Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui
LiveAgent siūlo pagalbos tarnybos programinę įrangą mados, mažmeninės, automobilių, ir sporto pramonei. Jos leidžia taupyti laiką clientų aptarnavimo ir padeda išvengti pirkinių krepšelio atšaukimo. Sistema suteikia galimybę teikti pagalbą klientams realiuoju laiku ir personalizuoti klientų patirtį. Taikant LiveAgent, galima greitai reaguoti į klientų aptarnavimo problemas ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.
Skambučių centras: pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonai
Klientų aptarnavimo kanalai keičiasi, tačiau telefonas vis dar populiarus. LiveAgent siūlo virtualų skambučių centrą ir el. laiškų šablonus. Įvairios galimybės, pritaikytos verslo reikalavimams.
Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui
Šiame tekstiniame straipsnyje aptariama klientų aptarnavimo svarba, taip pat pateikiami el. laiškų šablonai reklamavimui ir produktų pristatymui. Taip pat aptariama verslo išlaikymo svarba ir LiveAgent paslaugos galimybės padidinti klientų patirtį ir pajamas. Be to, pateikiami klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir klientų aptarnavimo įgūdžių svarba siekiant veiksmingos rinkodaros strategijos.
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
LiveAgent yra daugiakalbė klientų aptarnavimo programinė įranga su mobiliąja aplikacija, padedanti pagerinti klientų patirtį ir konversijų rodiklius. Ji teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui: gyvus pokalbius, vaizdo pokalbius ir daugiau. Tai gali padėti įmonėms užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.