Ieškote „TeamSupport“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „TeamSupport“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar norėtumėte geriau aptarnauti klientus naudodami puikią pagalbos centro programinę įrangą, kuri gali viską?

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien. Tai yra geriausias daugiakanalis sprendimas jūsų verslui. Teikite aptarnavimą visais atitinkamais kanalais.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Padidėjęs našumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams.

„TeamSupport“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
TeamSupport
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers ticketing in plan for $50/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
TeamSupport offers Live Chat in plan for $50/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
TeamSupport doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers Self-Service in plan for $50/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
TeamSupport offers a Facebook integration in plan for $50/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
TeamSupport offers a Twitter integration in plan for $50/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
TeamSupport doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
TeamSupport doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers knowledge base in plan for $50/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers customer forum in plan for $50/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers automation and rules in plan for $50/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers API functions in plan for $50/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
TeamSupport doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls in All-inclusive plan for $49/agent/month.
TeamSupport offers video calls in plan for $69/agent/month.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers unlimited history in plan for $50/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
TeamSupport doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
TeamSupport offers unlimited chat buttons in plan for $50/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers unlimited tickets/mails in plan for $50/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
TeamSupport doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
TeamSupport offers unlimited 24/7 support in plan for $50/agent/month.
app installation - illustration

Galinga „TeamSupport“ alternatyva

Pakelkite klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį su „LiveAgent“. Gaukite viską, ko reikia – el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę, o taip pat daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų.

Sutelkite dėmesį į svarbius dalykus ir teikite geresnį aptarnavimą naudodami geresnę programinę įrangą.

Greičiausias tiesioginis pokalbis

Tiesioginis pokalbis yra vienas iš geriausių įrankių, padedančių greitai ir efektyviai aptarnauti klientus, todėl jis turi būti kuo greitesnis.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje ir jo pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jūs netgi galite pamatyti, ką jūsų klientai rašo prieš spustelėdami siuntimo mygtuką. Paruoškite atsakymus ir nustebinkite juos savo greičiu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Teisingos kainos

Klientų aptarnavimas neturi būti brangus. „LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus su daugybe įrankių ir funkcijų, užtikrinančių geriausią aptarnavimą.

Sužinokite apie juos daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Esate pasirengę pereiti?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Palyginkite mus su kitais

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„TeamSupport“ alternatyva
    Filtrai Kategorija All All Naujienos Apžvalgos Augimas Pagalba Internetiniai pokalbiai Pagalbos tarnybos programinė įranga Taikyti. Klientų aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, Įeinančių skambučių centro programinė įranga, Skundų valdymo sistema, Klientų portalo programinė įranga.

    تقييمات برامج الهاتف الرقمي

    Filtrai Kategorija All All Naujienos Apžvalgos Augimas Pagalba Internetiniai pokalbiai Pagalbos tarnybos programinė įranga Taikyti. Klientų aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, Įeinančių skambučių centro programinė įranga, Skundų valdymo sistema, Klientų portalo programinė įranga.

    Kaip susisiekti su „Vulture“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.

    „Vulture“ pagalbos centro kontaktai

    Vulture klientų aptarnavimo kontaktai: el. paštas, skambučiai, socialiniai tinklai. Teisiniai kontaktai, SLA ir daugiau informacijos apie Vulture.

    Klientų aptarnavimo priemonės gali puikiai pasitarnauti suteikiant klientams daugiau galimybių. Įmonės pasikliauja keliomis iš jų. Sužinokite, kodėl.

    Klientų aptarnavimo priemonės

    Socialiniai tinklai, mobiliosios programėlės ir „LiveAgent“ teikia įrankius klientų aptarnavimui. Svarbu suprasti klientų poreikius ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą.

    Ieškote konkretaus puslapio esančio LiveAgent svetainėje? Peržiūrėkite mūsų svetainės žemėlapį ir greitai raskite savo ieškomą informaciją.

    Svetainės Žemėlapis

    Programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui, suteikia lengvą prieigą prie komunikacijos kanalų ir organizuoja klientų kontaktus efektyviai. LiveAgent siūlo nemokamą demonstraciją ir yra populiari klientų aptarnavimo programinė įranga.

    Kaip susisiekti su „YourDictionary“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.

    „YourDictionary“ pagalbos centro kontaktai

    "YourDictionary" teikia klientų aptarnavimą el. paštu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje. Galite susisiekti el. paštu arba naudoti žinių bazę. Telefonu aptarnavimo paslaugų nėra.

    Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais, yra programa, kuri padidina kontaktų centro efektyvumą. Sužinokite daugiau „LiveAgent“ žodynėlyje.

    Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais

    LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centro programinę įrangą. Išbandykite nemokamai ir pradėkite savo LigeAgent paskyrą.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x