Brendingas

Brendingas

LiveAgent misija yra kurti naudingą programinę įrangą, kuri būtų švari, funkcionali, lengvai naudojama ir inovatyvi. Šis misijos teiginys taip pat taikomas mūsų rašytiniam turiniui, vaizdinei medžiagai, reklamai ir šūkiams. Tikimės, kad mūsų prekės ženklo vadovas jums padės suprasti mūsų pirkėjo asmenybę, spalvų paletę, estetiką ir redagavimo stilių, todėl mūsų būsimas bendradarbiavimas taps sklandus ir vaisingas.

Spalvų paletė

LiveAgent firminė spalva yra sodri, ryški “Kalifornijos apelsino” oranžinė.

Kaip naudoti mūsų spalvų paletę:

  • Oranžinė pereinanti – mygtukai (pokalbių mygtukai, sužinoti daugiau mygtukai ir pan.)
  • Oranžinė – logotipas, tinklapio elementai (tokie kaip CTA valdikliai)
  • Pilka – tekstai
  • Juoda – piktogramos, antraštės, mygtukai
  • Kreminis oranžinis fonas – skirtingų tinklapio elementų, vaizdų ir pan. fonas
  • Balta – tinklapio fonas (balta erdvė), tinklapio elementai

Oranžinė pereinanti RGB: 255,189,57 to 250,149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Juoda RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Oranžinė RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Kreminis oranžinis fonas RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Pilka RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Balta RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Logotipo naudojimas

Mūsų logotipo dizainas yra lankstus. Jūs galite rinktis iš dviejų variantų.

Galima:

  • Išlaikyti originalias proporcijas
  • Naudoti originalius logotipų failus
  • Naudoti tinkamą nuotraukų formatą
  • Naudoti teisingas spalvas

Negalima:

  • Tempti ir suspausti logotipą
  • Perpiešti mūsų logotipo sukuriant nuosavus jo variantus
  • Naudoti kitas spalvas
  • Naudoti parsisiuntus iš tinklapio spausdintinei publikacijai ir atvirkščiai

Iliustracijos, atvaizdai ir produkto ekrano kopijos

Mūsų vaizdai, iliustracijos ir maketai yra minimalistiniai ir paprasti. Prašome visuomet naudoti aukštos kokybės produkto atvaizdus, o jei mūsų svetainėje negalite rasti tai, ko ieškote, prašome atsiųsti mums užklausą ir mes būsime laimingi, galėdami jums pateikti reikalingus atvaizdus.

Vaizdo įrašai

Jei norite pademonstruoti, kaip mūsų produktai veikia realiuoju laiku, nedvejodami kelkite bet kurio iš mūsų produktų vaizdo įrašą į savo straipsnius, tinklaraščio įrašus ar apžvalgas.

Oficialus YouTube kanalas

Redakcinio stiliaus vadovas

Pirkėjo asmenybė

Norėdami jums padėti geriau suprasti mūsų tikslinę auditoriją ir pagelbėti jums rašant, mes sukūrėme pirkėjo asmenybę.

Richard Davidson “Aš noriu pagerinti savo komandos produktyvumą ir darbą.” Amžius: 32 Vietovė: Čikaga Darbo pozicija: Klientų Sėkmės Vadovas Biografija: Richardas dirba sėkmingame e-komercijos versle, kuriame yra virš 100 darbuotojų. Po darbo, jam kyla bėdų nustatant sau ribas ir atsakinėjant į gaunamus “Slack” pranešimus ir elektroninius laiškus. Jis jaučiasi atsakingas dėl verslo sėkmės ir bando rasti gudrius ir inovatyvius egzistuojančių problemų sprendimo būdus.

Norai ir poreikiai

  • Įgalinti savo klientų pagalbos komandą bendradarbiauti ir nepriklausomai priimti sprendimus
  • Pagerinti CSAT, NPS, CES neišradinėjant nieko naujo
  • Technologijos, kuri galėtų supaprastinti klientų prašymus ir turėtų gerą kainos ir vertės santykį
  • Technologijos, kuri galėtų automatizuoti pagalbos užklausas ir sutaupytų darbuotojų laiką

Nepasitenkinimą keliantys dalykai

  • Nenori viršyti biudžeto
  • Nenori samdyti daugiau pagalbos agentų
  • Nenori lėto, kompleksinio įrankio, kuris už kiekvieną funkciją taiko papildomą mokestį

Rašymo vadovas

Rašant ir redaguojant savo turinį, prašome įsitikinti, kad jūs: 

  • Visuomet rašote LiveAgent kartu. Prašome nerašyti Live Agent ar Liveagent, nes tai yra klaidinga
  • Optimizuojate turinį konkrečiam raktažodžiui(-iams)
  • Rašote turinį, kuriame yra LSI raktažodis http://lsigraph.com/
  • Naudojate faktus (ir nuorodas į šaltinius)
  • Nesate šališkas ir nenaudojate superlatyvų
  • Niekada nenaudojate neigiamų išsireiškimų apie konkurentus
  • Niekada neatliekate tiesioginio palyginimo tarp LiveAgent ir mūsų konkurentų
  • Rašote trumpais sakiniais ir pastraipomis, kurios yra lengvai suprantamos (Jokių tuščių kalbų!)
  • Skirtingų produktų/funkcijų palyginimui naudojate lenteles ir grafikus
  • Naudojate skirtingas formatavimo parinktis: antraštės (h1, h2, h3 ir pan.), paryškintą/pastorintą tekstą, punktus, numeruotą tekstą ir pan.
  • Sukuriate turinį su nuorodomis į kiekvieną straipsnio skyrių/antraštę
  • Pateikiate naudingų patarimų, statistikos ar kitų įdomių faktų, kurie skaitytojui suteiktų vertės

Rašymo kontrolinis sąrašas

Prieš pateikiant savo darbą, įsitikinkite, kad:

  • Pateikėte meta pavadinimą ir aprašymą
  • Patikrinti / susieti raktiniai žodžiai / sinonimai / LSI, kurie turi tam tikrą paieškos apimtį
  • Visiems naudotiems atvaizdams pateiktos žymos, aprašymai ir SEO tinkami aprašymai
  • Patikrinote savo rašybą naudodami Grammarly 
  • Patikrintas jūsų teksto skaitymo sudėtingumas, naudojant Hemingway app
  • Patikrinote visą formatavimą ir pastraipų ilgį (jokių teksto sienų!)
  • Patikrinote visas nuorodas (Jokių 404 prašome!)

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai