Ieškote
pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?

Geriausias pasirinkimas – „LiveAgent“. Sprendimas siūlo 140+ funkcijų ir 40+ integracijų.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Pakelkite savo klientų aptarnavimo lygį naudodami „WordPress“ platformai skirtą „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį

Puikus klientų aptarnavimas turi milžinišką teigiamą įtaką prekių ženklams, padeda jiems išsiskirti iš konkurentų ir išlaiko klientų lojalumą.

Jei verslą vykdote „WordPress“ svetainėje, teikti greitą ir veiksmingą aptarnavimą daug lengviau naudojant „LiveAgent“ platformos „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį. Aktyviai bendraukite su savo esamais ir potencialiais klientais, siūlykite skubią pagalbą, didinkite klientų pasitenkinimą ir skatinkite konversijas.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Ar „LiveAgent“ yra tinkamas „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepis jūsų verslui?

Tinkamo „WordPress“ sistemos pagalbos tarnybos įskiepio pasirinkimas neturi būti sunki užduotis. Pasirinkę „LiveAgent“ įskiepį prie savo „LiveAgent“ valdomos svetainės ar tinklaraščio pokalbių gyvai valdiklį pridėsite itin paprastai. Turėdami daugybę tiek įprastų, tiek unikalių pokalbių gyvai funkcijų, galite pasinaudoti:

real-time typing view

Greičiausias ir visiškai pritaikomas jūsų svetainę papildantis pokalbių valdiklis

Kadangi šiuolaikiniai vartotojai turi didelių lūkesčių dėl klientų aptarnavimo greičio, sukūrėme greičiausią rinkoje pokalbių gyvai valdiklį, kuris atidaromas vos per 2,5 sekundės. Be to, jis visiškai ir lengvai pritaikomas, todėl galite tiksliai sureguliuoti pokalbių valdiklio išvaizdą ir pojūtį, kad jis pritaptų prie jūsų svetainės.

Live chat - Proactive chat invitations

Iniciatyvūs pokalbių kvietimai, padedantys sudominti ir paversti daugiau lankytojų klientais

Potencialiems bei esamiems klientams naršant jūsų svetainėje pagerinkite jų įsitraukimą imdamiesi iniciatyvos ir kviesdami juos kalbėtis su agentais. Nustatykite kvietimus pokalbiui norimuose URL, pvz., kainodaros ar atsiskaitymo puslapiuose, ir kaip niekada padidinkite konversijas. „LiveAgent“ taip pat užtikrina, kad iniciatyvūs kvietimai būtų rodomi tik turint pakankamai prisijungusių laisvų atstovų.

Shared customer information - LiveAgent

Išmanus pokalbių nukreipimas siekiant užtikrinti greitą ir tikslią komunikaciją

„LiveAgent“ nukreipia įeinančius susirašinėjimus reikiamiems komandos nariams ir dinamiškai keičia jų prieinamumą jūsų agentams atvykstant ar išvykstant iš darbo. Be to, pažangus pokalbių nukreipimas nukreipia jau aptarnautus klientus jų buvusiems agentams, tad bendravimas tampa tikslesnis ir tinkamesnis.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Internetinė stebėsena, skirta lankytojų elgsenai jūsų svetainėje sekti

Sekite, kas naršo jūsų svetainėje, kaip joje judama ir kiek laiko joje praleidžiama. Turėdami tinkamą kontekstą, pavyzdžiui, lankytojo faktinį lankomą puslapį, iš kur jis atvyko, jo šalį ir dabartinį laiką, galite aktyviai kviesti juos į pokalbį. Aišku jei tik manote, kad laikas tam tinkamas – taip užtikrinsite, kad jūsų kvietimas į pokalbį būtų aktualus.

What is live chat software

Tiesioginis rašomo teksto stebėjimas užtikrins, kad atsakymai būtų paruošiami dar greičiau

Nustebinkite savo aptarnaujamus klientus pateikdami jiems atsakymus dar greičiau, pasitelkę į pagalbą magišką realaus laiko rašymo peržiūros funkciją. Realiuoju laiku pamatykite, ką lankytojas kitame pokalbio gale rašo į susirašinėjimo langą, dar prieš išsiunčiant žinutę, ir pradėkite galvoti apie atsakymą. Atsakykite lankytojams vos pateikus klausimą ir nustebinkite juos greitu aptarnavimu.

Three agents providing support via voice

Vidinis pokalbis, skirtas prireikus pagalbos iš kolegų agentų

Neturite atsakymo arba negalite iš karto išspręsti kliento problemos? Akimirksniu susisiekite su kolegomis agentais per vidinį pokalbį, kai tik prireikia komandos narių pagalbos. Taip pat galite pakviesti kolegas į vykstantį pokalbių seansą, siųsti jiems tekstines žinutes arba palikti pastabas, matomas tik jums ir kitiems agentams.

Kodėl savo klientams turėtumėte siūlyti aptarnavimą pokalbiu gyvai?

Tendencija pasaulinėje rinkoje

Pokalbių gyvai, kaip bendravimo kanalo, populiarumas toliau auga. Tikimasi, kad iki 2023 m. pasaulinė pokalbių gyvai programinės įrangos rinka pasieks 997 mln. JAV dolerių.

Padidinkite klientų pasitenkinimą

Didžiausias pasitenkinimo lygis iš visų klientų aptarnavimo kanalų – 73 %! Palyginkite tai su 61 % pasitenkinimu aptarnavimu el. paštu ir 44 % telefonu.

Padidinkite pardavimus ir lojalumą

79 % įmonių teigia, kad aptarnavimo pokalbiais gyvai klientams teikimas turėjo teigiamą poveikį pardavimams, pajamoms ir klientų lojalumui.

Macros, Attachments and Notes

Viską turintis sprendimas

„LiveAgent“ siūlo ne tik „WordPress“ pokalbių gyvai įskiepį, bet ir viską viename turintį omnikanalės pagalbos tarnybos sprendimą, kuriame yra daugiau nei 180 funkcijų, 40+ integracijų ir daugybė tinkinimo parinkčių.

Patikima bilietų valdymo sistema su automatizavimu, tiesiai į pagalbos tarnybą integruotas virtualus įeinančių ir išeinančių skambučių centras, vietiniai pokalbiai gyvai, socialinės medijos integracijos ir patikimos savitarnos galimybės, apimančios klientų portalą, daugybę žinių bazių ir klientų forumų – visa tai turime viename įrankyje su universalia pašto dėžute.

Debesijoje veikianti pagalbos tarnyba, skirta visiems jūsų klientų aptarnavimo poreikiams tenkinti

Be to, „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai programinė įranga visiškai veikia debesijos pagrindu. Kadangi pagalbos tarnyba yra viena iš sunkiausių klientų aptarnavimo programų, debesijos pagrindu veikiantis sprendimas yra geresnis daugeliu atžvilgių.

Jos nereikia sudėtingai atsisiųsti, ji veikia ir saugo duomenis nuotoliniuose serveriuose ir neužkemša duomenų bazės, todėl galite ja naudotis net tada, kai jūsų svetainė neveikia.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Laimingesnius klientus skiria vos vienas spustelėjimas. Išbandykite!

Ar žinojote, kad „LiveAgent“ 2019 m. ir 2020 m. buvo įvertinta kaip geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms?

Išbandykite mūsų visiškai funkcionalią platformą 14 dienų nemokamai ir atidžiau susipažinkite, kaip visa tai veikia ir kaip tai gali padėti jums pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį. Jokių banko kortelės duomenų.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga?

Geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga padeda organizacijai tvarkyti klientų aptarnavimo užklausas ir automatiškai priskiria pagalbos tarnybos atstovą klientui, naudodama integruotą klientų aptarnavimo programinę įrangą.

Kam skirta pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga paprastai skirta klientų aptarnavimo ir pagalbos tarnyboms, kad padėtų joms organizuoti ir valdyti gaunamas klientų užklausas naudojant specialią programinę įrangą.

Kaip integruoti „LiveAgent“ su „WordPress“?

Norėdami integruoti „LiveAgent“ su „WordpPress“, turite įdiegti „LiveAgent“ įskiepį.

Related Articles to Pagalbos tarnyba „WordPress“ sisemai
Ieškote tinkamos „osTicket“ alternatyvos? Palyginkite „LiveAgent“ ir „osTicket“ dabar ir gaukite geresnę klientų aptarnavimo programinę įrangą jau šiandien.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.

„LiveAgent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų pagalbos centrui. Prisijunkite prie „LiveAgent“ jau šiandien, kad suteiktumėte geresnį aptarnavimą.

Ieškote „Smartsupp“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra daugiakalbė programa, palaikanti 43 kalbas su pritaikomais valdikliais. Verslo savininkams siūlomi trys puikūs kainų planai su daugybe pažangių įrankių ir funkcijų. Palyginus su konkurentu "Smartsupp", "LiveAgent" gauna daugiau teigiamų klientų atsiliepimų "Capterra" svetainėje. Įsigyti klientų aptarnavimo priemonių nebūtinai brangu, "LiveAgent" programinė įranga pasirūpins visais klientų poreikiais. Tai patvirtina ir bandomoji versija.

Ieškote alternatyvos „Dashly“? Sužinokite apie „LiveAgent“, palyginkite ir išbandykite nemokamai 14 dienų be jokių įsipareigojimų.

Ieškote „Dashly“ alternatyvos?

Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.

„LiveAgent“ yra geriausias daugiakanalis sprendimas jūsų verslui. Teikite aptarnavimą visais atitinkamais kanalais už priimtiną kainą.

Ieškote „TeamSupport“ alternatyvos?

Verslo savininkai teigia, kad įmonės pereina į „LiveAgent“, nes jiems patinka geros kainos, puiki klientų aptarnavimo komanda ir naudingos funkcijos. Kiti pagrindiniai naudojimo priežastys yra pažangus automatizavimas ir lengviau tvarkomas el. pašto srautas nei su „Zendesk“. Klientai taip pat teigia, kad „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.

„Liveagent“ siūlo daugiau galimybių teikti klientų aptarnavimą. Tai geriausias sprendimas jūsų verslui. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas.

Ieškote „Vision“ alternatyvos?

Įrankis tiesioginis pokalbis internetu yra labai naudingas klientų aptarnavimo agentams. Įmonė „LiveAgent“ pasižymi greičiausiu pokalbių valdymu rinkoje ir 24/7 klientų aptarnavimo komanda. Daugelis įmonių perėjo į „LiveAgent“ „Zendesk“ dėl jos geresnių naudotojų atsiliepimų ir geresnių kainų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai