Žinių bazės integracijos: standartizuoti užklausų šablonai sklandžiam integravimui su kitomis programomis
Plati integracijų biblioteka yra gyvybiškai svarbi bet kokios programinės įrangos dalis ir dažnai daro įtaką vartotojų pirkimo sprendimams. Integracijų, kurias klientai naudoja kasdien, pasiūla gali būti vartai į daugiau pardavimų ir pritraukti lojalesnių klientų.
Programinės įrangos integracijos yra vertingos, nes skaitmeninė rinka yra perpildyta įrankių, turinčių panašias savybes ir siūlančių panašią klientų aptarnavimo patirtį. Taigi pageidaujamos programinės įrangos integracijos gali būti vienintelis skirtumas siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus.
Sukūrę integracijų sąrašą, leisite savo klientams sujungti įvairius įrankius su jūsų programine įranga, neįtraukdami kūrėjų ir neturėdami papildomų išlaidų. Be to, integracijos gali iš tikrųjų padėti jūsų klientams, nes jie gali padidinti darbo eigos produktyvumą ir pašalinti užduočių dubliavimąsi (pvz., tų pačių duomenų rinkinių įvedimą į du skirtingus įrankius).
Atsižvelgdami į tai, sukūrėme kelis šablonus, kuriuos jūsų žinių bazės vartotojai gali naudoti pateikdami integravimo užklausas.
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Integravimo užklausos šablonas turėtų būti trumpas, tikslus ir apimti visus svarbius klausimus, į kuriuos reikia atsakyti kūrėjams. Integravimo užklausos šablonas turėtų suteikti galimybę išsamiai paaiškinti klientams apie jų užklausas ir prireikus apibūdinti techninius integravimo aspektus.
Nepaisant to, atminkite, kad kai kurie klientai gali negalėti pateikti visų reikalingų duomenų arba gali pateikti neteisingą informaciją. Kai taip nutiks, turėtumėte susisiekti su užklausos pateikėju, surinkti visą informaciją ir įsiklausyti į jo lūkesčius, paaiškindami, kad jų prašomų integracijų gali būti neįmanoma suteikti.
Trumpas atsakymas yra „taip“. Turėtumėte atsakyti į kiekvieną integracijos užklausą. Net jei žinote, kad jūsų įmonė artimiausiu metu jos nenagrinės arba net jei neįmanoma įgyvendinti tam tikros integracijos, turėtumėte atsakyti į užklausą.
Geriausia praktika būtų padėkoti užklausą pateikusiam asmeniui ir patvirtinti, kad jūsų įmonė pradės ieškoti sprendimo, arba paaiškinti, kodėl integracija dabar negali būti įgyvendinta (arba niekada nebus įgyvendinta). Paaiškinkite tai paprastais ir lengvai suprantamais žodžiais, pabandykite išvengti techninio žargono ar konkrečiai gamybos šakai būdingos kalbos.
Siūlymas integruoti skirtingus skaitmeninius produktus ar paslaugas yra įprastas daugumai įmonių, veikiančių informacinių technologijų rinkoje. Nesvarbu, kokį produktą ar paslaugą siūlote, nesvarbu, ar tai paprasta programa, ar sudėtinga ir patikima programinė įranga, turėtumėte stengtis suteikti vartotojams kuo daugiau integracijų.
Siūlant platų integracijų spektrą, klientai ne tik jausis, kad jais pasirūpinta, bet ir padarys jūsų skaitmeninį sprendimą patrauklesnį naujiems potencialiems klientams. Štai kodėl jūs turite leisti savo vartotojams pateikti integracijos užklausas ir padaryti viską, kad patenkintumėte jų lūkesčius.
Šiame tekste apžvelgiama internetinės rinkodaros bei socialinių tinklų svarba verslui, taip pat pateikiami atsakymų šablonai į produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. Aptariamos tiesioginės komunikacijos privalumai, atsakyti į kiekvieną klientų gautą žinutę svarbu verslo sėkmei bei gerai klientų patirčiai. Rekomenduojama teikti išskirtinį aptarnavimą per socialinius tinklus ir kitus kanalus, o bendravimas per juos turėtų būti mažiau formalus nei el. paštu.
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
LiveAgent yra daugiakalbė klientų aptarnavimo programinė įranga su mobiliąja aplikacija, padedanti pagerinti klientų patirtį ir konversijų rodiklius. Ji teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui: gyvus pokalbius, vaizdo pokalbius ir daugiau. Tai gali padėti įmonėms užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team