Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir užmegzti santykius su klientais. Naudokite juos teigiamiems atsiliepimams skleisti ir prekės ženklo pasitikėjimui didinti.
Kai apie jūsų įmonę kalbama teigiamai ir ją pamini patikimas išorės šaltinis, pavyzdžiui, tos pramonės šakos žiniasklaidos šaltinis ar ekspertas, galite tuo didžiuotis. Šis žiniasklaidos dėmesys paprastai rodo jūsų verslo klestėjimą ir jūsų iniciatyvų įvertinimą verslo pasaulyje. Tokio tipo pripažinimas gali padėti padidinti prekės ženklo žinomumą ir užimti poziciją kaip lyderiui savo sektoriuje potencialių klientų ir prenumeratorių akyse.
Taip pat galite naudoti prekės ženklo paminėjimus, kad sukurtumėte pasitikėjimą tarp esamų klientų ar vartotojų. Tačiau norint pasinaudoti teigiamais atsiliepimais apie įmonę, pirmiausia reikia apie juos pranešti pasauliui. Vienas iš geriausių būdų, kurį galite naudoti norėdami informuoti savo klientus apie naują jūsų prekės ženklo paminėjimą, yra išsiųsti el. laišką, kuriame jie apie tai sužinos ir informuoti, kur jie gali perskaityti tą konkretų turinį.
Taip pat gali būti atvejų, kai vienas iš jūsų produktų ar paslaugų yra aptariamas išoriniame straipsnyje, tačiau yra neteisinga nuoroda į jūsų svetainę, jos iš viso nėra arba „inkaro“ tekstas nėra tinkamas. Tai sumažina jūsų prekės ženklo paminėjimo poveikį, nes sulauksite mažesnio lankytojų srauto nei gautumėte, jei nuoroda būtų teisinga. Tokiu atveju turėtumėte paprašyti leidėjo atnaujinti paminėjimą į tai, ką jūs pasiūlytumėte.
Yra keletas skirtingų, tačiau glaudžiai susijusių naujų prekės ženklų paminėjimo el. laiškų tipų. Jums gali tekti išsiųsti tik vieną, o gal net visus, atsižvelgiant į aplinkybes. Jie naudojami:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Jūsų prekės ženklo paminėjimas visiškai nepriklausomoje organizacijoje nesuteikia jums teisės naudoti citatą tik todėl, kad joje nurodomas jūsų įmonės pavadinimas. Tai iš tikrųjų yra geras dalykas, nes nešališkas, teigiamas prekės ženklo įvertinimas iš verto pasitikėjimo, autoritetingo šaltinio padės sukurti pasitikėjimą tiek naujiems, tiek esamiems klientais. Todėl į el. laišką negalite įtraukti teksto, kuriame paminėtas jūsų prekės ženklas, nebent gausite savininko leidimą tai padaryti. Tačiau patartina informuoti vartotojus apie paminėjimą su nuoroda, kur jie gali perskaityti turinį, kuriame minimas jūsų verslas.
Kai kitose svetainėse ar tinklaraščiuose yra nuorodų į jūsų svetainę, jos padeda pritraukti lankytojų srautą. Šios vadinamosios atgalinės nuorodos padeda padidinti jūsų prekės ženklo žinomumą ir padidinti auditorijos, kuri skiriasi nuo jūsų esamos vartotojų bazės, pripažinimą. Atgalinės nuorodos taip pat padeda pagerinti optimizavimą paieškos sistemose (SEO), o tai gali prisidėti prie to, kad jūsų svetainė paieškos sistemų rezultatuose (SERP) būtų rodoma pagal užklausas tokiose platformose kaip „Google“.
Taigi jei išoriniame šaltinyje minimas jūsų prekės ženklas, tačiau nėra atgalinės nuorodos į jūsų svetainę, turėtumėte susisiekti su publikuotoju. Maloniai paprašykite, kad jis atnaujintų dalį teksto ir jame būtų „inkarų“, nukreipiančių į jūsų pasirinktą puslapį. Mes įtraukėme el. laiško šabloną, kuris padės jums tai padaryti.
Jei perskaitėte teksto dalį, paskelbtą išorėje ir manote, kad tai susiję su jūsų prekės ženklu, galite el. paštu parašyti autoriui ar savininkui ir paklausti, ar jie svarstytų galimybę pridėti atgalinę nuorodą į jūsų svetainę. Jei bandote gauti atgalinę nuorodą iš tam tikros, aukštai vertinamos, autoritetingos svetainės, netgi galite įmonei nusiųsti el. laišką, kuriame siūloma ištaisyti visas sugadintas nuorodas, kurias rasite jų tinklalapyje ir pasiūlyti joms naudoti pakaitinį URL, kuriame minimas jūsų prekės ženklas.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Atraskite, kaip pagerinti klientų aptarnavimo patirtį su „LiveAgent“ bendravimo žinių bazėje šablonais. Sužinokite, kaip efektyviai valdyti informaciją ir naudoti žinių valdymo galią. Išbandykite nemokamai ir padidinkite savo klientų pasitenkinimą!
Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai informuoti savo auditoriją apie naujus tinklaraščio įrašus naudojant el. laiško šablonus. Padidinkite prenumeratorių lojalumą ir išlaikykite jų susidomėjimą jūsų turiniu!
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Žinių bazė „LiveAgent“ padeda atsakyti į sudėtingus klausimus ir pagerinti klientų aptarnavimą, suteikiant savitarnos galimybes, kaip klientų portalas ir bendruomenės forumas. Atraskite nemokamus el. laiškų šablonus efektyviam klientų aptarnavimui ir sužinokite, kaip spręsti nestandartinius klausimus. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team