Kas yra tiesioginiai internetiniai pokalbiai?
Tiesioginiai internetiniai pokalbiai yra bendravimo internetu rūšis. Tai yra bendravimas tarp klientų ir klientų atstovų realiuoju laiku, naudojant įdiegtus internetinius pokalbius.
Kai klientai paspaudžia ant bendrovės svetainėje patalpinto pokalbių mygtuko, jie gali pradėti bendravimą. Naudodami tiesioginius internetinius pokalbius, klientų aptarnavimo atstovai gali greičiau ir lengviau pateikti atsakymus. Greitas bendravimas ir momentinė prieiga gali padėti padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia tiesioginis internetinis pokalbis?
Internetinių pokalbių technologija leidžia vartotojams realiuoju laiku sąveikauti su įmonėmis, naudojant svetainėje įdiegtą valdiklį ar aplikaciją. Tai leidžia momentiškai reaguoti į kliento užklausas, jiems suteikti pagalbą ir informaciją apie įmonės siūlomas paslaugas ir produktus.
Kokios yra būtinosios tiesioginio internetinio pokalbio funkcijos?
Būtinosios internetinių pokalbių funkcijos apima prieinamumą ir greitą klientų aptarnavimo atstovų atsakymą. Pokalbių langas turėtų būti prieinamas kiekviename jūsų įmonės ar produkto puslapyje. Ypač naudingos internetinio pokalbio funkcijos apima galimybę siųsti nuotraukas ir failus, kurie klientams padeda tiksliau apibūdinti problemą. Papildomai, agento žinios ir bendravimo įgūdžiai taip pat yra labai svarbus apsketas.
Ar LiveAgent teikia tiesioginius internetinius pokalbius?
LiveAgent siūlo nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą. Ji turi vieną iš greičiausių valdiklių rinkoje, kuris suteikia galimybę labai greitai atsakyti. Pokalbius galite pritaikyti prie savo poreikių - tinkamai sukonfigūravę ir nustatę kalbą. Papildomai, ji siūlo nemokamą bilietų pardavimo sistemą su universalia gavėjo pašto dėžute, skambučių centru ir kliento portalu.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.