valdikliai yra ne tik veiksminga klientų aptarnavimo priemonė, bet ir gali paversti jūsų vartotojų bendruomenę laimingais mokančiais klientais.
Kartu su kitomis „LiveAgent“ funkcijomis, tokiomis kaip atsakymų šablonai, tikralaikis spausdinamo teksto stebėjimas ar atsakymų archyvai, naudodamiesi daugybe „LiveAgent“ produktyvumo programų ir įrankių, darbus atliksite be didesnių pastangų.
Mūsų funkcijos leidžia jums atlikti daug eigą spartinančių aptarnavimo tarnybos veiksmų ir automatizuoti užduotis, kurioms atsakyti kitu atveju reikėtų skirti daug daugiau laiko. Pašalinkite pasikartojančias užduotis ir atsakykite į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami atsakymų šablonus.
Baigę savo užduotis, galite padėti kolegoms atlikti sudėtingas užduotis bendroje daugiakanalėje pašto dėžutėje. Pagerinkite savo darbo eigą klientų aptarnavimo bilietuose naudodami galingas darbo eigos automatizavimo taisykles, žymas ir vidinius užrašus. Būtinai rinkite klientų atsiliepimus ir naudokite juos tolimesniam puikiam aptarnavimui užtikrinti.
Išplėskite bendravimą su klientais socialinių tinklų kanaluose ir prijunkite kitą programinę įrangą bei trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su „LiveAgent“. Susipažinkite su „LiveAgent“ funkcijomis ir įrankiais ir sužinokite, kodėl mus renkasi įmonės iš viso pasaulio.
Ar norite tik klientų aptarnavimo bilietų sprendimo, ar daugiau bendravimo su klientais kanalų?
„LiveAgent“ gali būti klientų aptarnavimo programinė įranga arba bendradarbiavimo programinė įranga, atitinkanti jūsų klientų aptarnavimo komandos stilių ir paskirtį.
Dirbate iš „Gmail“ pašto dėžutės? Prijunkite visus turimus el. pašto adresus prie savo „LiveAgent“ komandinės pašto dėžutės ir rūpinkitės klientų aptarnavimo laiškais daug paprasčiau.
Bendroji „LiveAgent“ pašto dėžutė gali jums pasitarnauti kaip geriausias el. pašto klientas. Naudokite el. laiškų šablonus, nustatykite priskyrimo taisykles ir palikite agentams pastabų, kad galėtumėte efektyviai aptarnauti milijonus klientų.
Gaukite prieigą prie pokalbių gyvai, kad supaprastintumėte bendravimo su agentais procesą. Tiesioginis pokalbis taip pat yra idealus pasirinkimas klientams, kurie nori greitai gauti atsakymus į savo klausimus.
Įdėkite mygtuką savo svetainėje ir padidinkite klientų pasitenkinimą pokalbiais. Gaukite pranešimus realiuoju laiku ir stebėkite, kiek žmonių naršo jūsų svetainėje.
Teikite puikią klientų aptarnavimo patirtį naudodami savo skambučių centrą. Skambučiai telefonu yra bilietų sistemos dalis, todėl galite sekti klientų užklausas.
„LiveAgent“ įrašo visus klientų pokalbius, įskaitant telefoninius skambučius. Sukurkite pritaikytus IVR medžius ir nukreipkite skambučius reikiamiems klientų aptarnavimo agentams.
Vienas iš naujų populiarių bendravimo su klientais kanalų yra socialiniai tinklai. „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ yra skirtos jūsų aptarnavimo tarnybai tobulinti.
Įmonės naudoja socialinės žiniasklaidos kanalus, kad parodytų geresnę klientų patirtį, pelnytų klientų lojalumą ir vykdytų kitą klientų aptarnavimo veiklą.
Aptarnavimo tarnybos platformose naudojami savitarnos portalai, kuriuose pateikiama naudingų straipsnių. Žinių bazės straipsniai padidina savitarnos galimybes žmonėms, norintiems rasti atsakymus.
„LiveAgent“ puikiai veikia kaip žinių bazės programinė įranga. Pridėkite žinių bazės straipsnius, kuriuose būtų vertingų žinių išteklių ir atsakymų archyvų, kad jūsų klientai galėtų naudotis visais savitarnos galimybių privalumais.
„LiveAgent“ naudotojo sąsajoje gausu funkcijų, kuriomis galima valdyti paprastus procesus ir didžiules užduočių apkrovas. Produktyvumo programos yra standartinės aptarnavimo tarnybos dalis.
Klientų aptarnavimo bilietų valdymą palengvina integracija su trečiųjų šalių įrankiais. Tuomet „LiveAgent“ virsta daugiakanale bendradarbiavimo priemone, skirta įvairiems tikslams.
„LiveAgent“ yra daugiakanalis klientų aptarnavimo įrankis. Siekdami suteikti klientams geriausią įmanomą aptarnavimo įrankį, siūlome ir mobiliąją programėlę, kad galėtumėte teikti asmenišką klientų aptarnavimą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Jei jūsų klientų aptarnavimo komandos nariai neturi prieigos prie stacionaraus kompiuterio, jie gali pasinaudoti mobiliąja programėle, prieinama „Android“ ir „iOS“ naudotojams.
Dėl to jūsų agentai gali greičiau nagrinėti klientų užklausas būdami bet kur, o tai pagerina klientų pasitenkinimo reitingus.
„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, o tai mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu, socialiniais tinklais arba telefonu.
Esame čia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, kad galėtume jums padėti visais su klientų aptarnavimu ir „LiveAgent“ sistema susijusiais klausimais. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai jau šiandien, nepateikiant banko kortelės informacijos ir be jokių įsipareigojimų.
Jei norite gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą su įrankių naudojimo ir efektyvios darbo eigos pavyzdžiais ir pamatykite viską, ką siūlo „LiveAgent“.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas lyginant su „Freshdesk“: skambučių centrą, „Instagram“ integraciją, „Viber“ integraciją, klientų forumą, neribotą pokalbių mygtukų skaičių bei yra kur kas pigesnė.
Papildomi privalumai naudojant „LiveAgent“ vietoje „Freshdesk“ yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, mažesni klientų aptarnavimo kaštai, mažiau prarandamų klientų ir geresnė agentų darbo eiga.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
"LiveAgent" suteikia galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį ir debesijos skambučių centro programinę įrangą. Taip pat yra integruota daugiau nei 40 integracijų, įskiepių ir kalbų vertimų. Visa tai gausite už vidutinę vakarienės kainą 2 asmenims. "LiveAgent" yra gerai pritaikytas kelių kanalų pagalbos centras, kuris turi daugybę funkcijų siekiant pagerinti klientų patirtį.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.
Ieškote „SysAid“ alternatyvos?
LiveAgent yra programinė įranga, kuri gali padėti gerinti agentų ir klientų patirtį aptarnavimo užklausų kiekio atsakyti. Tai ekonomiškas sprendimas, o jo funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis galima palyginti su kitomis programinėmis įrangomis tiesioginiams pokalbiams, bilietų tvarkymui, skambučių centrui ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyboms. LiveAgent taip pat siūlo demonstracijas ir galimybę susitarti dėl skambučio, kad padėtų verslui rasti geriausią sprendimą, atitinkantį individualius poreikius.
Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva
LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams skambučiams su neprilygstamai mažesnėmis išlaidomis aparatinei įrangai. Platforma nuolat tobulinama ir naujovėmis papildyta nemokamai, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Tai yra geriausia alternatyva tiesioginio pokalbio valdikliams, taip pat geriausias sprendimas mažinti bilietų kiekį ir didinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis