Skambučių centro aplikacija

Kas yra skambučių centro aplikacija?

Klientų aptarnavimo programėlė užtikrina bendravimą įvairia forma, tokia kaip el. laiškai ar pokalbiai žinutėmis. Programėlė padeda klientų aptarnavimo komandai išlikti organizuotai ir valdyti. Ji leidžia vartotojams rūšiuoti bilietus ar priskirti juos konkrečiam agentui. Klientų aptarnavimo programėlė siūlo įvairias funkcijas – forumą, žinių bazę, internetinius pokalbius ar mobilųjį palaikymą. Į savo mobiliąją aplikaciją galite patalpinti pagalbos mygtuką, todėl klientai galės gauti sprendimą mobiliuoju būdu.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacijos tipas, suteikiantis galimybę klientams gauti pagalbą skambinant į skambučių centrą. Tai padidina klientų aptarnavimo komandos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Frequently asked questions

What is a call center app?

The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.

What are the must-have features of a call center app?

There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after. 

How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?

LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai