Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • El. laiško, informuojančio apie nepavykusį mokėjimą, šablonai

El. laiško, informuojančio apie nepavykusį mokėjimą, šablonai

Nepavykę mokėjimai yra liūdna daugelio SaaS ir prenumeratos pagrindu veikiančių įmonių realybė, dėl ko jie praranda vidutiniškai apie 9% mėnesinių pasikartojančių pajamų. Laimei, dauguma nesėkmingų mokėjimų įvyksta netyčia, klientui net nesuvokiant, kas atsitiko. Nors tai gali būti gana nemaloni patirtis jūsų komandai ir jūsų klientams, galite efektyviai naudoti gerai parašytus el. laiškus, kad išvengtumėte netyčinio klientų praradimo ir susigrąžintumėte prarastas pajamas. Toliau pateikiami keli pagrindiniai dalykai, kuriuos reikia atsiminti rašant ir siunčiant el. laiškus savo klientams, o taip pat keletas naudojimui paruoštų efektyvių el. laiškų šablonų, pagrįstų realiais pavyzdžiais.

Kas yra el. laiškai apie nepavykusį mokėjimą?

Tai yra yra el. laiškų apie mokėjimo operacijas tipas (dažniausiai el. laiškų serija), kuriuos siunčia SaaS ir prenumeratos pagrindu veikiančios įmonės, norėdamos informuoti klientus apie mokėjimo problemas, pvz., nesėkmingus prenumeratos apmokėjimus, kredito kortelių galiojimo laiką ar pavėluotus mokėjimus. Šie el. laiškai paprastai informuoja naudotojus apie jų paskyrų būseną ir suteikia galimybę atnaujinti atsiskaitymo informaciją bei atlikti mokėjimą, kad ir toliau naudotųsi produktu ar paslauga. El. laiškų siuntimas yra veiksmingas būdas sumažinti klientų praradimą ir padidinti išlaikymą.

hulu_nepavykusio_mokėjimo_el. laiško_pavyzdys

Geriausi patarimai rašant nepavykusio mokėjimo el. laiškus

1. El. laiškai turi būti siunčiami tikro žmogaus

Net jei jūsų el. laiškai yra pilnai automatizuoti, juos siunčiant tikro asmens vardu jie atrodo žmogiškesni ir patikimesni bei padeda pastebėti jūsų el. laiškus. Tyrimai atskleidė, kad asmens vardo naudojimas vietoj bendro el. pašto adreso ar įmonės pavadinimo gali padidinti atidarymo rodiklį iki 35%.

2. Leiskite jiems atsakyti

Įsitikinkite, kad el. laiškus siunčiate iš el. pašto adreso, į kurį klientai gali atsakyti, jei susiduria su problemomis ar nori užduoti daugiau klausimų. Jei nesulaukiama atsakymo, tai gali sukelti didesnį klientų nusivylimą, nes nesudarėte jiems galimybės su jumis susisiekti, kai jie to nori.

3. Priminkite jiems, ką jie gali prarasti

Užuot paprasčiausiai informavę klientus, kad jų mokėjimas nebuvo atliktas ir paprašę jų atnaujinti išsamią kredito kortelės informaciją, galite juos paraginti tai padaryti. Priminkite jiems, ką tiksliai jie praras, jei nesiims reikiamų veiksmų (pvz., praras prieigą prie savo paskyros ir visų ankstesnių duomenų, nutrūks paslaugos teikimas ir pan.).

El. laiško apie nepavykusį mokėjimą pavyzdys

4. Įtraukite aiškų raginimą veikti ir tolesnius žingsnius

Aiškus raginimas veikti yra viena iš svarbiausių el. laiško apie nepavykusį mokėjimą dalių. Pateikite tiesioginę nuorodą, kuri paskatins klientus atnaujinti atsiskaitymo informaciją neatidarant kito lango ir nereikalaujant iš naujo prisijungti. Būtinai praneškite jiems, kiek laiko liko iki paskyros išjungimo tuo atveju, jei nebus atliktas mokėjimas.

5. Pasiūlykite alternatyvą

Remdamiesi savo kainodaros modeliu, galite pasiūlyti klientams paskyros panaikinimo alternatyvą, pvz., pakeisti į nemokamą planą, kol jie atnaujins atsiskaitymo informaciją, arba pasiūlyti specialią nuolaidą, kad galėtų toliau naudotis jūsų paslauga. Ši alternatyva gali būti naudinga, jei mokėjimas nepavyko dėl nepakankamų lėšų.

El. laiško apie nepavykusį mokėjimą temų pavyzdžiai

  • Būtinas veiksmas – jūsų [produkto] mokėjimas nepavyko
  • Veikite dabar, kad išsaugotumėte [Produkto] prenumeratą
  • Nepavyko apdoroti jūsų [produkto] mokėjimo
  • Mokėjimas už [produktą] nebuvo atliktas
  • Jūsų [produkto] mokėjimas buvo atmestas
  • Nepavyko sumokėti už [produktą]
  • Atsiskaitymo problema – atnaujinkite atsiskaitymo informaciją
el. laiškas apie nepavykusį mokėjimą iš „Spotify “

Dešimt el. laiško apie nepavykusį mokėjimą pavyzdžių

1. El. laiškas, įspėjantis apie kredito kortelės galiojimo pabaigą

2. Paprastas, trumpas el. laiškas apie nepavykusį mokėjimą

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Paprastas, ilgesnis el. laiškas apie nepavykusį mokėjimą

4. Neoficialus el. laiškas apie nepavykusį mokėjimą

5. Individualizuotas el. laiškas apie nepavykusį mokėjimą

6. El. laiškas apie nepavykusį mokėjimą

7. El. laiškų apie nepavykusį mokėjimą serija – el. laiškas nr. 1

8. El. laiškų apie nepavykusį mokėjimą serija – el. laiškas nr. 2

9. El. laiškų apie nepavykusį mokėjimą serija – el. laiškas nr. 3

10. El. laiškų apie nepavykusį mokėjimą serija – paskutinio įspejimo el. laiškas nr. 4

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Dažnai užduodami klausimai apie el. laiškus nepavykus mokėjimui

Kodėl yra svarbūs el. laiškai, kurie siunčiami nepavykus mokėjimui?

Daugelis įmonių savininkų jaučiasi nejaukiai, kai turi išsiųsti savo klientams el. laiškus apie nepavykusį mokėjimą. Tačiau, kadangi dauguma nepavykusių mokėjimų paprastai įvyksta atsitiktinai (pvz., dėl kredito kortelės galiojimo pabaigos), el. laiškų siuntimas gali būti tikrai veiksmingas, padedantis įmonėms susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus.

Kiek el. laiškų nepavykus atlikti apmokėjimo turėčiau siųsti?

Kadangi el. laiškai apie pinigines operacijas dažnai gali likti nepastebėti, vieno el. laiško apie nesėkmingą apmokėjimą išsiuntimas yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. Jei norite atgauti daugiau pajamų iš nesėkmingų mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti el. laiškų seriją. Rekomenduojama per mėnesį išsiųsti bent tris el. laiškus, kurių kiekviename yra šiek tiek kitoks tekstas.

Ar turėčiau siųsti išankstinius el. laiškus?

Kadangi buvo pradėtos naudoti tokios technologijos kaip pakartotiniai bandymai atlikti mokėjimus kredito kortelėmis, daugelis nesėkmingų mokėjimų gali būti įvykdomi automatiškai ir jūsų komandai nereikės varginti klientų šiais pranešimais. Tokiu atveju išankstiniai el. laiškai ne tik suteikia nulinę vertę, bet ir gali erzinti jūsų klientus, todėl jų reikėtų vengti.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl yra svarbūs el. laiškai, kurie siunčiami nepavykus mokėjimui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daugelis įmonių savininkų jaučiasi nejaukiai, kai turi išsiųsti savo klientams el. laiškus apie nepavykusį mokėjimą. Tačiau, kadangi dauguma nepavykusių mokėjimų paprastai įvyksta atsitiktinai (pvz., dėl kredito kortelės galiojimo pabaigos), el. laiškų siuntimas gali būti tikrai veiksmingas, padedantis įmonėms susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek el. laiškų nepavykus atlikti apmokėjimo turėčiau siųsti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi el. laiškai apie pinigines operacijas dažnai gali likti nepastebėti, vieno el. laiško apie nesėkmingą apmokėjimą išsiuntimas yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. Jei norite atgauti daugiau pajamų iš nesėkmingų mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti el. laiškų seriją. Rekomenduojama per mėnesį išsiųsti bent tris el. laiškus, kurių kiekviename yra šiek tiek kitoks tekstas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti išankstinius el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi buvo pradėtos naudoti tokios technologijos kaip pakartotiniai bandymai atlikti mokėjimus kredito kortelėmis, daugelis nesėkmingų mokėjimų gali būti įvykdomi automatiškai ir jūsų komandai nereikės varginti klientų šiais pranešimais. Tokiu atveju išankstiniai el. laiškai ne tik suteikia nulinę vertę, bet ir gali erzinti jūsų klientus, todėl jų reikėtų vengti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai