Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Padėkos el. laiškai

Kas yra padėkos el. laiškai klientams ir kodėl juos siųsti?

Klientų įvertinimo el. laiškus įmonės strategiškai naudoja siekdamos stiprinti asmeninius ryšius su klientais ir humanizuoti savo prekės ženklą. Tinkamu momentu išsiųstas gerai struktūrizuotas, suasmenintas padėkos el. laiškas turi beveik tokį patį poveikį, kaip ir asmeninė padėka klientui. Tai tikrai gali padėti sukurti teigiamą klientų patirtį ir teigiamą suvokimą apie prekės ženklą.

Kada siųsti padėkos el. laišką klientui?

Tikrai nėra blogo laiko padėkoti klientams ir parodyti savo dėkingumą. Tačiau tam tikri laikai ir progos, žinoma, atrodo tinkamesni. Padėkos laiškai nebūtinai turi būti siunčiami tik tada, kai klientai ką nors perka. Jei naudojate el. pašto rinkodaros automatizavimo platformą, padėkos el. laiškai gali būti suaktyvinti atsižvelgiant į įvairius vartotojo veiksmus.

Šis tolesnis el. laiškas gali būti išsiųstas:

  • per sezonines šventes, pvz.; Kalėdos, Valentino diena arba Padėkos diena
  • per klientų gimtadienius
  • per kliento jubiliejų
  • lojaliems klientams pasiekus įmonės tikslus
  • po pirmojo ar pakartotinio pirkimo
  • po atsiliepimų, apžvalgų ar nuomonės pareiškimo
  • kai dėkojame klientams už rekomendacijas
  • kai potencialūs klientai užsiregistruoja/prisijungia/tampa nariu
  • naujienlaiškio prenumeratoriams
  • renginio ar internetinio seminaro dalyviams

Kaip parašyti padėkos laišką: 10 žingsnių, kuriuos reikia atlikti

Rašydami padėkos laišką, apsvarstykite toliau nurodytus 10 žingsnių, kad jis būtų tinkamas ir veiksmingas. Šie veiksmai paprastai gali būti naudojami ir tolesnių el. laiškų siuntimui.

  1. Sugalvokite geriausią temą

Temos laikomos svarbiomis, nes dažnai gali turėti įtakos, ar gavėjas atidarys el. laišką. „Retention Science“ ataskaitoje nurodyta, kad temos, kuriose yra 6–10 žodžių, užtikrina didžiausią atidarymo rodiklų. Išlaikydami atitinkamą ilgį įsitikinkite, kad tema yra patraukli ir kūrybiška, o ne paprastas „ačiū“.

2. Pradėkite nuo teisingo pasisveikinimo

Tinkamas pasisveikinimas nustato viso pranešimo toną. Jei pažįstate gavėją, galite pradėti pranešimą žodžiais „Labas …“ arba „Mielas …“. Jei pranešimas yra neoficialus, nurodykite gavėjo vardą. Kitu atveju kreipkites į gavėją „Pone“, o po to nurodoma pavardė.

3. Išreikškite dėkingumą ir konkretizuokite

Eikite tiesiai prie reikalo ir tiksliai nurodykite, už ką jiems dėkojate. Žinutė turėtų būti skirta kliento įvertinimui. Venkite reklamuoti savo verslą, nebent pateikiate mokomąjį turinį, specialų pasiūlymą ar ką nors vertingo.

4. Humanizuokite pranešimą

Padarykite savo pranešimą kuo panašesnį į laiškus, kuriuos siunčia tikri žmonės. Apsvarstykite galimybę siųsti el. laišką nuo tikro asmens, dirbančio jūsų įmonėje, o ne iš adreso, kuriame parašyta „Neatsakykite į šį pranešimą“. Jei reikia, naudokite jaustukus.

5. Suasmeninkite

Suasmeninti el. laiškai turi didesnį susidomėjimo rodiklį. Tyrimai parodė, kad el. laiškai su suasmenintomis temomis yra 26 % dažniau atidaromi nei tie, kurie tokie nėra. Taip pat galite suasmeninti pranešimą įtraukdami daugiau informacijos apie tai, už ką esate dėkingi.

6. Išlaikykite draugišką, bet profesionalų toną

Nors rašyti šiek tiek neformaliai ir su humoru gali būti gerai (viskas priklauso nuo auditorijos), svarbu išlaikyti bendrai profesionalų toną, tai yra atsisakyti žargono ir šnekamosios kalbos posakių.

7. Žvelkite į ateitį

Neleiskite, kad pranešimas būtų vienpusis. Suteikite savo klientams galimybę tęsti pokalbį ir praneškite jiems, kad tereikia paspausti kelis mygtukus, kad sulauktų jūsų pagalbos.

8. Dar kartą padėkokite

Baigus rašyti pagrindinį pranešimą, gali būti prasminga užbaigti el. laišką paskutine eilute ir dar kartą padėkoti klientui:

9. Tinkamai užbaikite

Renkantis tinkamą baigiamąją frazę, formalumo laipsnis priklausys nuo gavėjo. Kai kurios, dažniausiai verslui tinkamos frazės gali būti: „Pagarbiai…“, „Nuoširdžiai…“, „Viso geriausio…“, „Linkėjimai/Geriausi linkėjimai…“, „Su dėkingumu“, „ Gražios dienos/savaitgalio … “.

10. Prieš siųsdami atlikite redagavimą

Prieš paspausdami „Siųsti“, suredaguokite visą pranešimą, kad įsitikintumėte, jog jis yra sklandus, perteikia tikslią kliento įvertinimo ir dėkingumo išreiškimo prasmę ir kad nėra rašybos klaidų ar gėdingų gramatikos klaidų, kurios gali sugadinti gerą įspūdį.

Padėkos el. laiško pavyzdžiai

Padėka klientui už pirkinį

Padėka klientui už rekomendaciją

Padėka klientui už atsiliepimą

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte rašyti padėkos klientams el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Padėkos klientams el. laiškus įmonės strategiškai naudoja siekdamos stiprinti asmeninius ryšius su klientais ir humanizuoti savo prekės ženklą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti profesionalų padėkos el. laišką klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rašydami padėkos laišką, pradėkite nuo tinkamos temos ir teisingo pasisveikinimo. Po to išreikškite dėkingumą ir pateikite daugiau detalių. Įsitikinkite, kad žinutė yra asmeniška, draugiška, bet kartu ir profesionali. Dar kartą padėkokite ir tinkamai užbaikite. Prieš siųsdami nepamirškite ištaisyti klaidų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada siųsti padėkos el. laišką klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tikrai nėra blogo laiko padėkoti klientams ir parodyti savo dėkingumą. Tačiau tam tikri laikai ir progos, žinoma, atrodo tinkamesni. Pavyzdžiui, klientų gimtadieniai, sezoninės šventės arba užsiprenumeravus naujienlaiškį.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.