Kas yra “liquid” žymėjimas?
“Liquid” Žymėjimas įgalina naudoti vietos rezervavimo priemones interneto svetainėje. Ši šablonų kalba taip pat atsakinga už duomenų parinkimo pritaikymą ir jų rodymą el. laiškų pranešimuose ir bilieto komentaruose.
Frequently asked questions
Ka reiškia "liquid" žymėjimas?
"Liquid" Žymėjimas yra šablonų kalba, kuri įgalina vietos rezervavimo funkcijas jūsų svetainėje. Ji taip pat yra atsakinga už duomenų pasirinkimo pritaikymą ir duomenų rodymą el. laiško pranešimuose ir komentaruose.
Kokia yra "liquid" žymėjimo nauda?
"Liquid" jums leidžia pakeisti duomenis su atitinkamais duomenimis iš saugomos duomenų bazės.
Kur naudojamas "liquid" žymėjimas?
"Liquid" žymėjimas yra naudojamas internetinėse parduotuvėse.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.