Kas yra lojalumas?
Lojalumas apibrėžia abstraktų jausmą, kuris parodo klientų lojalumą ir atsidavimą jūsų įmonei ir siūlomiems produktams. Kuo didesnis klientų lojalumas jūsų prekės ženklui, tuo didesnės bus jūsų pajamos.
Pirmiausiai, taip yra dėl to, kad rinkodara labiau pagrįsta žodinėmis rekomendacijomis, nei skelbimais. Tai yra daug pigiau ir produktyviau.
Siekdami užtikrinti, kad klientai išliktų lojalūs jūsų įmonei, jūs turite suteikti savo klientams prioritetus. Kiekvieną kartą atlikdami pokyčius savo įmonėje, turite apmąstyti, ar klientai juos priims.
Frequently Asked Questions
Kas yra lojalumas?
Pardavimų lojalumas yra noras daug kartų grįžti į įmonę. Klientui patinka įmonė ir jis turi gerą patirį su prekės ženklu, todėl kai tik jam prisireikia tam tikros pramonės šakos įmonės produkto, jis renkasi tą konkrečią įmonę. Yra daugybė priežasčių, kodėl klientai nusprendžia pasirinkti konkretų prekės ženklą ir būti jiems lojalūs.
Kokia yra lojalumo svarba?
Klientų lojalumas yra svarbus, nes patenkinti klientai, kurie yra linkę dar kartą pirkti prekės ženklo produktus ir paslaugas, yra pagrindiniai pelno šaltiniai. Lojalūs klientai mėgiamam prekės ženklui išleidžia daugiau laiko ir pinigų. Klientų lojalumas taip pat skatina stiprų pasitikėjimo jausmą tarp prekės ženklo ir klientų. Be to, išlaikyti egzistuojantį klientą yra yra pigiau, nei pritraukti naują, todėl įmonėms tai yra pelningiau.
Kaip pagerinti klientų lojalumą?
Norėdami padidinti klientų lojalumą, turite teikti jų lūkesčius atitinkantį produktą. Svarbu, kad jis atitiktų užsakymą ir būtų vertas sumokėtų pinigų. Be to, jūs galite naudoti elementarią balų sistemą arba sukurti lojalumo programą, kuri paskatins dar daugiau pardavimų. Taip pat puiki idėja yra savo klientams pasiūlyti naudingą bendruomenę, sukuriant, pavyzdžiui, "Facebook" grupę. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus siekiant plėtoti lojalumą ir santykius.
Eksperto pastaba
Lojalumas yra svarbus klientų pasitenkinimo ir pajamų šaltinis. Siekiant išlaikyti lojalumą, svarbu teikti prioritetą klientams, atitikti jų lūkesčius ir pasinaudoti skatinimo priemonėmis.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.