Ieškote „Drift“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Drift“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote alternatyvaus būdo, kaip bendrauti su klientais, įtikinti juos pirkti jūsų produktą ir suteikti jiems aptarnavimą?

„LiveAgent“ yra teisingas atsakymas jūsų įmonei. Teikite aptarnavimą el. paštu, žaibišku tiesioginiu pokalbiu, socialiniais tinklais, skambučių centru ar žinių baze. „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir sąsają, kuri padės paspartinti darbo eigą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Klientų aptarnavimas yra susijęs su ryšiais.
Aptarnaukite savo klientus naudodamiesi „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

„Drift“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Drift
Bilietų sistema
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
LiveAgent offers ticketing.
SpiceWorks offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
Realaus laiko pokalbių valdiklis, kurį galite įkelti į bet kurią svetainę.
LiveAgent offers Live Chat.
SpiceWorks doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinant ir priimant skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent offers Call Center.
SpiceWorks doesn't offer Call Center.
Savitarna
Funkcija, leidžianti jums sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, norėdami pasiekti ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
LiveAgent offers Self-Service portal.
SpiceWorks offers self-service portal.
Facebook
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SpiceWorks doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus paminėjimus ir komentarus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SpiceWorks doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Instagram integration.
SpiceWorks doesn't offer a Instagram integration.
Viber
„Viber“ integracija, kuri visus pranešimus paverčia bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti ir transliuoti „Viber“ pranešimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos.
LiveAgent offers a Viber integration.
SpiceWorks doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje yra pagrindinė informacija, įskaitant trikdžių šalinimo vadovus, DUK ir straipsnius.
LiveAgent offers knowledge base.
SpiceWorks offers knowledge base.
Klientų forumas
Internetinė diskusijų lenta jūsų klientams, esanti jūsų žinių bazėje.
LiveAgent offers customer forum.
SpiceWorks doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Darbo eigos, kurias galite automatizuoti, kad pašalintumėte pasikartojančias užduotis.
LiveAgent offers automation and rules.
SpiceWorks offers automation and rules.
API
Funkcijų rinkinys, leidžiantis skirtingoms programoms veikti kartu.
LiveAgent offers API functions.
SpiceWorks offers API functions.
Interaktyvus atsakas balsu (IVR)
Technologija, leidžianti skambinantiesiems naršyti telefono sistemoje prieš kalbant su žmogumi.
LiveAgent offers IVR features.
SpiceWorks doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
Vaizdo skambutis, panašių į „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“ skambučius.
LiveAgent offers video calls.
SpiceWorks doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Bilietų galiojimo laikas nesibaigia ir jie nėra ištrinami, todėl galite peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent offers unlimited history.
SpiceWorks offers unlimited history.
Neribotos svetainės
Programinę įrangą galite naudoti neribotame skaičiuje svetainių.
LiveAgent offers unlimited websites.
SpiceWorks offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite įterpti neribotą skaičių pokalbių mygtukų.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SpiceWorks doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
Galite gauti neribotą skaičių el. laiškų ir bilietų.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
SpiceWorks offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną skambutį ir bet kada atkurkite įrašą.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SpiceWorks doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Klientų aptarnavimas 24/7 neribojant užklausų skaičiaus.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
SpiceWorks doesn't offer unlimited 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Galinga „Drift“ alternatyva

Suteikite savo klientų aptarnavimo tarnybai kitokį sprendimą ir suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti su jumis.

Be to, viską, ko jums reikia, gausite vienoje vietoje. Nereikia mokėti už atskirus įrankius. Galite išsirinkti būtent tuos plansu, kurių jums reikia ir panaudoti juos pagal visas galimybes.

Greičiausias tiesioginių pokalbių valdiklis

Tiesioginis pokalbis yra būtina priemonė teikiant klientų aptarnavimą. Greitis turėtų būti svarbiausias prioritetas, nes tai susiję su tiesioginiu bendravimu.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Negalite gauti nieko greitesnio. Neverskite savo svetainės lankytojų laukti ir paverskite juos mokančiais klientais.

The fastest live chat on the market

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, kad jūsų darbas būtų lengvesnis ir malonesnis.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš mūsų trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Do more customer support for less money

Viskas už vieną kainą

Nereikia atskirai pirkti el. pašto, tiesioginių pokalbių ar kitų funkcijų. Galite gauti viską vienoje pakuotėje už puikią kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų „LiveAgent“ planų, į kuriuos įeina įvairūs įrankiai, funkcijos ir integracijos, kad palengvintumėte savo darbo eigą.

Jei tikrai norite, galite nusipirkti atskirų funkcijų, kad pridėtumėte prie plano ką nors papildomo.

Pasirengę pereiti?

Suteikite savo darbuotojams geriausią pagalbos teikimo įrangą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau padėkite jiems naudodamiesi „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kodėl įmonės perėjo į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai su„Drift“ alternatyva
Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.

Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijomis, užtikrinanti aukštą aptarnavimą ir efektyvumą."

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.

Jei ieškote galingos „Kayako“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Jame yra greičiausias pokalbių valdiklis rinkoje ir daugiau nei 179 naudingos pagalbos centro funkcijos

Ieškote „Kayako“ alternatyvos?

„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.

LiveAgent į vieną aplikaciją integruoja visus aukščiau išvardintus aptarnavimo kanalus. LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnyba, todėl ji integruoja visus aukščiau nurodytus kanalus.

Aptarnavimo kanalas

"LiveAgent ir SoundCloud yra klientų aptarnavimo ir garso platformos, teikiančios įvairias funkcijas ir komunikacijos galimybes su klientais."

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai