Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

Plati integracijų biblioteka yra gyvybiškai svarbi bet kokios programinės įrangos dalis ir dažnai daro įtaką vartotojų pirkimo sprendimams. Integracijų, kurias klientai naudoja kasdien, pasiūla gali būti vartai į daugiau pardavimų ir pritraukti lojalesnių klientų.

Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai
Keletas „LiveAgent“ integracijų

Kodėl programinės įrangos integracijos yra svarbios?

Programinės įrangos integracijos yra vertingos, nes skaitmeninė rinka yra perpildyta įrankių, turinčių panašias savybes ir siūlančių panašią klientų aptarnavimo patirtį. Taigi pageidaujamos programinės įrangos integracijos gali būti vienintelis skirtumas siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus.

Sukūrę integracijų sąrašą, leisite savo klientams sujungti įvairius įrankius su jūsų programine įranga, neįtraukdami kūrėjų ir neturėdami papildomų išlaidų. Be to, integracijos gali iš tikrųjų padėti jūsų klientams, nes jie gali padidinti darbo eigos produktyvumą ir pašalinti užduočių dubliavimąsi (pvz., tų pačių duomenų rinkinių įvedimą į du skirtingus įrankius).

Atsižvelgdami į tai, sukūrėme kelis šablonus, kuriuos jūsų žinių bazės vartotojai gali naudoti pateikdami integravimo užklausas.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Žinių bazė: integravimo užklausos šablonai

1 integravimo užklausos šablonas

2 integravimo užklausos šablonas

3 integravimo užklausos šablonas

Dažnai užduodami klausimai

Koks idealus integravimo užklausos šablono ilgis?

Integravimo užklausos šablonas turėtų būti trumpas, tikslus ir apimti visus svarbius klausimus, į kuriuos reikia atsakyti kūrėjams. Integravimo užklausos šablonas turėtų suteikti galimybę išsamiai paaiškinti klientams apie jų užklausas ir prireikus apibūdinti techninius integravimo aspektus.

Nepaisant to, atminkite, kad kai kurie klientai gali negalėti pateikti visų reikalingų duomenų arba gali pateikti neteisingą informaciją. Kai taip nutiks, turėtumėte susisiekti su užklausos pateikėju, surinkti visą informaciją ir įsiklausyti į jo lūkesčius, paaiškindami, kad jų prašomų integracijų gali būti neįmanoma suteikti.

Ar turėčiau atsakyti į kiekvieną integracijos užklausą ?

Trumpas atsakymas yra „taip“. Turėtumėte atsakyti į kiekvieną integracijos užklausą. Net jei žinote, kad jūsų įmonė artimiausiu metu jos nenagrinės arba net jei neįmanoma įgyvendinti tam tikros integracijos, turėtumėte atsakyti į užklausą.

Geriausia praktika būtų padėkoti užklausą pateikusiam asmeniui ir patvirtinti, kad jūsų įmonė pradės ieškoti sprendimo, arba paaiškinti, kodėl integracija dabar negali būti įgyvendinta (arba niekada nebus įgyvendinta). Paaiškinkite tai paprastais ir lengvai suprantamais žodžiais, pabandykite išvengti techninio žargono ar konkrečiai gamybos šakai būdingos kalbos.

Koks yra geriausias požiūris į klientų pateiktas integracijos užklausas?

Siūlymas integruoti skirtingus skaitmeninius produktus ar paslaugas yra įprastas daugumai įmonių, veikiančių informacinių technologijų rinkoje. Nesvarbu, kokį produktą ar paslaugą siūlote, nesvarbu, ar tai paprasta programa, ar sudėtinga ir patikima programinė įranga, turėtumėte stengtis suteikti vartotojams kuo daugiau integracijų.

Siūlant platų integracijų spektrą, klientai ne tik jausis, kad jais pasirūpinta, bet ir padarys jūsų skaitmeninį sprendimą patrauklesnį naujiems potencialiems klientams. Štai kodėl jūs turite leisti savo vartotojams pateikti integracijos užklausas ir padaryti viską, kad patenkintumėte jų lūkesčius.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the ideal length of an integration request template?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An integration request template should be short, precise, and cover all the important questions that developers need answered. An integration request template should enable your customers to explain their requests extensively and, when necessary, describe technical aspects of the integration.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I answer every integration request?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The short answer is yes. You should answer every integration request. Even if you know your company will not address it in the nearest future, or even if a certain integration is impossible to implement, you should answer the request.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the best approach to integration requests submitted by customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “No matter what kind of product or service you offer, whether it’s a simple app or a complex and robust piece of software, you should try to provide your users with as many integrations as possible. That’s why you need to enable your community to submit integration requests and do your best to meet their expectations.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai