Ready to switch to LiveAgent

Mes esame Niujorke!

Susitikime Niujorke kartu išgerti kavos ir padiskutuoti, kaip LiveAgent galėtų pagerinti jūsų verslą, naudojant geresnę pagalbos tarnybos ir klientų aptarnavimo programinę įrangą.

Norite sužinoti daugiau apie LiveAgent? Nepatinka žiūrėti vaizdo įrašus? Susitikime!

• Asmeninis Pristatymas
• Susitikimas biure
• Suplanuotas konferencinis skambutis

Privalumai jūsų JAV verslui

Kiekviena įmonė nusipelno geresnio klientų aptarnavimo

Asmeninis jūsų paskyros nustatymas

Priskirtas svarbių klientų vadybininkas

Regioninė pagalba ir klientų aptarnavimas

Pagerinkite įmonės produktyvumą

Daugeliui įmonių, perėjimas prie LiveAgent dažniausiai yra didelis žingsnis į priekį. Jos sugeba išspręsti dvigubai daugiau klientų užklausų ir kartu sumažinti darbo laiką. Tai abejoms pusėms naudinga situacija. Prisijunkite prie jų ir pasitikėkite apdovanojimus laimėjusia pagalbos tarnybos programine įranga.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Padidinkite klientų pasitenkinimą

Įdiegdamos aptarnavimą realiuoju laiku ir internetinius pokalbius, įmonės gali padidinti savo klientų pasitenkinimą 29%. LiveAgent taip pat padeda pagerinti konversijos santykį ir suteikia kryžminių bei paprastų pardavimų galimybes.

Susitikime ir aptarkime galimybes

Ar jums įdomu, kaip mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga, gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padaryti teigiamą įtaką jūsų prekės ženklui ir įmonei? Susitikime ir asmeniškai aptarkime, neribotas bendradarbiavimo galimybes.

get inspired

Mūsų tarptautiniai biurai

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kijevas

New York

Niujorkas

Geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su LiveAgent.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suNiujorko biuras
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą „Hubspot“ paslaugų centro perkėlimą, kurį pilnai įvykdo mūsų techninės pagalbos darbuotojai. Sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą.

Pereinate iš „Hubspot“ paslaugų centro?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Siūlo nemokamą paskyrą, daug funkcijų ir 43 kalbų palaikymą. Patikima pagalbos centro programinė įranga su daugiau nei 179 funkcijų ir 40 integracijų.

Bankininkystės pramonei keliantis į skaitmeninį pasaulį yra svarbu atitikti klientų keliamus reikalavimus ir poreikius. LiveAgent gali jums padėti.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei

LiveAgent yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. LiveAgent siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms ir daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų bei virš 40 integracijų suteikia geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Be to, siūloma pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Taip pat pataroma skirti dėmesį esamiems klientams, o ne tik naujiems. Reikia susikurti paskyrą ir sutikti su terminais ir privatumo politika.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

"LiveAgent" programa suteikia daugybę funkcijų smulkioms ir vidutinėms įmonėms, pagerindama klientų aptarnavimą. Tai vertina pasaulinės kompanijos. Pasižyminti daugiau nei 180 funkcijų, ji suteikia geriausią klientų aptarnavimą 24/7. Taip pat suteikia daugybę tinkamų funkcijų ir geriausią kainą.

LiveAgent gali patenkinti keletos verslo sričių reikalavimus. Peržiūrėkite, kaip LiveAgent gali atitikti jūsų keliamus reikalavimus ir pagerinti klientų aptarnavimą.

Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms

"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos galimybes, įskaitant internetinius pokalbius, telefoniją ir daugiau. Užsiregistruokite nemokamai ir sužinokite daugiau.

LiveAgent padeda pagerinti jūsų SaaS įmonę ir sumažinti klientų sutarčių nutraukimo rodiklius. LiveAgent apjungia visus kanalus už puikią kainą.

Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS

This text outlines strategies for reducing contract termination rates, maintaining low cancellation rates, improving customer loyalty, and managing customer inquiries. The key tactics include analyzing agent metrics regularly, keeping all client messages in one mailbox, and ensuring customer satisfaction with services.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x