• Akademija
  • Kaip naudoti klientų skatinimo priemones

Kaip naudoti klientų skatinimo priemones

„Virtual Incentives“ atlikto tyrimo duomenimis, 75 % klientų vertina prekių ženklus, kurie siūlo paskatas ir lojalumo programas. Be to, 28 % žmonių svarstydami iš kurios įmonės pirkti, klientų paskatinimo priemones įvardijo kaip lemiamą veiksnį, užėmusį antrą vietą po kainos.

Be to, „Vibe“ apklausa rodo, kad 61 % vartotojų užsiprenumeruoja ir įjungia mobiliųjų stumiamuosius pranešimus tik dėl naujienų, susijusių su lojalumo programų paskatomis. Tai reiškia, kad lojalumo programų paskatos atveria naujas galimybes bendrauti su klientais.

Kodėl reikia naudoti klientų skatinimo priemones?

Skatinimo priemones galima apibrėžti kaip kažką, kas suteikia papildomos vertės jau suteiktai paslaugai ar produktui. Pasiūlydami savo klientams už pirkimą ką nors papildomai, pavyzdžiui, nemokamų prekių, premijų, nuolaidų, lojalumo programų ar specialių pasiūlymų, įprastą pirkimo patirtį paverčiate įsimintina. Visi šie pavyzdžiai yra kainų skatinimo priemonės, nes jie suteikia papildomos vertės, skatinančios tam tikrą klientų elgesį.

Jei jūsų įmonė yra pasirengusi pasiūlyti klientams daugiau nei tik savo produktus ar paslaugas, ją lengvai galima laikyti orientuotą į klientą. Skatinimo priemonės kainomis yra labai galinga priemonė, jei naudojamos tinkamai.

Jos leidžia verslams:

  • Pagerinti išlaikymą
  • Skatinti norimą veiksmą (dalyvauti apklausoje, palikti atsiliepimą)
  • Ištaisyti nuostolius po neigiamos klientų patirties
  • Užmegzti patikimus santykius su ilgalaikiais klientais
  • Priversti grįžtančius klientus išleisti daugiau
  • Skatinti impulsyvų pirkimą
  • Pagerinti prekės ženklo įvaizdį
  • Paskatinti įsitraukimą į socialinius tinklus

Panašiai kaip restorane po valgio padovanojus nemokamą mėtinuką arbatpinigiai padidėja 26 %, taip ir klientams suteikus papildomų privilegijų padaugės grįžtančių klientų ir padidės jūsų pardavimai. Būtent todėl daugelis įmonių naudoja įvairias kainų paskatas, kad pritrauktų klientus.

Klientų skatinimo idėjos

Ką jūsų įmonė gali pasiūlyti kaip paskatą? Yra daugybė dalykų, kurie patiks jūsų klientams. Peržiūrėkite toliau pateiktus patarimus:

  • Nuolaidos yra puiki paskata, nes klientai vertina galimybę sutaupyti. Be to, nuolaidos gali paskatinti klientus ateityje pirkti daugiau prekių. Puikus pavyzdys – kai ką nors nusiperkate ir gaunate 20 % nuolaidą kitam pirkiniui.
  • Premijos gali būti taikomos išleistai pinigų sumai. Pavyzdžiui, už kiekvieną išleistą 1 € gausite 1 € premiją, kurią vėliau galėsite pritaikyti pirkiniui kaip nuolaidą.
  • Nemokami mėginukai ir pasibandymo dydžio prekės yra puiki paskata sudominti klientą ne tik jūsų prekės ženklu, bet ir konkrečiu produktu.
  • Nemokamos prekės – kai kurie prekių ženklai leidžia klientams pasirinkti tam tikros vertės nemokamą dovaną, o kiti visiems klientams suteikia tą pačią standartinę nemokamą dovaną.
  • Narystės ar lojalumo programose klientams siūlomi specialūs pasiūlymai, pavyzdžiui, išankstinės nuolaidos ar nemokamas pristatymas.
  • Nemokami atnaujinimai puikiai tinka prekių ženklams, prekiaujantiems programine įranga ar programų prenumeratomis.
  • Kuponus galima naudoti perkant, kad pasinaudotumėte fiksuota nuolaida, pvz., „Antra prekė nemokamai“.

Iš esmės įmonės gali siūlyti daugybę paslaugų, veiklos, kompensacijų, nuolaidų – viską, kas tinka jų konkrečiai verslo sričiai.

6 priežastys, kam galima panaudoti klientų skatinimo priemones

Paskatos gali būti naudojamos kaip priemonė pardavimams didinti, pageidaujamiems veiksmams paskatinti, klientams apdovanoti arba tiesiog pareiškimui pareikšti ir žinutei apie jūsų prekės ženklą nusiųsti.

1. Paskatinti grįžtamojo ryšio komentarus

Grįžtamasis ryšys apie paslaugas leidžia atkreipti dėmesį į problemas, kurių anksčiau galbūt nepastebėjote, ir jas išspręsti. Jei trūksta atsiliepimų, visada galite panaudoti klientų skatinimo priemones, kad paskatintumėte žmones daugiau bendrauti su klientų aptarnavimo komanda. Pavyzdžiui, galite paprašyti įvertinti paskutinę bendravimo su vadovu dalį arba palikti komentarų, kuriuos galite tvarkyti skiltyje „Grįžtamasis ryšys ir pasiūlymai“. Mainais už tai galite pasiūlyti nuolaidą kitam jų užsakymui arba papildomų premijų savo lojalumo programos nariams.

2. Atsiprašyti už klaidas

Atsiprašymai yra labai svarbūs bet kokiame versle. Jei klientas susiduria su problema, turite parodyti, kad jums tai rūpi. Pasiūlykite nuolaidą kitam užsakymui, kompensaciją arba nemokamų produktų. Jei problemos sprendimas užtruko pernelyg ilgai, galite padaryti pastabą ir priminti vadovams, kad šis klientas atsiprašymui nusipelno ko nors ypatingo.

Pavyzdys:

Christina Peterson („EssayTigers“ klientų aptarnavimo grupės vadovė): „Kartą mums nutrūko elektros tiekimas ir nespėjome atlikti kelių redagavimo paslaugų laiku. Tada nebuvome pasiruošę tokioms situacijoms ir neturėjome elektros generatoriaus. Tačiau prisiėmėme visą atsakomybę ir pripažinome savo klaidą. Atsiprašėme ir grąžinome pinigus kiekvienam klientui, su kuriuo tą dieną dirbome. Tai leido mums išsaugoti svarbią dalį klientų, nors dalis jų ir buvo prarasta.”

3. Apdovanoti klientus už atsiliepimus

Tikrų klientų parašytos apžvalgos yra daug patikimesnės nei nušlifuotos reklamos. Todėl jos labai svarbios pritraukiant naujus klientus, kurie jomis remsis priimdami sprendimą.

Tačiau nedaug žmonių linkę rašyti atsiliepimus, ypač teigiamus. Žinoma, daugelis prekių ženklų šią problemą išsprendžia patys rašydami atsiliepimus. Tačiau pripažinkime, kad tikros apžvalgos yra vertingesnės.

Naudojant paskatas šioje situacijoje bus pasiekta rezultatų. Už kiekvieną atsiliepimą galite pasiūlyti nuolaidų, premijų, klientų kuponų ar nemokamų mėginukų ir, remiantis „Reevoo“ statistika, padidinti jų skaičių, kad konversijos rodikliai padidėtų 4,6 %.

4. Apdovanoti klientus už pranešimus apie klaidas ar pasiūlymus

Net didžiausios bendrovės nėra apsaugotos nuo klaidų. Kartais tik atidus naudotojas gali pranešti apie problemą, kurią po to įmonė gali greitai išspręsti. Paslaugų kokybės gerinimas yra svarbus prekės ženklo plėtrai, todėl pasinaudokite kiekviena galimybe atsilyginti klientams už jų laiką, suteikdami jiems nemokamus atnaujinimus, nuolaidas ar narystę.

5. Apdovanoti ilgalaikius klientus už jų lojalumą

Jūsų prekės ženklui lojaliems ir nuolat pas jus sugrįžtantiems klientams reikia ypatingo liaupsinimo. Visada galite patikrinti bendravimo su konkrečiu asmeniu istoriją ir sužinoti, kiek laiko jis yra su jūsų prekės ženklu, pavyzdžiui, naudodamiesi universalaus langelio istorija. Savo klientams nesunku išsiųsti el. laiškus, kuriuose pasakytumėte, kad vertinate jų lojalumą, ir apdovanoti juos specialia nuolaida arba lojalumo programos premijomis.

6. Skatinti įsitraukimą į socialinius tinklus

Jei kuriate didžiąją dalį savo prekės ženklo socialinių tinklų paskyrų turinio, bet vis tiek susiduriate su nepakankamu įsitraukimu, galite išbandyti klientų skatinimo priemones, kad paskatintumėte dalijimąsi jūsų turiniu ir jo komentavimą. Suteikite nuolaidą už pasidalijimus arba nemokamų prekių už naudotojo sukurtą turinį, pavyzdžiui, pristatytą užsakymą.

Taip gausite turinį, kurį kiti naudotojai laikys patikimu (nes jį pateikia naudotojai, kurie jau pirko iš jūsų), ir paskatinsite savo sekėjus aktyviau lankytis jūsų socialinių tinklų puslapyje. Bendrinimus ir pažymėtus vaizdus sekti bus paprasta, todėl nereikės nerimauti, kad sulaužysite savo pažadą.

Puikūs skatinamosios rinkodaros pavyzdžiai

  • „Dunkin’ Donuts“. Šis tinklas, turintis beveik penkis milijonus lojalumo programos narių, žino viską apie paskatas. Jie skatina savo klientus pirkti daugiau, kad jie gautų premijų už kiekvieną išleistą pinigą. Vėliau premijas galima panaudoti norint gauti nemokamų gėrimų apsiperkant.
  • „Sephora’s Beauty Insider“. Tai lojalumo programa, kuri kasmet sudaro iki 80 % visų „Sephora“ pardavimų. Tai reiškia, kad už kiekvieną pirkinį klientai apdovanojami papildomais taškais, kuriuos galima panaudoti dovanų kortelėms ir riboto leidimo prekėms išpirkti.
  • „Google Chrome“ apdovanoja naudotojus už pranešimus apie klaidas. Jei jie mano, kad pranešimas yra vertingas ir jame yra pranešta apie veikiantį išnaudojimo būdą, jie gali skirti iki 15 000 JAV dolerių atlygį.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau? Tuomet peržiūrėkite išsamų straipsnį apie klientų aptarnavimo minkštuosius įgūdžius.

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos pritaikomos praktiškai. Išbandykite viską, ko išmokote mūsų akademijoje, pačiame „LiveAgent“.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Kodėl reikia naudoti klientų skatinimo priemones?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skatinimo priemones galima apibrėžti kaip kažką, kas suteikia papildomos vertės jau suteiktai paslaugai ar produktui. Pasiūlydami savo klientams už pirkimą ką nors papildomai, pavyzdžiui, nemokamų prekių, premijų, nuolaidų, lojalumo programų ar specialių pasiūlymų, įprastą pirkimo patirtį paverčiate įsimintina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Kokie yra klientų skatinimo privalumai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Klientų skatinimo privalumai yra klientų išlaikymas, „SoMe“ įsitraukimas, geresnis prekės ženklo populiarinimas ir klientų lojalumas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima skatinti klientus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Jūsų klientams gali patikti daugybė dalykų. Pavyzdžiui, nuolaidos, premijos, nemokami mėginiai, nemokamos prekės, narystė ar atnaujinimai.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.