Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos pateikėjas yra pavadinimas, suteiktas asmeniui, kuris bet kuriuo kanalu sukuria pagalbos tarnybos bilietą. Pagalbos tarnyba jį ar ją įtraukia į bendrą klientų sąrašą.
Iš esmės, visuose bilietuose, šalia jų pavadinimo yra pateikti duomenys apie užklausos pateikėjus. Tai suteikia daugiau įžvalgų, konkretų bilietą sprendžiančiam asmeniui. Tai reiškia, kad bilietą tvarkantis asmuo, gali gauti informaciją, apie užklausos pateikėjo praeityje keltas identiškas problemas, koks buvo jų pasitenkinimas sprendimu ir kokia jų socialinė įtaka.
Frequently asked questions
Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos teikėjas yra asmuo, kuriantis pagalbos tarnybai skirtą užklausą jam prieinamu kanalu.
Kokie yra užklausos pateikėjo leidimai?
Užklausos teikėjas yra klientas. Jis turi visas teises, kurias gali turėti į klientų aptarnavimą besikreipiantis klientas. Priklausomai nuo to, kokiu kanalu jis naudojasi, jis turi atitinkamus leidimus (jei jis kreipiasi pokalbiais, jis pavyzdžiui gali atsiųsti failą).
Kur LiveAgent galite rasti užklausos pateikėjo duomenis?
Pareiškėjo informaciją galima rasti Bilieto skydelyje, šalia sąraše esančio pavadinimo. Ten pateikiami duomenys apima informaciją apie kliento bendravimą su klientų aptarnavimu, pakartotinius pranešimus apie tas pačias problemas, suteikto aptarnavimo lygį ir kokia yra jo socialinė įtaka.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.
The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.
Straipsnyje nagrinėjama klientų paslaugų apžvalgos, įrankiai ir įgūdžiai, taip pat siūlomi patarimai paslaugų gerinimui. Aptariama LiveAgent platforma, kuri teikia įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir kitas resursus naudotojams. Pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai.