• Šablonai
  • Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

Plati integracijų biblioteka yra gyvybiškai svarbi bet kokios programinės įrangos dalis ir dažnai daro įtaką vartotojų pirkimo sprendimams. Integracijų, kurias klientai naudoja kasdien, pasiūla gali būti vartai į daugiau pardavimų ir pritraukti lojalesnių klientų.

Keletas „LiveAgent“ integracijų

Kodėl programinės įrangos integracijos yra svarbios?

Programinės įrangos integracijos yra vertingos, nes skaitmeninė rinka yra perpildyta įrankių, turinčių panašias savybes ir siūlančių panašią klientų aptarnavimo patirtį. Taigi pageidaujamos programinės įrangos integracijos gali būti vienintelis skirtumas siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus.

Sukūrę integracijų sąrašą, leisite savo klientams sujungti įvairius įrankius su jūsų programine įranga, neįtraukdami kūrėjų ir neturėdami papildomų išlaidų. Be to, integracijos gali iš tikrųjų padėti jūsų klientams, nes jie gali padidinti darbo eigos produktyvumą ir pašalinti užduočių dubliavimąsi (pvz., tų pačių duomenų rinkinių įvedimą į du skirtingus įrankius).

Atsižvelgdami į tai, sukūrėme kelis šablonus, kuriuos jūsų žinių bazės vartotojai gali naudoti pateikdami integravimo užklausas.

Apdovanojimai

Happy customers are the best customers

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

View more

Ženkleliai

Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

1 integravimo užklausos šablonas

Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!

Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:

Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration

Tell us why this integration is important for you:

Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]

If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].

Click here to submit your request: [Button] Submit

2 integravimo užklausos šablonas


Hey there! Want us to work on a new integration? Please provide us with some important information by answering the questions below. It will make our work much easier, and we will be able to deliver the integration much faster.

Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]

If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:

How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]

[Button] Click here to submit the request

[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.

3 integravimo užklausos šablonas


We’re always more than happy to make our users’/customers’ lives easier. That’s why we encourage you to share your integration requests and help us improve [product/service].

Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]

Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations

[Button] Click here to submit your request

[After the request is submitted]

Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]

Dažnai užduodami klausimai

Koks idealus integravimo užklausos šablono ilgis?

Integravimo užklausos šablonas turėtų būti trumpas, tikslus ir apimti visus svarbius klausimus, į kuriuos reikia atsakyti kūrėjams. Integravimo užklausos šablonas turėtų suteikti galimybę išsamiai paaiškinti klientams apie jų užklausas ir prireikus apibūdinti techninius integravimo aspektus.

Nepaisant to, atminkite, kad kai kurie klientai gali negalėti pateikti visų reikalingų duomenų arba gali pateikti neteisingą informaciją. Kai taip nutiks, turėtumėte susisiekti su užklausos pateikėju, surinkti visą informaciją ir įsiklausyti į jo lūkesčius, paaiškindami, kad jų prašomų integracijų gali būti neįmanoma suteikti.

Ar turėčiau atsakyti į kiekvieną integracijos užklausą ?

Trumpas atsakymas yra „taip“. Turėtumėte atsakyti į kiekvieną integracijos užklausą. Net jei žinote, kad jūsų įmonė artimiausiu metu jos nenagrinės arba net jei neįmanoma įgyvendinti tam tikros integracijos, turėtumėte atsakyti į užklausą.

Geriausia praktika būtų padėkoti užklausą pateikusiam asmeniui ir patvirtinti, kad jūsų įmonė pradės ieškoti sprendimo, arba paaiškinti, kodėl integracija dabar negali būti įgyvendinta (arba niekada nebus įgyvendinta). Paaiškinkite tai paprastais ir lengvai suprantamais žodžiais, pabandykite išvengti techninio žargono ar konkrečiai gamybos šakai būdingos kalbos.

Koks yra geriausias požiūris į klientų pateiktas integracijos užklausas?

Siūlymas integruoti skirtingus skaitmeninius produktus ar paslaugas yra įprastas daugumai įmonių, veikiančių informacinių technologijų rinkoje. Nesvarbu, kokį produktą ar paslaugą siūlote, nesvarbu, ar tai paprasta programa, ar sudėtinga ir patikima programinė įranga, turėtumėte stengtis suteikti vartotojams kuo daugiau integracijų.

Siūlant platų integracijų spektrą, klientai ne tik jausis, kad jais pasirūpinta, bet ir padarys jūsų skaitmeninį sprendimą patrauklesnį naujiems potencialiems klientams. Štai kodėl jūs turite leisti savo vartotojams pateikti integracijos užklausas ir padaryti viską, kad patenkintumėte jų lūkesčius.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the ideal length of an integration request template?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An integration request template should be short, precise, and cover all the important questions that developers need answered. An integration request template should enable your customers to explain their requests extensively and, when necessary, describe technical aspects of the integration.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I answer every integration request?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The short answer is yes. You should answer every integration request. Even if you know your company will not address it in the nearest future, or even if a certain integration is impossible to implement, you should answer the request.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the best approach to integration requests submitted by customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “No matter what kind of product or service you offer, whether it’s a simple app or a complex and robust piece of software, you should try to provide your users with as many integrations as possible. That’s why you need to enable your community to submit integration requests and do your best to meet their expectations.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai