Kas yra lojalumas?
Lojalumas apibrėžia abstraktų jausmą, kuris parodo klientų lojalumą ir atsidavimą jūsų įmonei ir siūlomiems produktams. Kuo didesnis klientų lojalumas jūsų prekės ženklui, tuo didesnės bus jūsų pajamos.
Pirmiausiai, taip yra dėl to, kad rinkodara labiau pagrįsta žodinėmis rekomendacijomis, nei skelbimais. Tai yra daug pigiau ir produktyviau.
Siekdami užtikrinti, kad klientai išliktų lojalūs jūsų įmonei, jūs turite suteikti savo klientams prioritetus. Kiekvieną kartą atlikdami pokyčius savo įmonėje, turite apmąstyti, ar klientai juos priims.
Frequently asked questions
Kas yra lojalumas?
Pardavimų lojalumas yra noras daug kartų grįžti į įmonę. Klientui patinka įmonė ir jis turi gerą patirį su prekės ženklu, todėl kai tik jam prisireikia tam tikros pramonės šakos įmonės produkto, jis renkasi tą konkrečią įmonę. Yra daugybė priežasčių, kodėl klientai nusprendžia pasirinkti konkretų prekės ženklą ir būti jiems lojalūs.
Kokia yra lojalumo svarba?
Klientų lojalumas yra svarbus, nes patenkinti klientai, kurie yra linkę dar kartą pirkti prekės ženklo produktus ir paslaugas, yra pagrindiniai pelno šaltiniai. Lojalūs klientai mėgiamam prekės ženklui išleidžia daugiau laiko ir pinigų. Klientų lojalumas taip pat skatina stiprų pasitikėjimo jausmą tarp prekės ženklo ir klientų. Be to, išlaikyti egzistuojantį klientą yra yra pigiau, nei pritraukti naują, todėl įmonėms tai yra pelningiau.
Kaip pagerinti klientų lojalumą?
Norėdami padidinti klientų lojalumą, turite teikti jų lūkesčius atitinkantį produktą. Svarbu, kad jis atitiktų užsakymą ir būtų vertas sumokėtų pinigų. Be to, jūs galite naudoti elementarią balų sistemą arba sukurti lojalumo programą, kuri paskatins dar daugiau pardavimų. Taip pat puiki idėja yra savo klientams pasiūlyti naudingą bendruomenę, sukuriant, pavyzdžiui, "Facebook" grupę. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus siekiant plėtoti lojalumą ir santykius.
Expert note
Lojalumas yra svarbus klientų pasitenkinimo ir pajamų šaltinis. Siekiant išlaikyti lojalumą, svarbu teikti prioritetą klientams, atitikti jų lūkesčius ir pasinaudoti skatinimo priemonėmis.

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Žinių bazė, kad gauti atsakymus į sudėtingus klausimus. LiveAgent klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Taip pat siūloma VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema, el. pašto valdymo programinė įranga. Galima gauti nemokamą demonstraciją.
Klientų aptarnavimas yra labai svarbus veiksnys, nes 96% vartotojų teigia, kad tai yra svarbu formuojant prekės ženklų lojalumą. Tačiau tik 8% klientų sutinka, kad jų įmonės teikia puikų aptarnavimą. Daugeliui trūksta grįžtamojo ryšio ir asmeniškumo, o klientai moka daugiau už geresnes patirtis. Dėl to reikia gerinti susisiekimą su agentais ir pasirinkti klientams patogias komunikacijos formas, tobulinti automatizuotas sistemas ir remtis atsiliepimais bei patirtimi.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame tekste kalbama apie grįžtamąjį ryšį ir jo svarbą verslo kontekste. Grįžtamasis ryšys padeda įmonems suprasti, ar klientai patenkinti jų paslaugomis ar produktais ir kaip tobulinti savo veiklą. Be to, klientų atsiliepimai prisideda prie klientų pasitenkinimo nustatymo, stiprina ryšį tarp vartotojų ir prekės ženklo bei skatina verslo sprendimų priėmimą. Atsakydami į teigiamus klientų atsiliepimus, įmonės gali pademonstruoti, kad rūpinasi savo klientais ir siekia teikti jiems geriausias paslaugas.