Ieškote
pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?

Geriausias pasirinkimas – „LiveAgent“. Sprendimas siūlo 140+ funkcijų ir 40+ integracijų.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Pakelkite savo klientų aptarnavimo lygį naudodami „WordPress“ platformai skirtą „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį

Puikus klientų aptarnavimas turi milžinišką teigiamą įtaką prekių ženklams, padeda jiems išsiskirti iš konkurentų ir išlaiko klientų lojalumą.

Jei verslą vykdote „WordPress“ svetainėje, teikti greitą ir veiksmingą aptarnavimą daug lengviau naudojant „LiveAgent“ platformos „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį. Aktyviai bendraukite su savo esamais ir potencialiais klientais, siūlykite skubią pagalbą, didinkite klientų pasitenkinimą ir skatinkite konversijas.

  • Leader in issue tracking software badge

Ar „LiveAgent“ yra tinkamas „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepis jūsų verslui?

Tinkamo „WordPress“ sistemos pagalbos tarnybos įskiepio pasirinkimas neturi būti sunki užduotis. Pasirinkę „LiveAgent“ įskiepį prie savo „LiveAgent“ valdomos svetainės ar tinklaraščio pokalbių gyvai valdiklį pridėsite itin paprastai. Turėdami daugybę tiek įprastų, tiek unikalių pokalbių gyvai funkcijų, galite pasinaudoti:

real-time typing view

Greičiausias ir visiškai pritaikomas jūsų svetainę papildantis pokalbių valdiklis

Kadangi šiuolaikiniai vartotojai turi didelių lūkesčių dėl klientų aptarnavimo greičio, sukūrėme . Be to, jis visiškai ir lengvai pritaikomas, todėl galite tiksliai sureguliuoti pokalbių valdiklio išvaizdą ir pojūtį, kad jis pritaptų prie jūsų svetainės.

Live chat - Proactive chat invitations

Iniciatyvūs pokalbių kvietimai, padedantys sudominti ir paversti daugiau lankytojų klientais

Potencialiems bei esamiems klientams naršant jūsų svetainėje pagerinkite jų įsitraukimą imdamiesi iniciatyvos ir kviesdami juos kalbėtis su agentais. Nustatykite kvietimus pokalbiui norimuose URL, pvz., kainodaros ar atsiskaitymo puslapiuose, ir kaip niekada padidinkite konversijas. „LiveAgent“ taip pat užtikrina, kad iniciatyvūs kvietimai būtų rodomi tik turint pakankamai prisijungusių laisvų atstovų.

Shared customer information - LiveAgent

Išmanus pokalbių nukreipimas siekiant užtikrinti greitą ir tikslią komunikaciją

„LiveAgent“ nukreipia įeinančius susirašinėjimus reikiamiems komandos nariams ir dinamiškai keičia jų prieinamumą jūsų agentams atvykstant ar išvykstant iš darbo. Be to, pažangus pokalbių nukreipimas nukreipia jau aptarnautus klientus jų buvusiems agentams, tad bendravimas tampa tikslesnis ir tinkamesnis.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Internetinė stebėsena, skirta lankytojų elgsenai jūsų svetainėje sekti

Sekite, kas naršo jūsų svetainėje, kaip joje judama ir kiek laiko joje praleidžiama. Turėdami tinkamą kontekstą, pavyzdžiui, lankytojo faktinį lankomą puslapį, iš kur jis atvyko, jo šalį ir dabartinį laiką, galite aktyviai kviesti juos į pokalbį. Aišku jei tik manote, kad laikas tam tinkamas – taip užtikrinsite, kad jūsų kvietimas į pokalbį būtų aktualus.

What is live chat software

Tiesioginis rašomo teksto stebėjimas užtikrins, kad atsakymai būtų paruošiami dar greičiau

Nustebinkite savo aptarnaujamus klientus pateikdami jiems atsakymus dar greičiau, pasitelkę į pagalbą magišką realaus laiko rašymo peržiūros funkciją. Realiuoju laiku pamatykite, ką lankytojas kitame pokalbio gale rašo į susirašinėjimo langą, dar prieš išsiunčiant žinutę, ir pradėkite galvoti apie atsakymą. Atsakykite lankytojams vos pateikus klausimą ir nustebinkite juos greitu aptarnavimu.

Three agents providing support via voice

Vidinis pokalbis, skirtas prireikus pagalbos iš kolegų agentų

Neturite atsakymo arba negalite iš karto išspręsti kliento problemos? Akimirksniu susisiekite su kolegomis agentais per vidinį pokalbį, kai tik prireikia komandos narių pagalbos. Taip pat galite pakviesti kolegas į vykstantį pokalbių seansą, siųsti jiems tekstines žinutes arba palikti pastabas, matomas tik jums ir kitiems agentams.

Kodėl savo klientams turėtumėte siūlyti aptarnavimą pokalbiu gyvai?

Tendencija pasaulinėje rinkoje

Pokalbių gyvai, kaip bendravimo kanalo, populiarumas toliau auga. Tikimasi, kad iki 2023 m. pasaulinė pokalbių gyvai programinės įrangos rinka pasieks 997 mln. JAV dolerių.

Padidinkite klientų pasitenkinimą

Didžiausias pasitenkinimo lygis iš visų klientų aptarnavimo kanalų – 73 %! Palyginkite tai su 61 % pasitenkinimu aptarnavimu el. paštu ir 44 % telefonu.

Padidinkite pardavimus ir lojalumą

79 % įmonių teigia, kad aptarnavimo pokalbiais gyvai klientams teikimas turėjo teigiamą poveikį pardavimams, pajamoms ir klientų lojalumui.

Macros, Attachments and Notes

Viską turintis sprendimas

„LiveAgent“ siūlo ne tik „WordPress“ pokalbių gyvai įskiepį, bet ir viską viename turintį omnikanalės pagalbos tarnybos sprendimą, kuriame yra daugiau nei 180 funkcijų, 40+ integracijų ir daugybė tinkinimo parinkčių.

Patikima bilietų valdymo sistema su automatizavimu, tiesiai į pagalbos tarnybą integruotas virtualus įeinančių ir išeinančių skambučių centras, vietiniai pokalbiai gyvai, socialinės medijos integracijos ir patikimos savitarnos galimybės, apimančios klientų portalą, daugybę žinių bazių ir klientų forumų – visa tai turime viename įrankyje su universalia pašto dėžute.

Debesijoje veikianti pagalbos tarnyba, skirta visiems jūsų klientų aptarnavimo poreikiams tenkinti

Be to, „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai programinė įranga visiškai veikia debesijos pagrindu. Kadangi pagalbos tarnyba yra viena iš sunkiausių klientų aptarnavimo programų, debesijos pagrindu veikiantis sprendimas yra geresnis daugeliu atžvilgių.

Jos nereikia sudėtingai atsisiųsti, ji veikia ir saugo duomenis nuotoliniuose serveriuose ir neužkemša duomenų bazės, todėl galite ja naudotis net tada, kai jūsų svetainė neveikia.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Laimingesnius klientus skiria vos vienas spustelėjimas. Išbandykite!

Ar žinojote, kad „LiveAgent“ 2019 m. ir 2020 m. buvo įvertinta kaip geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms?

Išbandykite mūsų visiškai funkcionalią platformą 14 dienų nemokamai ir atidžiau susipažinkite, kaip visa tai veikia ir kaip tai gali padėti jums pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį. Jokių banko kortelės duomenų.

Susiję straipsniai suPagalbos tarnyba „WordPress“ sisemai
Kaip susisiekti su "Care" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Care” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

"Care.com" yra vartotojų technologijų įmonė, teikianti pagalbą sveikatos apsaugos agentūroms. Jie siūlo skambučių centrą, el. pašto palaikymą ir socialinių žiniasklaidos pagalbą. Teisinė kontaktinė informacija ir klientų aptarnavimo kontaktai taip pat pateikti.

Kaip susisiekti su „Apache“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.

„Apache“ pagalbos centro kontaktai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairius bendravimo kanalus, tokie kaip pokalbiai, skambučiai ir socialiniai tinklai. Taip pat teikiami klientų aptarnavimo kanalai el. paštu ir savitarnos forma. Slapukai naudojami svetainėje. Apache taip pat teikia klientų aptarnavimo kanalus el. paštu ir socialiniuose tinkluose.

Sprendimo laikas yra laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai bilietas patenka į jūsų pagalbos tarnybą ir baigiasi, kai jis yra išsprendžiamas.

Sprendimo laikas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, padedanti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Sprendimo laikas yra laikas nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, pagerinantį klientų aptarnavimą.

Kaip susisiekti su „Elegant Themes“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.

„Blogger“ pagalbos centro kontaktai

Žinomos LiveAgent programinės įrangos paslaugos teikia įvairias funkcijas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Verslui galima pasiekti per įvairius bendravimo kanalus.

Kaip susisiekti su „Agoda“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu, telefonu, socialiniais tinklais ir savitarnos pagalba.

„Agoda“ pagalbos centro kontaktai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, integracijų ir alternatyvų. Suteikiama galimybė išbandyti nemokamą versiją.

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

„ABC“ pagalbos centro kontaktai

ABC klientų aptarnavimo kanalai apima el. paštą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir socialinius tinklus. Galite susisiekti su jais el. paštu, gyvuoju pokalbiu, arba skambindami. Taip pat galite rasti jų el. pašto adresą ir susisiekti su jais per socialinius tinklus.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Prisiregistruoti demonstracijai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Prisiregistruoti demonstracijai
Start Free Trial x