Kas yra skundai
Skundas – tai žinutė ar pranešimas, kuriuo klientai išreiškia savo nepasitenkinimą. Taip atsitinka, kai klientų lūkesčiai nepatenkinami arba jie turi kokių nors problemų dėl produkto ar paslaugos.
Problemos sprendimas gali būti kompensacija ar dovana. Skundai įmonei nėra į naudą, tačiau, kita vertus, tai padeda klientų atstovams bei vadovams teikti geresnę paslaugą.
Kai klientas paskelbia skundą jūsų „Facebook“ puslapio sienoje, „LiveAgent“ tai pastebi ir jūs galite akimirksniu į jį atsakyti.
Frequently Asked Questions
Kas yra skundai?
Klientų skundai yra neatitikimas tarp to, ko klientai tikisi ir kokį produktą ar paslaugą jie gauna. Galima laikyti, kad tai yra prekės ženklo klientui duoto pažado nevykdymas. Skundai pirmiausia gali būti susiję su produkto kokybe.
Kaip klientai gali pranešti apie skundus?
Norėdami pateikti skundą, klientai turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Atsižvelgiant į tai, kurį kanalą ar kanalus pasirenka prekės ženklas, jis turėtų būti pasirinktas kaip skundo pateikimo būdas. Paprastai turėsite įvesti savo užsakymo numerį.
Ar klientų skundai yra geras dalykas?
Iš pirmo žvilgsnio klientų skundai nėra geras dalykas, tačiau vis dėlto iš jų galima gauti pridėtinės vertės. Skundų dėka išsiaiškiname, kas yra ne taip, ko tikisi klientai, kokių pažadų prekės ženklas neįvykdė. Be to, tinkamai išnagrinėjus skundus, klientai mato, kad į juos žiūrima rimtai. Jų nuomonė svarbi.
Expert’s note
Skundai yra kliento nepasitenkinimas, kai produkto ar paslaugos kokybė neatitinka jo lūkesčių. Svarbu jų klausyti ir ieškoti sprendimų, kad pagerintų klientų aptarnavimo kokybę.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.