Kas yra kliento įvertinimas?
Kliento įvertinimas gali būti apibrėžtas kaip įmonės pastangų, susijusių su savo klientais, matas. Tai iniciatyva, siekiant parodyti, kad jie jums rūpi ir esate dėkingi. Taigi, klientų dėkingumo iniciatyvos daugiausia skirtos esamiems klientams.
Patikimos klientų įvertinimo strategijos turėjimas yra šių veiksnių pagrindas:
- Klientųpasitenkinimo didinimas
- Klientų lojalumo ugdymas
- Klientų išlaikymo gerinimas
Kodėl svarbus klientų įvertinimas?
Įmonės, kurios nevertina savo klientų, rizikuoja prarasti juos konkurencinėje kovoje, nes klientai, kurie nesijaučia vertinami, dažniau nori išeiti.
Rockefeller Corporation tyrimas parodė, kad 68 % visos klientų bazės išeina dėl jaučiamo abejingumo. Tai reiškia, kad jie mano, jog įmonėms nerūpi, o tik 14 % išeina dėl nepasitenkinimo produktu ar paslauga.
Kita vertus, efektyvios kliento įvertinimo strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas gali tapti esminiu sėkmės veiksniu. Įmonės, turinčios daug patenkintų klientų, džiaugiasi geresniu klientų lojalumu ir išlaikymu. Atsižvelgiant į „Rosetta Consulting“ apklausą, lojalūs klientai perka 90% dažniau ir išleidžia 60% daugiau už vieną pirkinį, o tai galiausiai padidina verslo pelningumą. Andy Fred Wali ir Bright C Opara atliktas tyrimas taip pat atskleidė, kad klientų įvertinimo strategija daro įtaką klientų lojalumui ir rekomendacijoms, o tai lemia didesnį pardavimų augimą.
Klientų įvertinimo frazės
Žodžiai, kuriuos įmonės vartoja bendraudamos su potencialiais klientais, labai keičia klientų suvokimą. Yra daug įvairių būdų, kaip išreikšti dėkingumą ištikimiems klientams. Štai keletas pagrindinių frazių ir žodžių, kuriuos reikia atsiminti:
- Paprastas “Ačiū” ir visi jo variantai
- Padėkos žodžiai („Mes tikrai vertiname, kad pasirinkote mūsų verslą…“);
- Dėkingumo žodžiai („Esame dėkingi už daugelį metų, per kuriuos buvote ištikimas klientas.“);
- Pripažinimo sąlygos („Norėdami pripažinti jūsų lojalumą, norėtume pakviesti jus prisijungti prie mūsų klientų įvertinimo programos.“)
Padėkos raštai įmonėms
Jei jūsų klientų aptarnavimo komanda nuolat naudoja tą pačią frazę, pateikiame keletą gerų pavyzdžių, kaip tą pačią frazę suformuluoti skirtingai:
- Ačiū už jūsų užsakymą!
- Ačiū, kad pirkote!
- Dėkojame už užsakymą!
- Ačiū, kad remiate mano smulkųjį verslą!
- Dėkojame, kad remiate mūsų verslą!
- Dėkojame, kad perkate pas mus!
- Dėkojame, kad dirbate su mumis!
Ar ieškote daugiau klientų įvertinimo šablonų, kuriuos galėtumėte naudoti? Peržiūrėkite mūsų nemokamus padėkos klientams el. laiškų šablonus, kuriuos galite nukopijuoti ir įklijuoti.
Klientų įvertinimo idėjos
ClickFox apklausos duomenimis, 62 % vartotojų netiki, kad prekės ženklai, kuriems yra lojalūs, juos pakankamai apdovanoja. Yra daug skirtingų būdų, tiek kūrybingų, tiek paprastų, kaip prekės ženklas gali priversti savo klientus jaustis svarbiais.
Laiko ir išteklių investavimas į klientų įvertinimo iniciatyvas ir nuolatinis dėkingumas klientams turi keletą privalumų. Tai gali žymiai sustiprinti ryšius su klientais, padidinti jų pasitenkinimą, lojalumą ir paskatinti prekės ženklo propagavimą.
Kad ir kokias klientų dėkingumo idėjas verslas pasirinktų įgyvendinti, visada reikia atsiminti keletą dalykų. Kiekvienas bandymas atsidėkoti klientams turi būti vertingas, pastebimas, nuoširdus ir, pageidautina, suasmenintas.
30 klientų įvertinimo idėjų, kurias įmonės gali panaudoti atsidėkodamos klientams
- Siūlykite atsitiktinius nuolaidų kuponus savo produktams/paslaugoms.
- Išsiųskite kuponus, apgalvotas dovanų korteles ar tiesiog dėžutę sausainių ištikimiems klientams.
- Teikite nemokamus produktų ar paslaugų atnaujinimus.
- Pridėkite klientų padėkos raštelį prie kiekvieno pirkinio.
- Siūlykite suasmenintas savo produktų ar paslaugų funkcijas.
- Suteikite paskatų klientams, kurie neseniai pateikė penkių žvaigždučių apžvalgas.
- Siųskite padėkos el. laiškus po pirkimo, pakartotinio pirkimo ar palikto atsiliepimo.
- Bendrinkite vertingą turinį, kuris padeda klientams išnaudoti visas jūsų produktų ar paslaugų galimybes.
- Sukurkite padėkos vaizdo įrašą ir pasidalykite juo su klientais.
- Siųskite ranka rašytus asmeninius padėkos laiškus paštu.
- Parodykite lojalius klientus savo svetainėje, tinklaraštyje ar socialiniame tinkle.
- Savo tinklaraštyje pasidalykite klientų atvejų tyrimais ir sėkmės istorijomis
- Siūlykite specialius pasiūlymus savo socialinių tinklų fanams.
- Siųskite svarbias ir vertingas padėkos klientui dovanas.
- Suteikite klientams nemokamas konsultacijas.
- Siūlykite nemokamą mokomąją medžiagą, pavyzdžiui, internetinius seminarus, informacinę medžiagą, vadovėlius ir kt.
- Suteikite specialių nuolaidų ar dovanų klientų gimtadienių proga arba nusiųskite gimtadienio atvirukus “Su gimtadieniu!”
- Apdovanokite klientus per klientų lojalumo programą.
- Sukurkite klientų VIP klubą su išskirtinėmis privilegijomis.
- Pradėkite rekomendacijų programą ir apdovanokite klientus už tai, kad jie pas jus atsiunčia savo draugus.
- Jei klientai yra verslo savininkai, rekomenduokite jų verslą kitiems.
- Siūlykite klientams specialius kitų (nekonkuruojančių) prekių ženklų pasiūlymus.
- Suorganizuokite įsimintiną padėkos renginį.
- Surenkite klientų įvertinimo konkursą arba dovanų dalijimą.
- Kartkartėmis nustebinkite lojalius klientus netikėtomis privilegijomis.
- Parodykite, kad įgyvendinote pakeitimus atsižvelgdami į jų atsiliepimus.
- Švęskite įmonės pasiektus etapus ir išskirkite ištikimiausius klientus.
- Turėkite konkrečią dieną, savaitę ar mėnesį, skirtą klientų įvertinimui.
- Aukokite vietinei labdaros organizacijai savo kliento vardu.
- Pasiūlykite remti klientą renginyje, kuriame jis dalyvauja.
Klientų įvertinimo citatos
Šios 5 klientų įvertinimo citatos parodo, kaip svarbu rūpintis klientais ir parodyti dėkingumą:
“Padėkos žodis dažnai gali pasiekti tai, ko niekas kitas negalėjo padaryti.”
B. C. Forbes
“Pasukite pasaulį aplink klientą ir daugiau klientų suksis aplink jus.”
Heather Williams
“Klientams nerūpi, kiek jūs žinote, nebent jie žino, kiek jais rūpinatės.”
Damon Richards
“CKlientai kaip dantys. Jei jais nepasirūpinsi, jie vienas po kito dingsta, kol jų nelieka.”
Jerry Flanagan
“Lengviau mylėti prekės ženklą, kai prekės ženklas taip pat tave myli.”
Seth Godin
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!