Kas yra skundai
Skundas – tai žinutė ar pranešimas, kuriuo klientai išreiškia savo nepasitenkinimą. Taip atsitinka, kai klientų lūkesčiai nepatenkinami arba jie turi kokių nors problemų dėl produkto ar paslaugos.
Problemos sprendimas gali būti kompensacija ar dovana. Skundai įmonei nėra į naudą, tačiau, kita vertus, tai padeda klientų atstovams bei vadovams teikti geresnę paslaugą.
Kai klientas paskelbia skundą jūsų „Facebook“ puslapio sienoje, „LiveAgent“ tai pastebi ir jūs galite akimirksniu į jį atsakyti.

Frequently asked questions
Kas yra skundai?
Klientų skundai yra neatitikimas tarp to, ko klientai tikisi ir kokį produktą ar paslaugą jie gauna. Galima laikyti, kad tai yra prekės ženklo klientui duoto pažado nevykdymas. Skundai pirmiausia gali būti susiję su produkto kokybe.
Kaip klientai gali pranešti apie skundus?
Norėdami pateikti skundą, klientai turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Atsižvelgiant į tai, kurį kanalą ar kanalus pasirenka prekės ženklas, jis turėtų būti pasirinktas kaip skundo pateikimo būdas. Paprastai turėsite įvesti savo užsakymo numerį.
Ar klientų skundai yra geras dalykas?
Iš pirmo žvilgsnio klientų skundai nėra geras dalykas, tačiau vis dėlto iš jų galima gauti pridėtinės vertės. Skundų dėka išsiaiškiname, kas yra ne taip, ko tikisi klientai, kokių pažadų prekės ženklas neįvykdė. Be to, tinkamai išnagrinėjus skundus, klientai mato, kad į juos žiūrima rimtai. Jų nuomonė svarbi.
Expert note
Skundai yra kliento nepasitenkinimas, kai produkto ar paslaugos kokybė neatitinka jo lūkesčių. Svarbu jų klausyti ir ieškoti sprendimų, kad pagerintų klientų aptarnavimo kokybę.

Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Sąveika su klientu yra svarbi, siekiant patenkinti jų poreikius ir sukurti ilgalaikius santykius. Bendravimo su klientais pavyzdžiai gali būti skambutis, el. paštas, socialinių tinklų komentarų atsakymai. Dirbtinio intelekto naudojimas taip pat gali būti naudingas. Sąveikos su klientais informacija saugoma programoje "LiveAgent".
Skambučių centro atsiprašymo šablonai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, įskaitant skundų valdymo sistemą, VoIP ir daugiau. Jie žada populiarų ir patogų klientų aptarnavimą bei siūlo nemokamą bandomąjį laikotarpį. Klientų aptarnavimo igudžiai apima komunikaciją, empatiją ir žinias apie produktus. Lavindami šiuos įgūdžius galite geriau aptarnauti klientus. Taip pat yra siūlomi tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų ir pagalbos centro incidentų šablonai.
„LiveAgent“ pagalbos tarnybų programinė įranga palaiko vidinius, privačius užrašus, kurie yra matomi tik aptarnavimo tarnybos agentams. Įrankio siūlomos keturių skirtingų tipų privačios pastabos, kurių naudojimo privalumai yra galimybė registruoti atnaujinimus ateityje ir išskirti svarbiausią informaciją iš ilgų naudotojo pranešimų.„LiveAgent“ sistema taip pat suteikia galimybę pridėti privačius priedus prie aptarnavimo tarnybos pastabų.