Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skambučių centro aplikacija

Kas yra skambučių centro aplikacija?

Klientų aptarnavimo programėlė užtikrina bendravimą įvairia forma, tokia kaip el. laiškai ar pokalbiai žinutėmis. Programėlė padeda klientų aptarnavimo komandai išlikti organizuotai ir valdyti. Ji leidžia vartotojams rūšiuoti bilietus ar priskirti juos konkrečiam agentui. Klientų aptarnavimo programėlė siūlo įvairias funkcijas – forumą, žinių bazę, internetinius pokalbius ar mobilųjį palaikymą. Į savo mobiliąją aplikaciją galite patalpinti pagalbos mygtuką, todėl klientai galės gauti sprendimą mobiliuoju būdu.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacijos tipas, suteikiantis galimybę klientams gauti pagalbą skambinant į skambučių centrą. Tai padidina klientų aptarnavimo komandos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra skambučių centro aplikacija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro aplikacija yra viena iš klientų aptarnavimo teikimui skirtų aplikacijų. Dėl jos naudojimo, padidėja klientų aptarnavimo komandos efektyvumas bei pasitenkinimas. Visi sujungimo procesai vyksta automatiškai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios yra būtinosios skambučių centro aplikacijos funkcijos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yra keletas būtinųjų skambučių centro aplikacijos funkcijų. Jos apima skambučių įrašymą, dėl kurio jūs turite galimybę archyvuoti užklausas ir esant poreikiui jas pasiekti. Jums taip pat yra suteikiamos interaktyviojo atsakiklio funkcijos, kurių pagalbą galite sukurti IVR medžius ir meniu, bei klientams suteikti dar gersnį aptarnavimą telefonu. Skambučių perkėlimas (nukreipimas) yra taip pat naudinga funkcija, ypatingai jei jums reikia sutvarkyti didelį skambučių kiekį, nes klientai gali būti iš karto priskirti teisingiems agentams. Ko dar galima reikalauti? Automatinis skambučių paskirstymas, kuris sumažina kliento laukimo laiką ir nukreipia jį teisingam agentui, 24/7 skambučių stebėjimas ir internetinių pokalbių perkėlimas, išorinės integracijos (pvz. CRM , kuris pagerina ir palaiko pardavimų lygį) ir išsamios ataskaitų formos. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip prijungti skambučių centro aplikaciją prie LiveAgent pagalbos tarnybos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent turi integruotą skambučių centrą. Dėl šios kombinacijos, juo naudotis yra tikrai paprasta. Jei jau esate susikūrę paskyrą, skydelyje jūs galėsite rasti nustatymus. Prijunkite savo įrenginius, pridėkite telefono numerius ir į svetainę patalpinkite skambučių centro mygtuką. Tai truks vos kelias minutes.” } }] }

DUK

Kas yra skambučių centro aplikacija?

Skambučių centro aplikacija yra viena iš klientų aptarnavimo teikimui skirtų aplikacijų. Dėl jos naudojimo, padidėja klientų aptarnavimo komandos efektyvumas bei pasitenkinimas. Visi sujungimo procesai vyksta automatiškai.

Kokios yra būtinosios skambučių centro aplikacijos funkcijos?

Yra keletas būtinųjų skambučių centro aplikacijos funkcijų. Jos apima skambučių įrašymą, dėl kurio jūs turite galimybę archyvuoti užklausas ir esant poreikiui jas pasiekti. Jums taip pat yra suteikiamos interaktyviojo atsakiklio funkcijos, kurių pagalbą galite sukurti IVR medžius ir meniu, bei klientams suteikti dar gersnį aptarnavimą telefonu. Skambučių perkėlimas (nukreipimas) yra taip pat naudinga funkcija, ypatingai jei jums reikia sutvarkyti didelį skambučių kiekį, nes klientai gali būti iš karto priskirti teisingiems agentams. Ko dar galima reikalauti? Automatinis skambučių paskirstymas, kuris sumažina kliento laukimo laiką ir nukreipia jį teisingam agentui, 24/7 skambučių stebėjimas ir internetinių pokalbių perkėlimas, išorinės integracijos (pvz. CRM , kuris pagerina ir palaiko pardavimų lygį) ir išsamios ataskaitų formos.

Kaip prijungti skambučių centro aplikaciją prie LiveAgent pagalbos tarnybos?

LiveAgent turi integruotą skambučių centrą. Dėl šios kombinacijos, juo naudotis yra tikrai paprasta. Jei jau esate susikūrę paskyrą, skydelyje jūs galėsite rasti nustatymus. Prijunkite savo įrenginius, pridėkite telefono numerius ir į svetainę patalpinkite skambučių centro mygtuką. Tai truks vos kelias minutes.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai