Išbandyti

Etapai

Mūsų istorija

LiveAgent etapai

2004 Įkūrėjai Andrej Harsani ir Viktor Zeman susiduria su sunkumais, aptarnaujant savo “Post Affiliate Pro” klientus realiuoju laiku. Tai įžiebia idėją ir jie pradeda kurti LiveAgent internetinių pokalbių programinę įrangą.

2006 LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga pasiekia rinką.

2009 LiveAgent peržengia 5 000 mokių klientų ribą.

2011 LiveAgent yra pertvarkomas ir išplėčiamas jo funkcionalumas. Gimsta daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga LiveAgent.

2014 Savarankiško veikimo planai yra perkeliami į debesį.

2017 LiveAgent atidaro biurą Kijeve.

2019 LiveAgent atidaro biurą Niujorke.

2020 “G2” ir “Capterra” pripažįsta LiveAgent kaip geriausią internetinių pokalbių, žinių bazės, pagalbos tarnybos, bilietavimo ir skambučių centro programinę įrangą.

2021 LiveAgent turi virš 30,000 patenkintų klientų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai