Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos pateikėjas yra pavadinimas, suteiktas asmeniui, kuris bet kuriuo kanalu sukuria pagalbos tarnybos bilietą. Pagalbos tarnyba jį ar ją įtraukia į bendrą klientų sąrašą.
Iš esmės, visuose bilietuose, šalia jų pavadinimo yra pateikti duomenys apie užklausos pateikėjus. Tai suteikia daugiau įžvalgų, konkretų bilietą sprendžiančiam asmeniui. Tai reiškia, kad bilietą tvarkantis asmuo, gali gauti informaciją, apie užklausos pateikėjo praeityje keltas identiškas problemas, koks buvo jų pasitenkinimas sprendimu ir kokia jų socialinė įtaka.
Frequently asked questions
Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos teikėjas yra asmuo, kuriantis pagalbos tarnybai skirtą užklausą jam prieinamu kanalu.
Kokie yra užklausos pateikėjo leidimai?
Užklausos teikėjas yra klientas. Jis turi visas teises, kurias gali turėti į klientų aptarnavimą besikreipiantis klientas. Priklausomai nuo to, kokiu kanalu jis naudojasi, jis turi atitinkamus leidimus (jei jis kreipiasi pokalbiais, jis pavyzdžiui gali atsiųsti failą).
Kur LiveAgent galite rasti užklausos pateikėjo duomenis?
Pareiškėjo informaciją galima rasti Bilieto skydelyje, šalia sąraše esančio pavadinimo. Ten pateikiami duomenys apima informaciją apie kliento bendravimą su klientų aptarnavimu, pakartotinius pranešimus apie tas pačias problemas, suteikto aptarnavimo lygį ir kokia yra jo socialinė įtaka.
- Bilietų nukreipimas (paaiškinimas)
- Pasirinktinė būsena [paaiškinimas]
- Aptarnavimo Bilietas (Paaiškinimas)
- Telefono Bilietavimas (Paaiškinimas)
- Nemokama Pagalbos Tarnybos Bilietavimo Programinė Įranga Visam Verslui
- Paruošti pranešimai [paaiškinimas]
- LiveAgent | Nesudėtinga Klientų Aptarnavimo Programinė Įranga Skirta Komandoms
- Bilieto priskyrimas (paaiškinimas)