Kas yra skundai
Skundas – tai žinutė ar pranešimas, kuriuo klientai išreiškia savo nepasitenkinimą. Taip atsitinka, kai klientų lūkesčiai nepatenkinami arba jie turi kokių nors problemų dėl produkto ar paslaugos.
Problemos sprendimas gali būti kompensacija ar dovana. Skundai įmonei nėra į naudą, tačiau, kita vertus, tai padeda klientų atstovams bei vadovams teikti geresnę paslaugą.
Kai klientas paskelbia skundą jūsų „Facebook“ puslapio sienoje, „LiveAgent“ tai pastebi ir jūs galite akimirksniu į jį atsakyti.

Frequently Asked Questions
Kas yra skundai?
Klientų skundai yra neatitikimas tarp to, ko klientai tikisi ir kokį produktą ar paslaugą jie gauna. Galima laikyti, kad tai yra prekės ženklo klientui duoto pažado nevykdymas. Skundai pirmiausia gali būti susiję su produkto kokybe.
Kaip klientai gali pranešti apie skundus?
Norėdami pateikti skundą, klientai turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Atsižvelgiant į tai, kurį kanalą ar kanalus pasirenka prekės ženklas, jis turėtų būti pasirinktas kaip skundo pateikimo būdas. Paprastai turėsite įvesti savo užsakymo numerį.
Ar klientų skundai yra geras dalykas?
Iš pirmo žvilgsnio klientų skundai nėra geras dalykas, tačiau vis dėlto iš jų galima gauti pridėtinės vertės. Skundų dėka išsiaiškiname, kas yra ne taip, ko tikisi klientai, kokių pažadų prekės ženklas neįvykdė. Be to, tinkamai išnagrinėjus skundus, klientai mato, kad į juos žiūrima rimtai. Jų nuomonė svarbi.
Eksperto pastaba
<p>Skundai yra kliento nepasitenkinimas, kai produkto ar paslaugos kokybė neatitinka jo lūkesčių. Svarbu jų klausyti ir ieškoti sprendimų, kad pagerintų klientų aptarnavimo kokybę.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Hubspot yra programinės įrangos įmonė, kuri siūlo platų funkcionalumą klientų aptarnavimo ir VoIP sistemoms. Jie taip pat teikia duomenų rinkimo programinę įrangą ir skiria dėmesio saugumui ir privatumui.