Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Naudodami LiveAgent, sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymo ridiklį.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Krepšelių atsisakymo rodikliai yra susiję su pirkimo procese pasitaikančiomis kliūtimis. Dažnai, pirkėjų klausimai taip ir lieka neatsakyti, arba pirkimo procesas gali būti per daug sudėtingas, ir nuviliantis.

Naudojant pažangų internetinių pokalbių ir automatizavimo funkcionalumą, LiveAgent jums suteikia galimybę reikšmingai sumažinti apleistų pirkinių krepšelių skaičių ir susigrąžinti pirkėjus, .

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Kas yra krepšelio atsisakymas?

Atsisakymas yra e-komercijoje vartojamas terminas, kuriuo siekiama apibūdinti internetinio puslapio lankytoją, kuris palieka puslapį neįvykdęs savo pageidaujamų veiksmų. Atsisakymo pavyzdys yra pirkinių krepšelio atsisakymas, kuris siejamas su lankytojais, kurie į savo internetinį pirkinių kepšelį yra įsidėję konkečias prekes, tačiau jį palieką neužbaigę pirkimo proceso.

Koks yra tinkamas pirkinių krepšelio atsisakymo rodiklis?

Mūsų naujausi pirkinių krepšelių atsisakymo duomenys už 2019 metus parodė, kad visuose pasaulio sektoriuose, vidutinis pirkinių krepšelių atsisakymo santykis siekia 69,91%.

Tačiau svarbu paminėti, kad krepšelio atsisakymo santykis skiriasi priklausomai nuo sektoriaus, nes skirtingose svetainėse taikomi labai skirtingi pirkimo procesai ir skiriasi klientų elgesys.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Ar galima kovoti su pirkinių krepšelių atsisakymu?

Krepšelio atsisakymas internetinėje mažmeninėje prekyboje gali sukelti daug nusivylimo, streso ir skausmo. Laimei, šį rodiklį galima sumažinti naudojant kelias pagrindines taktikas ir strategijas, tokias, kaip naršyklės patirties pagerinimas, apmokėjimo už prekes palengvinimas ir žinoma, pasitikėjimo, lojalumo ir dėmesio ugdymas. Įmonės ir toliau demonstruoja, kad daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymas gali pasiūlyti palengvėjimą ir suteikti gerų rezultatų.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be jokių rūpesčių iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kodėl klientai atsisako savo krepšelių?

Per daug komplikuotas ar ištemptas apmokėjimo procesas

Kad klientai neieškotų alternatyvų, apmokėjimo procese, ypatingai jei jis yra ilgas ir sudėtingas, svarbu pasiūlyti pagalbą realiuoju laiku.

Apmokėjimo procesas laikomas sudėtingu, kai jūs klausiate per daug informacijos arba reikalajaute, kad klientas užsiregistruotų prieš apmokėjimą. Svarbu prisiminti, kad apmokėjimo procesas turi būti kaip įmanoma paprastesnis ir trumpesnis.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nėra pagalbos

Apmokėjimo proceso metu teikdami pagalbą realiuoju laiku, jūs galite dvigubai sumažinti pirkinių krepšelio atsisakymo rodiklius ir tuo pat metu padidinti konversijos santykį.

Būkite pasiruošę atsakyti į visus klientų klausimus apie produktus, pristatymą ar kainodarą.

"Tiesiog naršymas"

Pirkėjai puikiai išmano technologijas ir visad ieško geriausių pasiūlymų, todėl dažnai, į savo pirkinių krepšelį jie prisideda prekių, tačiau ir toliau ieško tokių pačių prekių geresnėmis sąlygomis, kitose interneto svetainėse (pristatymas, kaina, data ir pristatymo laikas). Iš esmės, tokie pirkėjai dar nėra apsisprendę, kurioje parduotuvėje ji nori apsipirkti.

Naudodami aktyvius pakvietimus pokalbiui, jūs galite klientams nesudėtingai suteikti teigiamą aptarnavimo patirtį, kuri juos įtikins, kad jūsų parduotuvė yra ta vieta, iš kurios jie nori įsigyti.

Only browsing

Būdai, kaip sumažinti krepšelio atsisakymo santykį

Teikite pagalbą internetiniais pokalbiais

Remiantis Forrester, 44% internetinių klientų teigia, kad “kai viduryje internetinio apsipirkimo į klausimus tiesiogiai atsako gyvas asmuo, tai yra viena iš svarbiausių funkcijų, kurias gali pasiūlyti svetainė.”

Stebėkite išėjimo puslapius

Pasižymėkite tikslią pirkimo proceso vietą, ties kuria jūsų klientais atsisako savo krepšelių. LiveAgent pažangus funkcionalumas jums leidžia stebėti kuriuose puslapiuose lankosi jūsų klientai ir kiek laiko juose užtrunka..

Daugiakanalė pagalba

53% klientų yra linkę atsisakyti savo internetinių pirkimų, jei jie negali greitai rasti atsakymų į savo klausimus. Teikite pagalbą internetiniai pokalbiais, DUK, socialinėje žiniasklaidoje, el. paštu ir daugiau!

Stabdykite krepšelio atsisakymą su LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasiūlykite pagalbą realiuoju laiku

Peržiūrėkite mūsų vaizdo medžiagą ir sužinokite daugiau apie tai, kaip realiuoju laiku galite teikti klientų aptarnavimą savo svetainės lankytojams.

Naudokite aktyvius pakvietimus pokalbiui ir pakvieskite vartotojus pokalbiui realiuoju laiku. Būkite žingsniu priekyje su LiveAgent pažangiomis funkcijomis, kurios leidžia stebėti, kokiuose puslapiuose naršo jūsų svetainės lankytojai ir kiek laiko jie praleidžia konkrečiame puslapyje.

Automatizuokite atšauktų krepšelių el. laiškus

Jei sukursite tinkamas laiko taisykles, LiveAgent automatiškai sukurs atsisakytų krepšelių el. laiškus, praėjus 24 valandoms (ar kitam laikotarpiui) po atsisakymo.

Atšauktų krepšelių el. laiškų atidarymo santykis yra didenis, nei 45%, o atidariusiųjų konversijos santykis sudaro 50%.

Automate emails
Highest security standards

Pasitikėkite aukščiausiais saugumo standartais

LiveAgent siūlo tik aukščiausių standartų saugumą, atitinkantį naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir koduotas, bei remiantis jūsų pasirinkimu, saugomas ES, JAV ar Azijos duomenų centruose. LiveAgent pilnai atitinka GDPR nuostatus ir laikosi naujausių ir geriausių praktikų SaaS pramonėje.

Peter Komornik

LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Teikite daugiakanalę pagalbą

Be pagalbos teikimo realiuoju laiku, LiveAgent gali padėti apjungti visus jūsų bendravimo kanalus.

Prie LiveAgent paskyros prijungę neribotą telefonų numerių skaičių, el. pašto adresus, socialinės žiniasklaidos paskyras, žinių bazes ir kliento portalus, jūs galėsite teikti greitą ir efektyvią pagalbą visais jūsų klientų naudojamais kanalais.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Sukurkite savitarnos portalus

Sukurdami savitarnos portalus, jūs suteikiate galimybę savo klientams, be jokios pagalbos, nepriklausomai susirasti atsakymus. Nprs internetiniai pokalbiai yra labai reikalingi ir pageidaujami, kai kurie klientai jaučiasi nepatogiai, bendraudami su kitais žmonėmis. Suteikdami savo klientams žinių bazę arba klientų portalą, jūsų įmonė pagerins įvaizdį ir padidins pasitikėjimą.

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Most reviewed and number 1

2020 metais, LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms.

Preferred by 21k businesses

Daugiau, nei 21 000 įmonių iš įvairių pramonės šakų, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva prisitaikyti prie savo įmonės reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Patenkinti klientai? Tai - neįkainojama

Suteikite neprilygstamą klientų aptarnavimą realiuoju laiku ir sumažinkite atšauktų pirkinių krepšelių skaičių savo internetinėje parduotuvėje. Su LiveAgent viskas paprasta.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suSumažinkite pirkinių krepšelio atšaukimo rodiklius
Kiekvienam verslui kartais tenka susidurti su piktais ir besiskundžiančiais klientais. Kad ir kokia būtų klientų nepasitenkinimo priežastis, tinkamas ir savalaikis atsakas gali lemti, ar nusivylęs klientas lieka ištikimas, ar ne.

Atsakymai piktam klientui

"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemas. Taip pat svarbu užtikrinti tinkamą bendravimą su klientais skaitmeniniais kanalais.

Be įspūdingų konstrukcijų ir statinių statymo, jūs taip pat galite statyti lojalių klientų duomenų bazę. Sužinokite, kaip suvaldyti LiveAgent galią.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui

LiveAgent siūlo pagalbos tarnybos programinę įrangą mados, mažmeninės, automobilių, ir sporto pramonei. Jos leidžia taupyti laiką clientų aptarnavimo ir padeda išvengti pirkinių krepšelio atšaukimo. Sistema suteikia galimybę teikti pagalbą klientams realiuoju laiku ir personalizuoti klientų patirtį. Taikant LiveAgent, galima greitai reaguoti į klientų aptarnavimo problemas ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Naudokite mūsų skambučių centro pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonus, kad pozityviai užbaigtumėte arba pristabdytumėte bendravimą, tuo pačiu užtikrindami klientų pasitenkinimą ir lojalumą.

Skambučių centras: pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonai

Klientų aptarnavimo kanalai keičiasi, tačiau telefonas vis dar populiarus. LiveAgent siūlo virtualų skambučių centrą ir el. laiškų šablonus. Įvairios galimybės, pritaikytos verslo reikalavimams.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, prisitaikanti prie skirtingų verslo modelių poreikių. Sužinokite, ar „LiveAgent“ tinka jūsų nišai. Agentūra „Edu“ ir NVO pasikliauja „LiveAgent“

Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui

Šiame tekstiniame straipsnyje aptariama klientų aptarnavimo svarba, taip pat pateikiami el. laiškų šablonai reklamavimui ir produktų pristatymui. Taip pat aptariama verslo išlaikymo svarba ir LiveAgent paslaugos galimybės padidinti klientų patirtį ir pajamas. Be to, pateikiami klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir klientų aptarnavimo įgūdžių svarba siekiant veiksmingos rinkodaros strategijos.

„LiveAgent“ sukūrė nemokamus, paruoštus naudoti žinių bazės el. laiškų šablonus bet kuriai įmonei, siekiančiai teikti profesionalų klientų aptarnavimą.

Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus

LiveAgent yra daugiakalbė klientų aptarnavimo programinė įranga su mobiliąja aplikacija, padedanti pagerinti klientų patirtį ir konversijų rodiklius. Ji teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui: gyvus pokalbius, vaizdo pokalbius ir daugiau. Tai gali padėti įmonėms užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x