Ieškote
pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?

Geriausias pasirinkimas – „LiveAgent“. Sprendimas siūlo 140+ funkcijų ir 40+ integracijų.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Pakelkite savo klientų aptarnavimo lygį naudodami „WordPress“ platformai skirtą „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį

Puikus klientų aptarnavimas turi milžinišką teigiamą įtaką prekių ženklams, padeda jiems išsiskirti iš konkurentų ir išlaiko klientų lojalumą.

Jei verslą vykdote „WordPress“ svetainėje, teikti greitą ir veiksmingą aptarnavimą daug lengviau naudojant „LiveAgent“ platformos „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepį. Aktyviai bendraukite su savo esamais ir potencialiais klientais, siūlykite skubią pagalbą, didinkite klientų pasitenkinimą ir skatinkite konversijas.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Ar „LiveAgent“ yra tinkamas „WordPress“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai įskiepis jūsų verslui?

Tinkamo „WordPress“ sistemos pagalbos tarnybos įskiepio pasirinkimas neturi būti sunki užduotis. Pasirinkę „LiveAgent“ įskiepį prie savo „LiveAgent“ valdomos svetainės ar tinklaraščio pokalbių gyvai valdiklį pridėsite itin paprastai. Turėdami daugybę tiek įprastų, tiek unikalių pokalbių gyvai funkcijų, galite pasinaudoti:

real-time typing view

Greičiausias ir visiškai pritaikomas jūsų svetainę papildantis pokalbių valdiklis

Kadangi šiuolaikiniai vartotojai turi didelių lūkesčių dėl klientų aptarnavimo greičio, sukūrėme greičiausią rinkoje pokalbių gyvai valdiklį, kuris atidaromas vos per 2,5 sekundės. Be to, jis visiškai ir lengvai pritaikomas, todėl galite tiksliai sureguliuoti pokalbių valdiklio išvaizdą ir pojūtį, kad jis pritaptų prie jūsų svetainės.

Live chat - Proactive chat invitations

Iniciatyvūs pokalbių kvietimai, padedantys sudominti ir paversti daugiau lankytojų klientais

Potencialiems bei esamiems klientams naršant jūsų svetainėje pagerinkite jų įsitraukimą imdamiesi iniciatyvos ir kviesdami juos kalbėtis su agentais. Nustatykite kvietimus pokalbiui norimuose URL, pvz., kainodaros ar atsiskaitymo puslapiuose, ir kaip niekada padidinkite konversijas. „LiveAgent“ taip pat užtikrina, kad iniciatyvūs kvietimai būtų rodomi tik turint pakankamai prisijungusių laisvų atstovų.

Shared customer information - LiveAgent

Išmanus pokalbių nukreipimas siekiant užtikrinti greitą ir tikslią komunikaciją

„LiveAgent“ nukreipia įeinančius susirašinėjimus reikiamiems komandos nariams ir dinamiškai keičia jų prieinamumą jūsų agentams atvykstant ar išvykstant iš darbo. Be to, pažangus pokalbių nukreipimas nukreipia jau aptarnautus klientus jų buvusiems agentams, tad bendravimas tampa tikslesnis ir tinkamesnis.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Internetinė stebėsena, skirta lankytojų elgsenai jūsų svetainėje sekti

Sekite, kas naršo jūsų svetainėje, kaip joje judama ir kiek laiko joje praleidžiama. Turėdami tinkamą kontekstą, pavyzdžiui, lankytojo faktinį lankomą puslapį, iš kur jis atvyko, jo šalį ir dabartinį laiką, galite aktyviai kviesti juos į pokalbį. Aišku jei tik manote, kad laikas tam tinkamas – taip užtikrinsite, kad jūsų kvietimas į pokalbį būtų aktualus.

What is live chat software

Tiesioginis rašomo teksto stebėjimas užtikrins, kad atsakymai būtų paruošiami dar greičiau

Nustebinkite savo aptarnaujamus klientus pateikdami jiems atsakymus dar greičiau, pasitelkę į pagalbą magišką realaus laiko rašymo peržiūros funkciją. Realiuoju laiku pamatykite, ką lankytojas kitame pokalbio gale rašo į susirašinėjimo langą, dar prieš išsiunčiant žinutę, ir pradėkite galvoti apie atsakymą. Atsakykite lankytojams vos pateikus klausimą ir nustebinkite juos greitu aptarnavimu.

Three agents providing support via voice

Vidinis pokalbis, skirtas prireikus pagalbos iš kolegų agentų

Neturite atsakymo arba negalite iš karto išspręsti kliento problemos? Akimirksniu susisiekite su kolegomis agentais per vidinį pokalbį, kai tik prireikia komandos narių pagalbos. Taip pat galite pakviesti kolegas į vykstantį pokalbių seansą, siųsti jiems tekstines žinutes arba palikti pastabas, matomas tik jums ir kitiems agentams.

Kodėl savo klientams turėtumėte siūlyti aptarnavimą pokalbiu gyvai?

Tendencija pasaulinėje rinkoje

Pokalbių gyvai, kaip bendravimo kanalo, populiarumas toliau auga. Tikimasi, kad iki 2023 m. pasaulinė pokalbių gyvai programinės įrangos rinka pasieks 997 mln. JAV dolerių.

Padidinkite klientų pasitenkinimą

Didžiausias pasitenkinimo lygis iš visų klientų aptarnavimo kanalų – 73 %! Palyginkite tai su 61 % pasitenkinimu aptarnavimu el. paštu ir 44 % telefonu.

Padidinkite pardavimus ir lojalumą

79 % įmonių teigia, kad aptarnavimo pokalbiais gyvai klientams teikimas turėjo teigiamą poveikį pardavimams, pajamoms ir klientų lojalumui.

Macros, Attachments and Notes

Viską turintis sprendimas

„LiveAgent“ siūlo ne tik „WordPress“ pokalbių gyvai įskiepį, bet ir viską viename turintį omnikanalės pagalbos tarnybos sprendimą, kuriame yra daugiau nei 180 funkcijų, 40+ integracijų ir daugybė tinkinimo parinkčių.

Patikima bilietų valdymo sistema su automatizavimu, tiesiai į pagalbos tarnybą integruotas virtualus įeinančių ir išeinančių skambučių centras, vietiniai pokalbiai gyvai, socialinės medijos integracijos ir patikimos savitarnos galimybės, apimančios klientų portalą, daugybę žinių bazių ir klientų forumų – visa tai turime viename įrankyje su universalia pašto dėžute.

Debesijoje veikianti pagalbos tarnyba, skirta visiems jūsų klientų aptarnavimo poreikiams tenkinti

Be to, „LiveAgent“ pagalbos tarnybos ir pokalbių gyvai programinė įranga visiškai veikia debesijos pagrindu. Kadangi pagalbos tarnyba yra viena iš sunkiausių klientų aptarnavimo programų, debesijos pagrindu veikiantis sprendimas yra geresnis daugeliu atžvilgių.

Jos nereikia sudėtingai atsisiųsti, ji veikia ir saugo duomenis nuotoliniuose serveriuose ir neužkemša duomenų bazės, todėl galite ja naudotis net tada, kai jūsų svetainė neveikia.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Laimingesnius klientus skiria vos vienas spustelėjimas. Išbandykite!

Ar žinojote, kad „LiveAgent“ 2019 m. ir 2020 m. buvo įvertinta kaip geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms?

Išbandykite mūsų visiškai funkcionalią platformą 14 dienų nemokamai ir atidžiau susipažinkite, kaip visa tai veikia ir kaip tai gali padėti jums pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį. Jokių banko kortelės duomenų.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suPagalbos tarnyba „WordPress“ sisemai
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite „LiveAgent“ platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Pagerinkite savo rinkodaros reputaciją su LiveAgent - daugiakalbe programa, kuri teikia daugybę funkcijų ir integracijų su mobiliąja aplikacija.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

„LiveAgent“ žinių bazė leidžia pridėti failus prie straipsnių, pagerindama klientų bendravimą. Tai naudingas įrankis daugiau nei 21 000 įmonių.

„Liveagent“ šiuo metu kuria „zopim“ perkėlimo įskiepį. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. ir 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „huawei“, „bmw“, „yamaha“, „o2“ ir „oxford university“.

Pereinate iš „Zopim“ į „LiveAgent“?

LiveAgent yra galinga SVĮ pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijų ir 40 integracijų. Tai palaiko 43 skirtingų kalbų vertimus ir teikia pasaulinės klasės aptarnavimą klientams. LiveAgent yra geriausiai įvertinta programinė įranga 2020 m., o ją naudoja didelės kompanijos, įskaitant „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Teikiami trys mokamos planai, taip pat siūloma 7 dienų nemokama naudojimo galimybė.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą „Groove“ perkėlimą, kurį pilnai atlieka mūsų techninės pagalbos personalas. Perkelkite savo duomenis iš „Groove“ šiandien ir suteikite geresnį aptarnavimą.

Norite perkelti duomenis iš „Groove“?

„LiveAgent“ padeda organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimą, padidina klientų pasitenkinimą ir padidina pardavimus.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

"LiveAgent" suteikia galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį ir debesijos skambučių centro programinę įrangą. Taip pat yra integruota daugiau nei 40 integracijų, įskiepių ir kalbų vertimų. Visa tai gausite už vidutinę vakarienės kainą 2 asmenims. "LiveAgent" yra gerai pritaikytas kelių kanalų pagalbos centras, kuris turi daugybę funkcijų siekiant pagerinti klientų patirtį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai