Teikite puikų klientų aptarnavimą
Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.
Pereinate iš „Hubspot“ paslaugų centro?
LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Siūlo nemokamą paskyrą, daug funkcijų ir 43 kalbų palaikymą. Patikima pagalbos centro programinė įranga su daugiau nei 179 funkcijų ir 40 integracijų.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei
LiveAgent yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. LiveAgent siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms ir daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų bei virš 40 integracijų suteikia geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Be to, siūloma pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Taip pat pataroma skirti dėmesį esamiems klientams, o ne tik naujiems. Reikia susikurti paskyrą ir sutikti su terminais ir privatumo politika.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
"LiveAgent" programa suteikia daugybę funkcijų smulkioms ir vidutinėms įmonėms, pagerindama klientų aptarnavimą. Tai vertina pasaulinės kompanijos. Pasižyminti daugiau nei 180 funkcijų, ji suteikia geriausią klientų aptarnavimą 24/7. Taip pat suteikia daugybę tinkamų funkcijų ir geriausią kainą.
Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms
"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos galimybes, įskaitant internetinius pokalbius, telefoniją ir daugiau. Užsiregistruokite nemokamai ir sužinokite daugiau.
Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS
This text outlines strategies for reducing contract termination rates, maintaining low cancellation rates, improving customer loyalty, and managing customer inquiries. The key tactics include analyzing agent metrics regularly, keeping all client messages in one mailbox, and ensuring customer satisfaction with services.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.