Ieškote „ConnectWise“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „ConnectWise“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Pereikite į „LiveAgent“ – specialią pagalbos centro programinę įrangą ir gaukite prieigą prie bilietų tvarkymo sistemos, kuria galima valdyti klientų užklausas, gaunamas iš kiekvieno svarbaus komunikacijos kanalo. Teikite aptarnavimą naudodamiesi bilietais, kuriais galima tvarkyti užklausas el. paštu, tiesioginiais pokalbiais internetu, skambučių centre, klientų portale ir net socialiniuose tinkluose.

Teikite geresnes paslaugas klientams naudodamiesi sprendimu, kuris leidžia padaryti daugiau. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie mūsų klientų aptarnavimo programinę įrangą arba pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją jau šiandien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

„ConnectWise“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
ConnectWise
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
ConnectWise offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
ConnectWise offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
ConnectWise offers Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
ConnectWise offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
ConnectWise doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
ConnectWise doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
ConnectWise doesn't offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
ConnectWise doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
ConnectWise offers knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
ConnectWise offers customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
ConnectWise offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
ConnectWise offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
ConnectWise doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
ConnectWise doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
ConnectWise offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
ConnectWise offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
ConnectWise offers unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
ConnectWise offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
ConnectWise offers unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
ConnectWise offers unlimited 24/7 support.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Bilietų valdymui skirtas sprendimas

„LiveAgent“ bilietų sistema sukurta tam, kad teikti geriausią klientų aptarnavimą. Ji sujungia visą komunikaciją į vieną patogią vietą, kur galite tvarkyti klientų užklausas, gaunamas iš daugelio komunikacijos kanalų. Mūsų bilietų sistema yra paremta funkcijomis, kurios padeda jums užtikrinti sklandžią darbo eigą ir viską sutvarkyti laiku.

Vieninga platforma tam, teikti puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Rūpinkitės klientų aptarnavimu tiesioginiais pokalbiais

“Live Chat” yra nuostabi priemonė, skirta teikti patikimą ir greitą klientų aptarnavimą. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai yra patalpinti tiesioginių pokalbių valdiklį svetainėje. Jį lengva nustatyti ir jūs neturite būti ekspertu, kad juo naudotis. “Liveagent” tiesioginių pokalbių valdiklis yra greičiausias, o pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės.

Jis taip pat turi tokias funkcijas kaip realaus laiko spausdinimo rodinysarbaaktyvūs kvietimaipokalbiams, kad padidinti klientų įsitraukimą. Pažvelkite į visą pokalbių funkcijų sąrašą arba išbandykite patys.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pradžiuginkite savo klientus mūsų tiesioginiu pokalbiu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Platus funkcijų spektras vienoje platformoje

El. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, klientų portalas,Viber“, “Facebook“, “Twitterir Instagram” – gaukite prieigą prie kiekvieno ryšio kanalo, kad suteikti geriausią klientų aptarnavimą iš vienos platformos. Visuose yra daug funkcijų, kurios padeda jums susidoroti su klientų užklausomis. Be to, galite rinktis iš daugiau nei 140 integracijų su kitomis programomis, kurias naudojate kasdien.

Anksčiausiai sukurta programinė įranga

Ar žinojote?

2006 metais įkurtas “Liveagent” buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. 2021 m. “Liveagent” yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas rinkoje, teikiantis paslaugas daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje.

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Padidinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibiškai greitais atsakymais.

16×

Padidinkite kliento teikiamą vertę

Atlikite daugiau pardavimų išlaikydami savo klientus ištikimus prekės ženklui.

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“

Klientų pasitenkinimas yra mūsų aukščiausias prioritetas

Mes teikiame geriausią klientų aptarnavimą, kad galėtume tą patį padaryti dėl savo klientų. Mūsų pagalbos centro agentai yra prieinami 24/7 siekiant užtikrinti, kad galėsite pasiekti mus, kai to reikia. Galite susisiekti su mumis elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, telefonu arba pažvelkite į straipsnius mūsų klientų portale. Išbandykite “Liveagent” jau šiandien ir tapkite laimingu klientu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tapkite laimingu klientu jau šiandien

Norite sužinoti apie kainodarą? Pažvelkite į mūsų planus prieinamomis kainomis ir sužinokite daugiau apie tai, kuris planas yra tinkamas jūsų verslui. Pradėkite naudoti „LiveAgent“ jau šiandien su mūsų nemokamu 14 dienų bandymu ir įsitikinkite, kad tai yra puiki alternatyva.

Palyginkite mus su alternatyvomis

    Susiję straipsniai su„ConnectWise“ alternatyva
    „Liveagent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų įmonei. Pradėkite naudotis 175+ funkcijomis, daugiau nei 40 integracijų ir puikiais įrankiais jau šiandien.

    Ieškote „Customerly“ alternatyvos?

    Apsvarstykite „LiveAgent“ – „omnichannel“ klientų aptarnavimo programinę įrangą su 175+ funkcijomis, 40+ integracijomis ir patogia sąsaja.

    Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

    Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

    "LiveAgent" yra daugiakalbė ir efektyvi internetinė aptarnavimo programinė įranga su daugybės funkcijų ir integracijų. Ji padeda užmegzti ryšį su klientais ir pagerinti jų patirtį. Kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn.

    „Liveagent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas, aprėpiantis visus svarbius kanalus bei turintis patikimą bilietų sistemą už teisingą kainą. Be galingo tiesioginio pokalbio internetu, „liveagent“ siūlo ir kitų puikių įrankių, daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių jums suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. „Liveagent“ turi tris puikius mokamus planus už prieinamą kainą.

    Ieškote „Zopim“ alternatyvos?

    Įmonė „LiveAgent“ siūlo klientų aptarnavimo, VoIP telefono sistemos, skundų valdymo ir kitas programines įrangas. Taip pat teikiamos mokymo ir šveitimo paslaugos.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    „LiveAgent“ siūlo daugiau nei 175 naudingų funkcijų - greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, skambučių centrą ir įvairius kanalus, tokius kaip „Instagram“.

    Ieškote „LiveChat“ alternatyvos?

    Pašto dėžutė "LiveAgent" yra geresnė alternatyva "Gmail" verslui, su daugiakanalės integracijos galimybėmis, įrankiais ir funkcijomis klientų aptarnavimui.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x