Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • „SaaS“ produkto įtraukimo el. laiškų šablonai

„SaaS“ produkto įtraukimo el. laiškų šablonai

Klientų įvedimas yra vienas iš svarbiausių bet kurio „SaaS“ verslo esminių taškų. Suteikti savo klientams visas priemones, išteklius ir žinias, kurių reikia norint sėkmingai naudoti jūsų produktą ar paslaugą, yra geriausias būdas užtikrinti, kad jie išliktų ir taptų ilgalaikiais klientais. Tačiau daugelis įmonių klaidingai elgdamiesi per greitai nutraukia įtraukimo pastangas (dažnai išsiųsdamos vieną sveikinimo el. laišką). Nors sveikinimo prisijungus el. laiškai gali padaryti puikų pirmąjį įspūdį, jie neužtikrina klientų sėkmės ir neišlaiko klientų.

„SaaS“ įvedimo el. laiško šablonas „LiveAgent“
„SaaS“ įvedimo el. laiškas iš „LiveAgent“

Kuriant gerai apgalvotus įvedimo el. laiškus bus padidintas įsitraukimas, pagerinta klientų patirtis, didesni išlaikymo rodikliai, geresnė nauda iš kliento ir didesnės pajamos. Tiesą sakant, siunčiant kelis įvedimo el. laiškus tai atneša 51% daugiau pajamų nei vienas el. laiškas su sveikinimu prisijungus.

Veiksminga „SaaS“ įvedimo el. laiškų seka turėtų apimti el. laiškų seriją, suteikiančią naujiems klientams įvairios naudingos informacijos – mokymų, vaizdo įrašų, produkto naudojimo patarimų, geriausios praktikos pavyzdžių, atvejų analizės – ar bet ko kito, kas gali šviesti klientus ir padėti jiems gauti maksimalią naudą iš produkto ar paslaugos. Žemiau pateikiami 8 produktų įvedimo el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti savo klientų įvedimo el. laiškų sekoje, kuri ne tik apima naujų klientų pasveikinimą prisijungus prie jūsų.

Produkto įvedimo el. laiško temos eilutės

  • Pradėkite naudotis [Product]
  • Kaip gauti [benefit] iš [Product]
  • Profesionalo patarimas, ką daryti toliau su [Product]
  • 3 greiti ptarimai, akip pradėti naudotis [Product]
  • Pilnai išnaudokite [Product/ service]
  • Kaip naudoti [Product], kad [reach a specific goal]
  • 5 dalykai, kuriuos reikia žinoti apie [Product]
  • [Name], pradėkime!
  • 99% mūsų klientų negali be to gyventi
  • Gaukite maksimumą [Product] – nemokama el. knyga viduje!
  • Pradėkite naudoti [Product]- nemokamas tiesioginis mokymas
Stand out from your competitors with a strong customer service culture

8 produkto įdiegimo el. laiškų šablonai

Dalijimasis naudingais ištekliais

Produkto/paslaugos naudojimo pradžia

El. laiškas „Profesionalūs patarimai“

El. laiškas „Užsisakyti demonstracinę versiją“

El. laiškas „Kaip kiti tai daro“

El. laiškas „Skaitykite mūsų nemokamą el. knygą“

Kvietimo į internetinį seminarą el. laiškas

Kvietimo į tiesioginius mokymus el. laiškas

Dažnai užduodami klausimai

Ar „SaaS“ yra produktas ar paslauga?

„SaaS“ reiškia programinę įrangą kaip paslaugą. „SaaS“ yra programinės įrangos produktas, pristatomas internetu. „SaaS“ teikėjas talpina programą savo serveriuose.

Koks idealus „SaaS“ produkto įvedimo elektroninio laiško ilgis?

Sėkmingiausi „SaaS“ įvedimo el. laiškai yra nuo 6 iki 12 sakinių.

Kokie yra „SaaS“ pavyzdžiai?

Keletas „SaaS“ pavyzdžių yra „Mailchimp“, „Slack“, „LiveAgent“ ir „Salesforce“.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Is SaaS a product or service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “SaaS stands for Software as a Service. SaaS is a software product that is delivered over the Internet. The SaaS provider hosts the application on their servers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What the ideal length of SaaS product onboarding email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The most successful SaaS onboarding emails are between 6 to 12 sentences.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are examples of SaaS?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Some examples of SaaS include Mailchimp, Slack, LiveAgent, and Salesforce.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai