Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.
Ieškote „Smartsupp“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra daugiakalbė programa, palaikanti 43 kalbas su pritaikomais valdikliais. Verslo savininkams siūlomi trys puikūs kainų planai su daugybe pažangių įrankių ir funkcijų. Palyginus su konkurentu "Smartsupp", "LiveAgent" gauna daugiau teigiamų klientų atsiliepimų "Capterra" svetainėje. Įsigyti klientų aptarnavimo priemonių nebūtinai brangu, "LiveAgent" programinė įranga pasirūpins visais klientų poreikiais. Tai patvirtina ir bandomoji versija.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.
Ieškote „TeamSupport“ alternatyvos?
Verslo savininkai teigia, kad įmonės pereina į „LiveAgent“, nes jiems patinka geros kainos, puiki klientų aptarnavimo komanda ir naudingos funkcijos. Kiti pagrindiniai naudojimo priežastys yra pažangus automatizavimas ir lengviau tvarkomas el. pašto srautas nei su „Zendesk“. Klientai taip pat teigia, kad „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.
Ieškote „Vision“ alternatyvos?
Įrankis tiesioginis pokalbis internetu yra labai naudingas klientų aptarnavimo agentams. Įmonė „LiveAgent“ pasižymi greičiausiu pokalbių valdymu rinkoje ir 24/7 klientų aptarnavimo komanda. Daugelis įmonių perėjo į „LiveAgent“ „Zendesk“ dėl jos geresnių naudotojų atsiliepimų ir geresnių kainų.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis