Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
Ladek.com siūlo savo įmonės kompiuterio pavadinimo naudojimo naudą, įskaitant produkto naujienų ir reklaminių pasiūlymų siuntimą, nemokamą paskyrą ir duomenų perdavimą per mašiną. Taip pat siūlomi paslaugų patobulinimai, tokie kaip atsakymų šablonai, bilietų srautas ir duomenų saugumas.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.
LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Keli įmonių vadovai dalijasi savo įspūdžiais, kad „LiveAgent“ yra patogus, kokybiškas ir prieinamas klientų aptarnavimo įrankis, kuris yra geriau pritaikytas jų poreikiams nei kitos alternatyvos, tokios kaip „Zendesk“ ir „Freshdesk“. Jie pageidauja automatinio palaikymo ir papildomų integracijų galimybių, kurias suteikia „LiveAgent“, tuo pat metu užtikrinant gerą aptarnavimą ir kainos bei funkcijų santykį.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
LiveAgent siūlo galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį su spausdinimo vaizdu realiuoju laiku ir įmontuotą debesijos skambučių centro programinę įrangą. Šias tris pagrindines kelių kanalų pagalbos centro dalis dar labiau sustiprina daugiau nei 40 integracijų ir įskiepių. Su LiveAgent jūs galite tikėtis naujų produktų atnaujinimų ir nuolat diegiamų naujų funkcijų. Palyginus su Desk.com, LiveAgent yra stabilus daugelio kanalų pagalbos centro sprendimas su daugiau galimybių klientų aptarnavimui. LiveAgent yra geriausias pasirinkimas didelėms kompanijoms, kurioms reikia geresnio klientų aptarnavimo.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis