Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Padėkos laiškai

Padėkos el. laiškas ar padėkos laiškas?

Atsižvelgdami į jūsų valdomos įmonės dydį ir tipą, taip pat į klientų, kuriems norite išreikšti padėką, skaičių, galite siųsti el. laiškus arba spausdintus padėkos laiškus (siunčiamus įprastu paštu). Štai kai kurie veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis vieną iš dviejų:

  • Pristatymo laikas: tradicinis laiškas greičiausiai bus gautas kitą dieną po jo išsiuntimo. Jei laikas nėra svarbus, galite išsiųsti laišką, tačiau kai reikia skubių tolesnių veiksmų, pavyzdžiui, padėkojant klientui už pirkinį, el. paštas bus patogesnis.
  • Oficialumo laipsnis: verslo pasaulyje elektroniniai laiškai laikomi mažiau formaliais nei laiškai, todėl jei norite palaikyti formalų ryšį su klientais, rinkitės laiškus.
  • Laiško turinys: el. paštas leidžia pridėti grafinių elementų, vaizdų, vaizdo įrašų, nuorodų arba failų. Jei norite, kad padėkos pranešimas būtų kūrybiškesnis nei paprastas spausdintas tekstas, el. paštas yra puikus pasirinkimas.
  • Biudžeto apribojimai: el. laiškų siuntimas yra pigesnis, o laiškų siuntimas reikalauja papildomų išlaidų (popieriaus, spausdinimo, pašto paslaugų mokestis). Pasauliniam verslui, kai klientai visame pasaulyje, el. paštas gali būti vienintelis tinkamas pasirinkimas.

Kaip parašyti padėkos laišką klientui

Bet koks kliento įvertinimo laiškas paprastai turėtų būti formalesnio stiliaus nei el. laiškas ir jame visada turėtų būti tam tikri pagrindiniai padėkos laiško komponentai. Toliau pateikiami keli naudingi patarimai, kaip parašyti tobulą padėkos laišką savo klientams:

1. Naudokite atitinkamą pasisveikinimą

Tinkamo pasisveikinimo pasirinkimas padėkos laiškams priklauso nuo jūsų santykių su klientu. Geriau naudoti formalesnius pasisveikinimus, tokius kaip; „Gerbiamas pone/ponia Karteri/Karter“ arba „Gerbiamas Džonai“. Reikėtų vengti neoficialių pasisveikinimų, pvz., „Labas“ arba „Sveikas“. Taip pat būtinai dar kartą patikrinkite gavėjo vardo rašybą, kitaip rizikuojate nuo pat pradžių padaryti prastą įspūdį.

2. Laikykitės laiško tikslo

Vienintelis padėkos laiško tikslas turėtų būti parodyti įvertinimą ir išreikšti dėkingumą ištikimiems klientams. Atsispirkite pagundai reklamuoti savo verslą. Neminėkite jokių būsimų išpardavimų, specialių pasiūlymų, naujų produktų ar nieko kito, kas gali būti laikoma skelbimu, nes tai gali atitraukti klientą nuo pagrindinės minties.

3. Pridėkite keletą tolesnių eilučių

Padėkoję klientui už bendradarbiavimą, apsvarstykite galimybę įtraukti dar vieną sakinį, rodantį, kad esate dėmesingas klientų poreikiams. Tai gali būti paminėjimas, kad visada esate pasiekiamas, jei jiems kyla klausimų ar rūpesčių dėl jūsų produktų ar paslaugų. Arba tiesiog paklauskite, ar galite ką nors padaryti, kad jie būtų labiau patenkinti.

4. Įtraukite savo prekės ženklą

Kad laiškas atrodytų profesionaliai, būtinai laiško viršuje pridėkite įmonės pavadinimą, logotipą ar kitą prekės ženklo informaciją. Geras dizainas suteikia laiškui išskirtinumo, užtikrina jūsų prekės ženklo matomumą, padeda gavėjui patikrinti jo autentiškumą ir sukuria bendrą profesionalų įspūdį.

5. Tinkamai užbaikite

Užbaigiant padėkos laišką, svarbu vartoti pagarbų ir profesionalų žodį ar frazę. Galite pasirinkti dažniausiai naudojamus „Pagarbiai“ arba „Nuoširdžiai“ arba šiek tiek asmeniškesnius „Geriausi linkėjimai“, „Su dėkingumu“ arba „Linkėjimai“. „Visada jūsų“, „Su meile“ arba „Rūpestingai jūsų“ yra laikomi pernelyg neformaliais verslo laiškams, todėl jų reikėtų vengti.

6. Padėkite parašą

Nors didelėms įmonėms gali būti sudėtinga padaryti padėkos laiškus asmeniškesniais, parašo pridėjimas laiško apačioje gali padėti bent šiek tiek jį suasmeninti. Nors tai ne visada įmanoma, galima pridėti ranka rašytą parašą ir net atspausdintas parašas visada atrodys geriau nei tiesiog atspausdintas vardas.

Padėkos laiškų pavyzdžiai klientams

1. Padėka ilgalaikiams klientams už jų lojalumą

2. Įmonės etapo minėjimas

3. Dėkingumo rodymas metų pabaigoje

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Padėkos el. laiškas ar padėkos laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atsižvelkite į jūsų vykdomo verslo dydį ir tipą, taip pat klientų, kuriems norite išreikšti dėkingumą, skaičių. Jei esate įmonė, turinti daug klientų, padėkos el. laiškai gali būti efektyvesnis pasirinkimas, tačiau popierinis padėkos laiškas visada yra labiau vertinamas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Į kokius veiksnius turėtumėte atsižvelgti prieš siųsdami padėkos laišką?” “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prieš siųsdami padėkos laišką, atkreipkite dėmesį į kelis svarbius veiksnius, pvz., pristatymo laiką, oficialumo laipsnį ir pranešimo turinį, nes visa tai gali turėti įtakos rezultatui.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti profesionalų padėkos laišką klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bet koks kliento įvertinimo laiškas paprastai turėtų būti formalesnio stiliaus nei el. laiškas ir jame visada turėtų būti tam tikri pagrindiniai padėkos laiško komponentai.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.