Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai

Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai

Kai apie jūsų įmonę kalbama teigiamai ir ją pamini patikimas išorės šaltinis, pavyzdžiui, tos pramonės šakos žiniasklaidos šaltinis ar ekspertas, galite tuo didžiuotis. Šis žiniasklaidos dėmesys paprastai rodo jūsų verslo klestėjimą ir jūsų iniciatyvų įvertinimą verslo pasaulyje. Tokio tipo pripažinimas gali padėti padidinti prekės ženklo žinomumą ir užimti poziciją kaip lyderiui savo sektoriuje potencialių klientų ir prenumeratorių akyse.

Taip pat galite naudoti prekės ženklo paminėjimus, kad sukurtumėte pasitikėjimą tarp esamų klientų ar vartotojų. Tačiau norint pasinaudoti teigiamais atsiliepimais apie įmonę, pirmiausia reikia apie juos pranešti pasauliui. Vienas iš geriausių būdų, kurį galite naudoti norėdami informuoti savo klientus apie naują jūsų prekės ženklo paminėjimą, yra išsiųsti el. laišką, kuriame jie apie tai sužinos ir informuoti, kur jie gali perskaityti tą konkretų turinį.

Taip pat gali būti atvejų, kai vienas iš jūsų produktų ar paslaugų yra aptariamas išoriniame straipsnyje, tačiau yra neteisinga nuoroda į jūsų svetainę, jos iš viso nėra arba „inkaro“ tekstas nėra tinkamas. Tai sumažina jūsų prekės ženklo paminėjimo poveikį, nes sulauksite mažesnio lankytojų srauto nei gautumėte, jei nuoroda būtų teisinga. Tokiu atveju turėtumėte paprašyti leidėjo atnaujinti paminėjimą į tai, ką jūs pasiūlytumėte.

El. Pašto šablonų pritaikymas
Pritaikykite el. pašto šablonus, esančius „LiveAgent“

Įvairūs naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų tipai

Yra keletas skirtingų, tačiau glaudžiai susijusių naujų prekės ženklų paminėjimo el. laiškų tipų. Jums gali tekti išsiųsti tik vieną, o gal net visus, atsižvelgiant į aplinkybes. Jie naudojami:

  • Klientų informavimas apie jūsų prekės ženklo paminėjimą – skleiskite žinią apie nuorodą iš patikimo šaltinio esamiems klientams, kad kurtumėte pasitikėjimą
  • Atgalinės nuorodos į savo svetainę prašymas iš organizacijos, kuri jus paminėjo – padėkokite išoriniam šaltiniui už paminėjimą, bet paprašykite galimybės nukreipti skaitytojus į jūsų puslapį su atgaline nuoroda
  • Pasiūlykite pakeitimą nuorodai ar „inkaro“ tekstui – nurodykite tam tikrą puslapį, į kurį norėtumėte nukreipti vartotojus arba pasiūlykite tinkamesnę formuluotę paminėjime

Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų temų eilutės

  • Peržiūrėkite, kur esame paminėti [external publisher’s name] naujame [article/blog post/other content]
  • Skaitykite daugiau apie [topic] mūsų partnerio svetainėje
  • Ar galėtumėte į [title] įtraukti atgalinę nuorodą į [company]?
  • Ačiū už paminėjimą! Štai nuoroda, kurią galėtumėte pridėti …
  • Prašymas pakeisti ,,inkaro“ tekstą, kuriame eame minimi [title]
  • Ar galėtumėte atnaujinti atgalinę nuorodą į [company name]?

Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai

1 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – informuokite klientus apie nuorodą į turinį

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu į el. laišką įtraukti turinį, kuriame paminėtas naujas prekės ženklas?

Jūsų prekės ženklo paminėjimas visiškai nepriklausomoje organizacijoje nesuteikia jums teisės naudoti citatą tik todėl, kad joje nurodomas jūsų įmonės pavadinimas. Tai iš tikrųjų yra geras dalykas, nes nešališkas, teigiamas prekės ženklo įvertinimas iš verto pasitikėjimo, autoritetingo šaltinio padės sukurti pasitikėjimą tiek naujiems, tiek esamiems klientais. Todėl į el. laišką negalite įtraukti teksto, kuriame paminėtas jūsų prekės ženklas, nebent gausite savininko leidimą tai padaryti. Tačiau patartina informuoti vartotojus apie paminėjimą su nuoroda, kur jie gali perskaityti turinį, kuriame minimas jūsų verslas.

Kai kitose svetainėse ar tinklaraščiuose yra nuorodų į jūsų svetainę, jos padeda pritraukti lankytojų srautą. Šios vadinamosios atgalinės nuorodos padeda padidinti jūsų prekės ženklo žinomumą ir padidinti auditorijos, kuri skiriasi nuo jūsų esamos vartotojų bazės, pripažinimą. Atgalinės nuorodos taip pat padeda pagerinti optimizavimą paieškos sistemose (SEO), o tai gali prisidėti prie to, kad jūsų svetainė paieškos sistemų rezultatuose (SERP) būtų rodoma pagal užklausas tokiose platformose kaip „Google“.

Taigi jei išoriniame šaltinyje minimas jūsų prekės ženklas, tačiau nėra atgalinės nuorodos į jūsų svetainę, turėtumėte susisiekti su publikuotoju. Maloniai paprašykite, kad jis atnaujintų dalį teksto ir jame būtų „inkarų“, nukreipiančių į jūsų pasirinktą puslapį. Mes įtraukėme el. laiško šabloną, kuris padės jums tai padaryti.

Ką daryti, jei randu išorinį turinį, kuriame būtų galima paminėti mano prekės ženklą?

Jei perskaitėte teksto dalį, paskelbtą išorėje ir manote, kad tai susiję su jūsų prekės ženklu, galite el. paštu parašyti autoriui ar savininkui ir paklausti, ar jie svarstytų galimybę pridėti atgalinę nuorodą į jūsų svetainę. Jei bandote gauti atgalinę nuorodą iš tam tikros, aukštai vertinamos, autoritetingos svetainės, netgi galite įmonei nusiųsti el. laišką, kuriame siūloma ištaisyti visas sugadintas nuorodas, kurias rasite jų tinklalapyje ir pasiūlyti joms naudoti pakaitinį URL, kuriame minimas jūsų prekės ženklas.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Can I include the content containing the new brand mention in an email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can’t include the text that mentions your brand in an email unless you get permission from the owner to do so. However, it’s a good idea to inform your users about the mention with a link to where they can read the content that mentions your business.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can I get a backlink to my website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you read a piece of text that is published externally and think it’s relevant to your brand, you can email the author or owner to ask if they will consider adding a backlink to your website. If you’re trying to obtain a backlink from a particular, highly regarded, authoritative site, you could even send the company an email offering to fix any broken links you find on their webpage, and suggest that they use a replacement URL that mentions your brand.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What if I find some external content that should mention my brand?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If an external source mentions your brand but doesn’t contain a backlink to your website, you should contact the publisher and kindly request that they update the piece of text to contain anchors directing to a page of your choice.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai