Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Freshdesk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote alternatyvos „Freshdesk“ pagalbos tarnybos programai?

Jei ieškote alternatyvios platformos savo klientų aptarnavimui, pagrindiniu klientų aptarnavimo komandos sprendimu verta pasirinkti „LiveAgent“. „LiveAgent“ siūlo visas priemones, reikalingas klientų problemoms spręsti ir geresniems santykiams su klientais kurti.

Mes siūlome daugiau nei 125 patikimas funkcijas, galingus įrankius ir begalę integracijų, kurios padės jums greitai ir patogiai spręsti klientų užklausas. Pasinaudokite el. pašto bilietų sistema, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, socialinių tinklų funkcijomis arba žinių baze ir dirbkite sklandžiau su mūsų programine įranga bei išnaudokite visas vienos funkcionalios platformos galimybes.

Susidomėjote? Skaitykite toliau ir sužinokite visus „LiveAgent“ privalumus arba išbandykite mus 14 dienų nemokamai. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų ir nėra jokių įsipareigojimų.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Visi įrankiai pasaulinio lygio klientų aptarnavimo paslaugoms teikti

„LiveAgent“ yra išbaigtas sprendimas, paruoštas klientų aptarnavimo klausimams spręsti, naudojant įvairias našumo priemones. Mūsų funkcijos skirtos paspartinti klientų bilietų sprendimą, pašalinti pasikartojančias užduotis ir padidinti agentų produktyvumą.

Ši bilietų tvarkymo sistema paverčia visus klientų pokalbius, tokius kaip el. laiškai, į pagalbos tarnybos bilietus, kuriuos gali spręsti klientų aptarnavimo atstovai. Tiesioginių pokalbių valdiklio patalpinimas jūsų svetainėje klientams suteikia patogų, nepertraukiamą būdą bendrauti su agentais.

Pasidalinkite su pasauliu puikia klientų aptarnavimo patirtimi per tokius socialinius tinklus, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Pagerinkite santykių su klientais valdymą naudodami „LiveAgent“ skambučių centrą arba kurkite klientų portalus, dar vadinamus žinių baze.

Visas gaunamas klientų užklausas tvarkykite iš vienos vietos

Funkcijos „LiveAgent“ Konkurentas
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,5
Bendras įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
4,5
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,5 iš 5 dėl naudojimo paprastumo.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4.6
Dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,4
Pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,4 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
$15/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
$19/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą per mėnesį.
Perspėjimai / eskalavimas
Perspėjimai ir eskalavimas dėl bilietų ir SLA pagal prioritetą ir iš anksto nustatytas sąlygas.
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
Siūlo perspėjimus ir eskalavimą.
Automatinis nukreipimas
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams pagal iš anksto nustatytas sąlygas.
Siūlo automatinį nukreipimą.
Siūlo automatinį nukreipimą.
Skambučių centro valdymas
Centralizuotas prietaisų skydelis, skirtas atlikti, priimti ir valdyti skambučius.
Siūlo skambučių centro valdymą.
Siūlo skambučių centro valdymą.
Eilių valdymas
Sistema skambučių eilių valdymui.
Siūlo eilių valdymą.
Siūlo eilių valdymą.
El. pašto valdymas
Galimybė sujungti bilietų programinę įrangą su keliais el. pašto adresais, kad būtų galima gauti, atsakyti ir rašyti el. laiškus tiesiai iš programos.
Siūlo el. pašto valdymą.
Siūlo el. pašto valdymą.
Veiklos rodikliai
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame puslapyje jie lankosi.
Siūlo veiklos rodiklius.
Siūlo veiklos rodiklius.
Žinių bazės valdymas
Funkcija, leidžianti vartotojams kurti ir tvarkyti išsamias žinių saugyklas.
Siūlo žinių bazės valdymą.
Siūlo žinių bazės valdymą.
Daugiakanalė komunikacija
Susijungia su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visų pranešimų srautą į vieną ir leisti naudotojams į juos atsakyti tiesiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
Siūlo daugiakanalę komunikaciją.
Tikralaikis susirašinėjimas
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui su svetainės lankytojais realiuoju laiku.
Siūlo tikralaikius pokalbius.
Siūlo tikralaikius pokalbius.
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis naudotojams kurti veiklos ataskaitas.
Siūlo ataskaitas / analizę.
Nesiūlo ataskaitų / analizės.
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame klientai gali užsiregistruoti ir pasiekti savo ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
Siūlo savitarnos portalą.
Siūlo savitarnos portalą.
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA laikymąsi ir kt.
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
Siūlo paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymą.
Socialinių tinklų integracija
Integracija su populiariais socialiniais tinklais, pvz., „Facebook“.
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
Siūlo socialinių tinklų integraciją.
Bilietų valdymas
Tvarkykite bilietus naudodami bilietų perkėlimo, bilietų sujungimo, padalijimo, žymėjimo kaip brukalo, laikino atidėjimo ir kitas funkcijas.
Siūlo bilietų valdymą.
Siūlo bilietų valdymą.
Darbo eigos valdymas
Automatizavimo taisyklės, kurias galima taikyti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
Siūlo darbo eigos valdymą.
Siūlo darbo eigos valdymą.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Sutrumpinkite atsakymų laiką naudodami greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį

Yra ir kitų būdų, kaip tvarkyti klientų užklausas, – tai ne tik el. laiškai. „LiveAgent“ gali palaikyti jūsų agentų našumą ir padėti išspręsti klientų klausimus jiems neišėjus iš jūsų svetainės, naudojant greičiausią rinkoje tiesioginių pokalbių valdiklį.

Pasiruoškite spartesniems atsakymams ir greitesniam klientų užklausų išsprendimui. Tiesioginių pokalbių valdikliai yra ne tik veiksminga klientų aptarnavimo priemonė, bet ir gali paversti jūsų vartotojų bendruomenę laimingais mokančiais klientais.

Kartu su kitomis „LiveAgent“ funkcijomis, tokiomis kaip atsakymų šablonai, tikralaikis spausdinamo teksto stebėjimas ar atsakymų archyvai, naudodamiesi daugybe „LiveAgent“ produktyvumo programų ir įrankių, darbus atliksite be didesnių pastangų.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Komandinė pašto dėžutė su tiesioginiais pokalbiais ir pasirinktinėmis saityno formomis

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Tinkamos klientų aptarnavimo skyriaus funkcijos

Mūsų funkcijos leidžia jums atlikti daug eigą spartinančių pagalbos tarnybos veiksmų ir automatizuoti užduotis, kurioms atsakyti kitu atveju reikėtų skirti daug daugiau laiko. Pašalinkite pasikartojančias užduotis ir atsakykite į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami atsakymų šablonus.

Baigę savo užduotis, galite padėti kolegoms atlikti sudėtingas užduotis bendroje daugiakanalėje pašto dėžutėje. Pagerinkite savo darbo eigą klientų aptarnavimo bilietuose naudodami galingas darbo eigos automatizavimo taisykles, žymas ir vidinius užrašus. Būtinai rinkite klientų atsiliepimus ir naudokite juos tolimesniam puikiam aptarnavimui užtikrinti.

Išplėskite bendravimą su klientais socialinių tinklų kanaluose ir prijunkite kitą programinę įrangą bei trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su „LiveAgent“. Susipažinkite su „LiveAgent“ funkcijomis ir įrankiais ir sužinokite, kodėl mus renkasi įmonės iš viso pasaulio.

Naudokite „LiveAgent“ programinės įrangos platformą kokybiškam individualizuotam klientų aptarnavimui

Ar norite tik klientų aptarnavimo bilietų sistemos, ar ir daugiau bendravimo su klientais kanalų?
„LiveAgent“ gali būti jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga arba jūsų klientų aptarnavimo komandos stilių ir paskirtį atitinkanti programa bendradarbiavimui.

Dirbate tiesiai iš „Gmail“ paskyros? Prijunkite visus turimus el. pašto adresus prie savo „LiveAgent“ komandinės pašto dėžutės ir pasirūpinkite visais klientų aptarnavimo laiškais iš vienos vietos.

„LiveAgent“ bendra pašto dėžutė gali būti jūsų viską viename turinti el. laiškų tvarkymo platforma. Naudokite el. laiškų šablonus, nustatykite priskyrimo taisykles ar palikite agentams raštelių ir efektyviai aptarnaukite milijonus klientų.

Pasitelkite į pagalbą tiesioginių pokalbių valdiklį ir supaprastinkite bendravimo su agentais procesą. Pokalbiai gyvai taip pat yra puikus pasirinkimas klientams, kurie atsakymus į savo klausimus nori gauti greitai.

Patalpinkite mygtuką savo svetainėje ir padidinkite klientų pasitenkinimą šiuo tikralaikio susirašinėjimo įrankiu. Gaukite pranešimus realiuoju laiku ir stebėkite, kiek žmonių naršo jūsų svetainėje.

Teikite nepriekaištingą klientų aptarnavimo patirtį su privačiu skambučių centru. Skambučiai telefonu registruojami į vieną bilietų tvarkymo sistemą, todėl sekti klientų užklausas bus itin paprasta.

„LiveAgent“ įrašo visus klientų pokalbius, įskaitant telefoninius skambučius. Sukurkite pritaikytus IVR pasirinkimus ir nukreipkite skambučius reikiamiems klientų aptarnavimo agentams.

Vienas iš naujų populiarių klientų naudojamų bendravimo kanalų yra socialiniai tinklai. Teikite pagalbą per „Facebook“, „Twitter“ bei „Instagram“ ir maloniai nustebinkite savo klientus.

Įmonės naudoja socialinės žiniasklaidos kanalus, kad teiktų geresnę patirtį klientams, skatintų jų ištikimybę bei kitai klientų aptarnavimo veiklai.

Pagalbos tarnybų platformose naudojami savitarnos portalai su naudingais straipsniais. Žinių bazės straipsniai padidina savitarnos galimybes žmonėms, norintiems patiems rasti atsakymus.

„LiveAgent“ puikiai veikia kaip žinių bazės programinė įranga. Pridėkite savo klientams žinių bazės straipsnių, pripildytų vertinga informacija ir atsakymų archyvais, kad jie galėtų naudotis visais savitarnos parinkčių privalumais.

„LiveAgent“ naudotojo sąsajoje gausu funkcijų, kuriomis galima valdyti tiek paprastus procesus, tiek ir didžiules užduočių apkrovas. Produktyvumo programos yra įprastos pagalbos tarnybos dalis.

Klientų aptarnavimo bilietų valdymą palengvina integracija su trečiųjų šalių įrankiais. „LiveAgent“ tuomet veikia kaip įvairiems tikslams skirta daugiakanalė bendradarbiavimo priemonė.

Mobile help desk application

Mobilioji programėlė

„LiveAgent“ yra daugiakanalis klientų aptarnavimo įrankis. Siekdami suteikti klientams geriausią įmanomą aptarnavimo įrankį, siūlome ir mobiliąją programėlę, kad galėtumėte teikti asmenišką klientų aptarnavimą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Jei jūsų klientų aptarnavimo komandos nariai neturi prieigos prie stacionaraus kompiuterio, jie gali pasinaudoti mobiliąja programėle, prieinama „Android“ ir „iOS“ naudotojams.

Dėl to jūsų agentai gali greičiau nagrinėti klientų užklausas būdami bet kur, o tai pagerina klientų pasitenkinimo reitingus.

Patenkinti klientai yra mūsų prioritetas

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia ​​puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą​​ ir automatizavimą, o tai mums suteikia ​galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.​

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Pasiruošę 14 dienų nemokamam platformos išbandymui?

Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu, socialiniais tinklais arba telefonu.

Esame čia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, kad galėtume jums padėti visais su klientų aptarnavimu ir „LiveAgent“ sistema susijusiais klausimais. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai jau šiandien, nepateikiant banko kortelės informacijos ir be jokių įsipareigojimų.

Jei norite gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą su įrankių naudojimo ir efektyvios darbo eigos pavyzdžiais ir pamatykite viską, ką siūlo „LiveAgent“.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kaip „LiveAgent“ lyginasi su „Freshdesk“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas lyginant su „Freshdesk“: skambučių centrą, „Instagram“ integraciją, „Viber“ integraciją, klientų forumą ir neribotą pokalbių mygtukų skaičių.

Kokie papildomi privalumai naudoti „LiveAgent“ vietoje „Freshdesk“?

Papildomi privalumai naudojant „LiveAgent“ vietoje „Freshdesk“ yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, mažesni klientų aptarnavimo kaštai, mažiau prarandamų klientų ir geresnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai