Ieškote „Drift“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Drift“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote alternatyvaus būdo, kaip bendrauti su klientais, įtikinti juos pirkti jūsų produktą ir suteikti jiems aptarnavimą?

„LiveAgent“ yra teisingas atsakymas jūsų įmonei. Teikite aptarnavimą el. paštu, žaibišku tiesioginiu pokalbiu, socialiniais tinklais, skambučių centru ar žinių baze. „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir sąsają, kuri padės paspartinti darbo eigą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Klientų aptarnavimas yra susijęs su ryšiais.
Aptarnaukite savo klientus naudodamiesi „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

„Drift“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo alternatyvą nemokamai! Nereikalinga kreditinė kortelė.
Drift
Bilietų sistema
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
LiveAgent offers ticketing.
SpiceWorks offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
Realaus laiko pokalbių valdiklis, kurį galite įkelti į bet kurią svetainę.
LiveAgent offers Live Chat.
SpiceWorks doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinant ir priimant skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent offers Call Center.
SpiceWorks doesn't offer Call Center.
Savitarna
Funkcija, leidžianti jums sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, norėdami pasiekti ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
LiveAgent offers Self-Service portal.
SpiceWorks offers self-service portal.
Facebook
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SpiceWorks doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus paminėjimus ir komentarus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SpiceWorks doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Instagram integration.
SpiceWorks doesn't offer a Instagram integration.
Viber
„Viber“ integracija, kuri visus pranešimus paverčia bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti ir transliuoti „Viber“ pranešimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos.
LiveAgent offers a Viber integration.
SpiceWorks doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje yra pagrindinė informacija, įskaitant trikdžių šalinimo vadovus, DUK ir straipsnius.
LiveAgent offers knowledge base.
SpiceWorks offers knowledge base.
Klientų forumas
Internetinė diskusijų lenta jūsų klientams, esanti jūsų žinių bazėje.
LiveAgent offers customer forum.
SpiceWorks doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Darbo eigos, kurias galite automatizuoti, kad pašalintumėte pasikartojančias užduotis.
LiveAgent offers automation and rules.
SpiceWorks offers automation and rules.
API
Funkcijų rinkinys, leidžiantis skirtingoms programoms veikti kartu.
LiveAgent offers API functions.
SpiceWorks offers API functions.
Interaktyvus atsakas balsu (IVR)
Technologija, leidžianti skambinantiesiems naršyti telefono sistemoje prieš kalbant su žmogumi.
LiveAgent offers IVR features.
SpiceWorks doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
Vaizdo skambutis, panašių į „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“ skambučius.
LiveAgent offers video calls.
SpiceWorks doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Bilietų galiojimo laikas nesibaigia ir jie nėra ištrinami, todėl galite peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent offers unlimited history.
SpiceWorks offers unlimited history.
Neribotos svetainės
Programinę įrangą galite naudoti neribotame skaičiuje svetainių.
LiveAgent offers unlimited websites.
SpiceWorks offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite įterpti neribotą skaičių pokalbių mygtukų.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SpiceWorks doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
Galite gauti neribotą skaičių el. laiškų ir bilietų.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
SpiceWorks offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną skambutį ir bet kada atkurkite įrašą.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SpiceWorks doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Klientų aptarnavimas 24/7 neribojant užklausų skaičiaus.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
SpiceWorks doesn't offer unlimited 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Galinga „Drift“ alternatyva

Suteikite savo klientų aptarnavimo tarnybai kitokį sprendimą ir suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti su jumis.

Be to, viską, ko jums reikia, gausite vienoje vietoje. Nereikia mokėti už atskirus įrankius. Galite išsirinkti būtent tuos plansu, kurių jums reikia ir panaudoti juos pagal visas galimybes.

Greičiausias tiesioginių pokalbių valdiklis

Tiesioginis pokalbis yra būtina priemonė teikiant klientų aptarnavimą. Greitis turėtų būti svarbiausias prioritetas, nes tai susiję su tiesioginiu bendravimu.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Negalite gauti nieko greitesnio. Neverskite savo svetainės lankytojų laukti ir paverskite juos mokančiais klientais.

The fastest live chat on the market

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, kad jūsų darbas būtų lengvesnis ir malonesnis.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš mūsų trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Do more customer support for less money

Viskas už vieną kainą

Nereikia atskirai pirkti el. pašto, tiesioginių pokalbių ar kitų funkcijų. Galite gauti viską vienoje pakuotėje už puikią kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų „LiveAgent“ planų, į kuriuos įeina įvairūs įrankiai, funkcijos ir integracijos, kad palengvintumėte savo darbo eigą.

Jei tikrai norite, galite nusipirkti atskirų funkcijų, kad pridėtumėte prie plano ką nors papildomo.

Pasirengę pereiti?

Suteikite savo darbuotojams geriausią pagalbos teikimo įrangą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau padėkite jiems naudodamiesi „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kodėl įmonės perėjo į „LiveAgent“

Norite palyginti mus su kita tiesioginių pokalbių programine įranga?

Įdomu sužinoti, kaip mes vertiname kitas populiarias tiesioginių pokalbių įrangas? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Drift“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x