Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiesioginių pokalbių šablonai

Daugybė tyrimų įrodė, kad tiesioginis pokalbis buvo ir tebėra populiariausias skaitmeninis klientų bendravimo kanalas. Tai taip pat yra viena iš lanksčiausių priemonių, kurią galite naudoti savo svetainėje įvairiems tikslams – nuo klientų aptarnavimo iki aktyvių pardavimų ir rinkodaros. Toliau pateikti patikrinti paruoštų naudoti tiesioginių pokalbių scenarijų (iš anksto paruoštų atsakymų) pavyzdžiai padės jūsų agentams:

greitas kokybiškas klientų aptarnavimas per tiesioginius pokalbius
Tiesioginiai pokalbiai
  • Suteikite greitesnius atsakymus kalbėdami su lankytojais ir klientais;
  • Venkite rašyti tuos pačius pranešimus vėl ir vėl bei padidinkite efektyvumą;
  • Bendraukite su keliais lankytojais vienu metu, nepakenkdami paslaugų teikimui;
  • Išlaikykite tinkamą kalbos toną ir išlaikykite prekės ženklo nuoseklumą;
  • Pasiūlykite savalaikį klientų aptarnavimą ir padidinkite klientų pasitenkinimą;
  • Padidinkite konversijų skaičių susisiekdami su potencialiais klientais konkrečiuose svetainės puslapiuose.

Pokalbio pradžia

Įprastas pasisveikinimas

Passveikinimas su nuolatiniais lankytojais

Klientas kreipėsi į netinkamą įmonę

Iniciatyvūs kvietimai pokalbiui

Grįžtantys lankytojai

Neaktyvūs lankytojai

Apmokėjimo puslapis

Iniciatyva pardavimuose

Papildomos informacijos prašymas

Bendros informacijos prašymas

Supratimo tikrinimas

Prašymas palaukti

Eilėje

Pokalbio vidurys

Atnaujinant pokalbį

Pokalbio peradresavimas

Skundų nagrinėjimas

Atsiprašymas dėl problemos

Nepavyko patenkinti užklausos

Pokalbio pabaigimas

Padėka klientui

Kai lankytojas nereaguoja

Dažnai užduodami klausimai

Kuo naudingi tiesioginių pokalbių scenarijai?

Tiesioginių pokalbių scenarijai turi daug privalumų. Tiesioginių pokalbių scenarijai leidžia jūsų agentams greičiau reaguoti ir išlaikyti tinkamą kalbos toną. Be to, jie pagerina klientų pasitenkinimą ir padidina konversijų skaičių.

Kodėl turėtumėte naudoti tiesioginį pokalbį?

Daugybė tyrimų įrodė, kad tiesioginiai pokalbiai internetu buvo ir išlieka populiariausiu skaitmeniniu klientų bendravimo kanalu. Tai taip pat yra viena iš lanksčiausių priemonių, kurią galite naudoti savo svetainėje įvairiems tikslams – nuo klientų aptarnavimo iki aktyvių pardavimų ir rinkodaros.

Kaip prisiimti atsakomybę už klaidą?

Atsiprašymas yra paprastas būdas prisiimti atsakomybę už klaidą. Be to, tai geriausias būdas įgyti klientų pasitikėjimą. Jie įvertins jūsų sąžiningumą ir bus labiau linkę vėl iš jūsų pirkti.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuo naudingi tiesioginių pokalbių scenarijai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginių pokalbių scenarijai turi daug privalumų. Tiesioginių pokalbių scenarijai leidžia jūsų agentams greičiau reaguoti ir išlaikyti tinkamą kalbos toną. Be to, jie pagerina klientų pasitenkinimą ir padidina konversijų skaičių.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte naudoti tiesioginį pokalbį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daugybė tyrimų įrodė, kad tiesioginiai pokalbiai internetu buvo ir išlieka populiariausiu skaitmeniniu klientų bendravimo kanalu. Tai taip pat yra viena iš lanksčiausių priemonių, kurią galite naudoti savo svetainėje įvairiems tikslams – nuo klientų aptarnavimo iki aktyvių pardavimų ir rinkodaros.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip prisiimti atsakomybę už klaidą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atsiprašymas yra paprastas būdas prisiimti atsakomybę už klaidą. Be to, tai geriausias būdas įgyti klientų pasitikėjimą. Jie įvertins jūsų sąžiningumą ir bus labiau linkę vėl iš jūsų pirkti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai