Tiesioginių pokalbių šablonai padeda agentams suteikti greituosius atsakymus ir prisijungti su klientais. Pavyzdžiai apima supratimo tikrinimą, reklamos pardavimų siūlymus ir laukiamai klientų grąžai. Tiesioginiai pokalbiai yra populiari klientų aptarnavimo priemonė, o šablonai padeda optimizuoti šią procesą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Daugybė tyrimų įrodė, kad tiesioginis pokalbis buvo ir tebėra populiariausias skaitmeninis klientų bendravimo kanalas. Tai taip pat yra viena iš lanksčiausių priemonių, kurią galite naudoti savo svetainėje įvairiems tikslams – nuo klientų aptarnavimo iki aktyvių pardavimų ir rinkodaros. Toliau pateikti patikrinti paruoštų naudoti tiesioginių pokalbių scenarijų (iš anksto paruoštų atsakymų) pavyzdžiai padės jūsų agentams:
Tiesioginių pokalbių scenarijai turi daug privalumų. Tiesioginių pokalbių scenarijai leidžia jūsų agentams greičiau reaguoti ir išlaikyti tinkamą kalbos toną. Be to, jie pagerina klientų pasitenkinimą ir padidina konversijų skaičių.
Daugybė tyrimų įrodė, kad tiesioginiai pokalbiai internetu buvo ir išlieka populiariausiu skaitmeniniu klientų bendravimo kanalu. Tai taip pat yra viena iš lanksčiausių priemonių, kurią galite naudoti savo svetainėje įvairiems tikslams – nuo klientų aptarnavimo iki aktyvių pardavimų ir rinkodaros.
Atsiprašymas yra paprastas būdas prisiimti atsakomybę už klaidą. Be to, tai geriausias būdas įgyti klientų pasitikėjimą. Jie įvertins jūsų sąžiningumą ir bus labiau linkę vėl iš jūsų pirkti.
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga, skirta agentūroms
Okalbis internetu yra ekonomiškas ir naudingas mažoms įmonėms. Socialiniai tinklai ir pokalbiai sukūrė vertingas reklamos bei rinkodaros priemones. Tiesioginis pokalbis yra puikus verslo plėtros įrankis kelionių agentūroms. Laisvai samdomi darbuotojai gali plėsti savo tinklą naudodamiesi tiesioginiais pokalbiais. Universali pašto dėžutė palengvina klientų aptarnavimą. „LiveAgent“ yra galinga aptarnavimo sistema su tiesioginiais pokalbiais.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis