Kas yra tiesioginiai internetiniai pokalbiai?
Tiesioginiai internetiniai pokalbiai yra bendravimo internetu rūšis. Tai yra bendravimas tarp klientų ir klientų atstovų realiuoju laiku, naudojant įdiegtus internetinius pokalbius.
Kai klientai paspaudžia ant bendrovės svetainėje patalpinto pokalbių mygtuko, jie gali pradėti bendravimą. Naudodami tiesioginius internetinius pokalbius, klientų aptarnavimo atstovai gali greičiau ir lengviau pateikti atsakymus. Greitas bendravimas ir momentinė prieiga gali padėti padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently asked questions
Ką reiškia tiesioginis internetinis pokalbis?
Internetinių pokalbių technologija leidžia vartotojams realiuoju laiku sąveikauti su įmonėmis, naudojant svetainėje įdiegtą valdiklį ar aplikaciją. Tai leidžia momentiškai reaguoti į kliento užklausas, jiems suteikti pagalbą ir informaciją apie įmonės siūlomas paslaugas ir produktus.
Kokios yra būtinosios tiesioginio internetinio pokalbio funkcijos?
Būtinosios internetinių pokalbių funkcijos apima prieinamumą ir greitą klientų aptarnavimo atstovų atsakymą. Pokalbių langas turėtų būti prieinamas kiekviename jūsų įmonės ar produkto puslapyje. Ypač naudingos internetinio pokalbio funkcijos apima galimybę siųsti nuotraukas ir failus, kurie klientams padeda tiksliau apibūdinti problemą. Papildomai, agento žinios ir bendravimo įgūdžiai taip pat yra labai svarbus apsketas.
Ar LiveAgent teikia tiesioginius internetinius pokalbius?
LiveAgent siūlo nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą. Ji turi vieną iš greičiausių valdiklių rinkoje, kuris suteikia galimybę labai greitai atsakyti. Pokalbius galite pritaikyti prie savo poreikių - tinkamai sukonfigūravę ir nustatę kalbą. Papildomai, ji siūlo nemokamą bilietų pardavimo sistemą su universalia gavėjo pašto dėžute, skambučių centru ir kliento portalu.
Expert note
Tiesioginis internetinis pokalbis yra realiuoju laiku vykstanti konsultavimo priemonė tarp klientų ir klientų aptarnavimo atstovų, padedanti efektyviai išspręsti bei pasirūpinti klientų poreikiais.

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
LiveAgent yra programinė įranga, kuri leidžia efektyviai tvarkyti klientų užklausas ir pagerinti jų patirtį. Tai siūlo funkcijas, tokias kaip pokalbių skirstymo būdai, pokalbių prioritetų nustatymas ir paruošti pranešimai. Jūs taip pat galite pasinaudoti LiveAgent kaip alternatyva Customerly ir patikrinti 175+ funkcijas ir 40+ integracijų su nemokamu bandymu. Galite paprašyti demonstracijos, kad pamatytumėte, kaip programa galėtų padėti jums pasiekti verslo tikslus arba padidinti pardavimus.