Programinės įrangos produktą „LiveAgent“ pagaminusi kompanija „Quality Unit“ visada kūrė stabilius ir saugius produktus. Nuo savo veiklos pradžios 2004 m. mes išaugome iki dešimčių tūkstančių patenkintų klientų, kurie kelia skirtingus reikalavimus paslaugų teikėjams.
Mūsų sistemos yra gana sudėtingos, todėl „LiveAgent“ negalime pasikliauti 1 ar 2 duomenų centrais. Šiuo metu visame pasaulyje turime daugelį duomenų centrų. Mes diegiame savo klientų paskyras kuo geresniame serveryje, atsižvelgiant į tai kur jie yra ir taip pat atsižvelgdami į jų nacionalinę teisinę sistemą.
Dabartinių duomenų centrų visame pasaulyje sąrašas:
- Niuarkas, Naujasis Džersis, JAV
- Dalasas, Teksasas, JAV
- Londonas, Jungtinė Karalystė
- Frankfurtas, Vokietija
- Bratislava, Slovakija
- Singapūras, Singapūras
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.
„LiveAgent“ partnerių programos registracija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.