Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Drift“ alternatyva rinkoje.
Ar ieškote alternatyvaus būdo, kaip bendrauti su klientais, įtikinti juos pirkti jūsų produktą ir suteikti jiems aptarnavimą?
„LiveAgent“ yra teisingas atsakymas jūsų įmonei. Teikite aptarnavimą el. paštu, žaibišku tiesioginiu pokalbiu, socialiniais tinklais, skambučių centru ar žinių baze. „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir sąsają, kuri padės paspartinti darbo eigą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!
Funkcijos | Liveagent Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo alternatyvą nemokamai! Nereikalinga kreditinė kortelė. | Drift |
---|---|---|
Bilietų sistema Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas. | LiveAgent offers ticketing. | SpiceWorks offers ticketing. |
Tiesioginis pokalbis internetu Realaus laiko pokalbių valdiklis, kurį galite įkelti į bet kurią svetainę. | LiveAgent offers Live Chat. | SpiceWorks doesn't offer Live Chat. |
Skambučių centras Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinant ir priimant skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą. | LiveAgent offers Call Center. | SpiceWorks doesn't offer Call Center. |
Savitarna Funkcija, leidžianti jums sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, norėdami pasiekti ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį. | LiveAgent offers Self-Service portal. | SpiceWorks offers self-service portal. |
Facebook „Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus. | LiveAgent offers a Facebook integration. | SpiceWorks doesn't offer a Facebook integration. |
Twitter „Twitter“ integracija, kuri surenka visus paminėjimus ir komentarus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos. | LiveAgent offers a Twitter integration. | SpiceWorks doesn't offer a Twitter integration. |
Instagram „Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus. | LiveAgent offers a Instagram integration. | SpiceWorks doesn't offer a Instagram integration. |
Viber „Viber“ integracija, kuri visus pranešimus paverčia bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti ir transliuoti „Viber“ pranešimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos. | LiveAgent offers a Viber integration. | SpiceWorks doesn't offer a Viber integration. |
Žinių bazė Žinių saugykla, kurioje yra pagrindinė informacija, įskaitant trikdžių šalinimo vadovus, DUK ir straipsnius. | LiveAgent offers knowledge base. | SpiceWorks offers knowledge base. |
Klientų forumas Internetinė diskusijų lenta jūsų klientams, esanti jūsų žinių bazėje. | LiveAgent offers customer forum. | SpiceWorks doesn't offer customer forum. |
Automatika ir taisyklės Darbo eigos, kurias galite automatizuoti, kad pašalintumėte pasikartojančias užduotis. | LiveAgent offers automation and rules. | SpiceWorks offers automation and rules. |
API Funkcijų rinkinys, leidžiantis skirtingoms programoms veikti kartu. | LiveAgent offers API functions. | SpiceWorks offers API functions. |
Interaktyvus atsakas balsu (IVR) Technologija, leidžianti skambinantiesiems naršyti telefono sistemoje prieš kalbant su žmogumi. | LiveAgent offers IVR features. | SpiceWorks doesn't offer IVR features. |
Vaizdo skambučiai Vaizdo skambutis, panašių į „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“ skambučius. | LiveAgent offers video calls. | SpiceWorks doesn't offer video calls. |
Neribota istorija Bilietų galiojimo laikas nesibaigia ir jie nėra ištrinami, todėl galite peržiūrėti bet kuriuo metu. | LiveAgent offers unlimited history. | SpiceWorks offers unlimited history. |
Neribotos svetainės Programinę įrangą galite naudoti neribotame skaičiuje svetainių. | LiveAgent offers unlimited websites. | SpiceWorks offers unlimited websites. |
Neriboti pokalbių mygtukai Savo svetainėse galite įterpti neribotą skaičių pokalbių mygtukų. | LiveAgent offers unlimited chat buttons. | SpiceWorks doesn't offer unlimited chat buttons. |
Neribotas bilietų/laiškų kiekis Galite gauti neribotą skaičių el. laiškų ir bilietų. | LiveAgent offers unlimited tickets/mails. | SpiceWorks offers unlimited tickets/mails. |
Neribotas skambučių įrašymas Įrašykite kiekvieną skambutį ir bet kada atkurkite įrašą. | LiveAgent offers unlimited call recording. | SpiceWorks doesn't offer unlimited call recording. |
Neribotas aptarnavimas 24/7 Klientų aptarnavimas 24/7 neribojant užklausų skaičiaus. | LiveAgent offers unlimited 24/7 support. | SpiceWorks doesn't offer unlimited 24/7 support. |
Suteikite savo klientų aptarnavimo tarnybai kitokį sprendimą ir suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti su jumis.
Be to, viską, ko jums reikia, gausite vienoje vietoje. Nereikia mokėti už atskirus įrankius. Galite išsirinkti būtent tuos plansu, kurių jums reikia ir panaudoti juos pagal visas galimybes.
Tiesioginis pokalbis yra būtina priemonė teikiant klientų aptarnavimą. Greitis turėtų būti svarbiausias prioritetas, nes tai susiję su tiesioginiu bendravimu.
„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Negalite gauti nieko greitesnio. Neverskite savo svetainės lankytojų laukti ir paverskite juos mokančiais klientais.
„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš mūsų trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.
Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.
Nereikia atskirai pirkti el. pašto, tiesioginių pokalbių ar kitų funkcijų. Galite gauti viską vienoje pakuotėje už puikią kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų „LiveAgent“ planų, į kuriuos įeina įvairūs įrankiai, funkcijos ir integracijos, kad palengvintumėte savo darbo eigą.
Jei tikrai norite, galite nusipirkti atskirų funkcijų, kad pridėtumėte prie plano ką nors papildomo.
Suteikite savo darbuotojams geriausią pagalbos teikimo įrangą.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau padėkite jiems naudodamiesi „LiveAgent“.
Įdomu sužinoti, kaip mes vertiname kitas populiarias tiesioginių pokalbių įrangas? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."
Ieškote „Groove“ alternatyvos?
„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.