Išbandyti
  • Academy
  • Įvadas į klientų aptarnavimo akademiją

Įvadas į klientų aptarnavimo akademiją

Šiame straipsnyje siekiama pateikti bendrą klientų aptarnavimo pagrindų, teorijų ir praktinių patarimų apžvalgą. Šis vadovas gali būti naudingas visiems dirbantiems klientų aptarnavimo srityje – nuo tiesioginių atstovų iki paslaugų vadovų. Jis taip pat gali būti naudojamas kaip naudingas šaltinis nemokamiems aptarnavimo tarnybos, bilietų tvarkymo, skambučių centro ir gyvų pokalbių galimybių mokymams.

Kadangi klientų aptarnavimo tema yra labai plati, kad galėtumėte gauti daugiau išsamios informacijos, nusprendėme parengti keletą išsamių straipsnių. Taigi, jei norite sužinoti daugiau, nedvejodami spustelėkite toliau pateiktas jus dominančias temas.

Ką reiškia šiuolaikinis klientų aptarnavimo apibrėžimas?

Klientų aptarnavimo apibrėžtis

Klientų aptarnavimas – tai pagalba ir parama, kurią įmonės teikia prieš įsigyjant produktus / paslaugas, jų įsigijimo metu ir po jų įsigijimo. Kokybiškas klientų aptarnavimas suteikia produktui didžiulę pridėtinę vertę ir padeda užmegzti ilgalaikius santykius su klientais.

Šiandieninis klientų aptarnavimas – tai kur kas daugiau nei tradicinis aptarnavimas telefonu. Sparti technologijų pažanga pakeitė įmonių bendravimo su klientais būdus ir paskatino skaitmeninių aptarnavimo kanalų plitimą. Gauti greitą, veiksmingą, asmeniškai pritaikytą pagalbą ir sklandžią patirtį – štai ko šiais laikais vartotojai įprastai tikisi iš prekių ženklų.

Sužinokite daugiau išsamios informacijos apie klientų aptarnavimo tipus.

Kodėl klientų aptarnavimas turėtų būti svarbiausias bet kurios įmonės prioritetas?

Didėjant vartotojų lūkesčiams, puikus aptarnavimas yra vienas iš vertingiausių dalykų, kuriuos įmonė gali turėti, norėdama išlikti konkurencinga ir sėkminga ilgalaikiu atžvilgiu. Daugybė tyrimų įrodė, kad laimingi klientai yra lojalesni ir išleidžia daugiau. Kita vertus, tie, kurie susiduria su prastu aptarnavimu, atsisako prekės ženklo ir dėl to prarandamos pajamos bei patiriama žala reputacijai.

Statistika, rodanti, kaip svarbu užtikrinti išskirtinį klientų aptarnavimą:

10 svarbiausių priežasčių investuoti į klientų aptarnavimo iniciatyvas

  • Lūkesčiai iš klientų aptarnavimo nuolat auga ir keičiasi.
  • Vartotojai vertina aukštos kokybės paslaugas ir yra pasirengę už jas mokėti daugiau.
  • Klientų aptarnavimas gali daryti didelę įtaką vartotojų sprendimams pirkti.
  • Geras klientų aptarnavimas padeda didinti klientų pasitenkinimą, gerinti santykius su jais ir išlaikyti klientus.
  • Laimingi vartotojai linkę dalytis savo teigiama aptarnavimo patirtimi, todėl apie prekės ženklus sklis teigiami atsiliepimai iš lūpų į lūpas.
  • Puikus klientų aptarnavimas gali paversti klientus prekės ženklo advokatais, o tai skatina didesnį srautą ir rekomendacijas.
  • Vartotojai nesitaikstys su blogu aptarnavimu ir paliks prekių ženklus, kurie neatitinka jų aptarnavimo lūkesčių.
  • Nepatenkinti klientai gali pakenkti prekės ženklo reputacijai dalydamiesi savo neigiama aptarnavimo patirtimi socialiniuose tinkluose ir apžvalgų / atsiliepimų svetainėse.
  • Investuoti į paslaugų tobulinimą yra pigiau nei kovoti su sugadinta reputacija dėl prasto aptarnavimo.
  • Aukštos kokybės klientų aptarnavimas galiausiai lemia nuolatinį pajamų augimą.

Kokius klientų aptarnavimo įgūdžius turėtų turėti jūsų agentai?

Norint užtikrinti puikų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo atstovams reikia turėti specifinių įgūdžių. Klientų aptarnavimo įgūdžius galima suskirstyti į dvi kategorijas;

Minkštieji įgūdžiai

Pirmajai kategorijai priskiriami minkštieji įgūdžiai. Klientų atstovo darbas – veiksmingai ir efektyviai bendrauti su klientais. Taigi, norint padėti klientui, savaime suprantama, kad būtina turėti žinių apie produktą / paslaugą. Tačiau klientų aptarnavimas – tai ne tik informacijos teikimas ar problemų sprendimas. Atstovas taip pat turi žinoti, kaip perduoti klientui rezultatą arba informaciją. Štai keletas būtinų minkštųjų įgūdžių, kuriuos agentas turėtų turėti, kad galėtų puikiai dirbti klientų aptarnavimo srityje:

  • Kantrybė
  • Empatija
  • Laiko valdymas
  • Lankstumas / prisitaikymas

Kietieji įgūdžiai

Kita kategorija vadinama kietaisiais įgūdžiais. Šiuos įgūdžius galima įgyti (išmokti) per mokymus, mokykloje arba savarankiškai. Štai keletas kietųjų įgūdžių pavyzdžių:

  • Techniniai įgūdžiai
  • Darbo kompiuteriu įgūdžiai
  • Analitiniai įgūdžiai
  • „Microsoft office“ įgūdžiai

Įsitikinkite, kad samdydami naują klientų atstovą turite tai omenyje. Tačiau per daug į juos nesigilinkite. Jei jūsų įmonė tinkamai apmoko darbuotojus dirbti su klientais, jums tereikės motyvuoto ir norinčio mokytis žmogaus.

Jei neturite tinkamų klientų aptarnavimo mokymų, siūlome skaityti toliau, kad gautumėte daugiau informacijos ir sužinotumėte, kaip tai gali paveikti bendrą jūsų įmonės sėkmę.

Kas yra klientų aptarnavimo mokymai ir kam jų reikia?

Klientų aptarnavimo mokymai – tai žinių, kompetencijų, priemonių ir įgūdžių, reikalingų klientams aptarnauti ir prižiūrėti teikimas klientų aptarnavimo darbuotojams. Tokiu būdu įmonės produktai ir paslaugos suteiks didesnę vertę.

Įmonės teikiamų klientų aptarnavimo paslaugų kokybė niekada nebus geresnė už jas teikiančių žmonių kokybę. Kad ir kokie talentingi ir patyrę būtų aptarnaujantys darbuotojai, jie visada turės ko išmokti arba galės išsiugdyti naujų įgūdžių. Tiesą sakant, bet kuris su klientais dirbantis darbuotojas, kurio darbas susijęs su asmeniniu ar internetiniu bendravimu su klientais, turėtų praeiti pagrindinius klientų aptarnavimo mokymus. Tai gali būti ne tik aptarnavimo atstovai, bet ir kitos pareigybės, pavyzdžiui, techninio aptarnavimo ar pardavimų atstovai.

Klientų aptarnavimo mokymų svarba

Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas paprastai yra pirmasis vartotojo kontaktinis asmuo su prekės ženklu. Jia sukuria pirmąjį įspūdį, kuris formuoja kliento nuomonę apie įmonę. Nekompetentingas, neapmokytas arba prastai apmokytas aptarnavimo darbuotojas greičiausiai nesuteiks puikių paslaugų. Kita vertus, tinkamai apmokyto darbuotojo gerai atliktas klientų aptarnavimas lemia didesnį kliento pasitenkinimą ir geresnę jo patirtį. Štai kodėl klientų aptarnavimo komandų mokymas yra toks pat svarbus, kaip ir rinkodaros bei pardavimo komandų mokymas.

Tinkami klientų aptarnavimo apmokymai leidžia aptarnaujantiems darbuotojams veiksmingai patenkinti itin reiklius, technologiškai išprususių vartotojų lūkesčius. Be to, investicijos į mokymus suteikia darbuotojams vertės jausmą, gerina jų moralę ir motyvaciją. O kai darbuotojai jaučiasi vertinami, jie vertina ir savo klientus bei yra pasirengę dėl jų nuveikti daugiau.

Klientų aptarnavimas tapo prekės ženklo skiriamuoju bruožu, padedančiu įmonėms išsiskirti iš konkurentų. Tai ypač svarbus aspektas perpildytoje panašių produktų / paslaugų rinkoje. Kai kurie žinomiausi pasaulyje į klientus orientuoti prekių ženklai, tokie kaip „Amazon“, „Zappos“, „Ritz-Carlton“ ar „Southwest Airlines“, didžiąją dalį savo pajamų skiria puikiam klientų aptarnavimui. Šios įmonės nuolat moko savo darbuotojus, kad šie galėtų užtikrinti puikią klientų aptarnavimo patirtį. Apskritai jų sėkmė įrodo, kad šios investicijos tikrai atsiperka.

Kaip prastas klientų aptarnavimas veikia verslą?

Prastas klientų aptarnavimas gali greitai nugramzdinti bet kurios įmonės veiklą. Galimas:

  • klientų praradimas
  • prarastas pelnas
  • prastas prekės ženklo įvaizdis ir reputacija.
  • geriausių darbuotojų praradimas. 
https://www.youtube.com/watch?v=dq04JKSJ6eo

Kai jūsų prekės ženklo reputacija tampa bloga, labai sunku atkurti pasitikėjimą juo ir pakeisti bendrą klientų požiūrį į jį. Nenuvertinkite klientų aptarnavimo svarbos.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite straipsnį Kaip išvengti blogo klientų aptarnavimo.

Atraskite patys

Išbandykite žinias praktiškai „LiveAgent“ sistemoje, nemokamai išbandydami viską, kas išdėstyta mūsų akademijoje.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokia yra klientų aptarnavimo apibrėžtis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavimas gali būti plačiai apibrėžiamas kaip pagalba ir parama, kurią įmonės teikia savo klientams. Jis gali teikiamas būti prieš jiems įsigyjant ir naudojant produktus / paslaugas, jų naudojimo metu ar po to. Kokybiškas klientų aptarnavimas suteikia produktui didelę pridėtinę vertę ir padeda užmegzti ilgalaikius santykius su klientais.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl klientų aptarnavimas turėtų būti svarbiausias bet kurios įmonės prioritetas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Didėjant vartotojų lūkesčiams, puikus aptarnavimas yra vienas iš vertingiausių dalykų, kuriuos įmonė gali teikti, norėdama išlikti konkurencinga ir sėkminga ilgainiui. Daugybė tyrimų įrodė, kad laimingi klientai yra lojalesni ir išleidžia daugiau. Kita vertus, su prastu aptarnavimu susiduriantys atsisako prekės ženklo ir dėl to prarandamos pajamos bei patiriama žala reputacijais.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra klientų aptarnavimo mokymai ir kam jų reikia?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavimo mokymai – tai žinių, kompetencijų, priemonių ir įgūdžių, reikalingų klientams aptarnauti ir prižiūrėti teikimas klientų aptarnavimo darbuotojams. Klientų aptarnavimo mokymai gali būti naudingi ne tik aptarnavimo atstovams, bet ir techninio aptarnavimo bei pardavimo atstovams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia yra klientų aptarnavimo mokymų svarba?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nekompetentingi, neapmokyti arba prastai apmokyti aptarnavimo agentai greičiausiai nesuteiks puikių paslaugų. Tuo tarpu, tinkamai apmokytų darbuotojų gerai atliekamas klientų aptarnavimas didina klientų pasitenkinimą ir gerina jų patirtį. Štai kodėl klientų aptarnavimo komandų mokymas yra toks pat svarbus, kaip ir rinkodaros ar pardavimo komandų mokymas.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.