El. laiško šablonai pranešantys apie nepavykusius mokėjimus ir padedantys susigrąžinti prarastas pajamas, taip išvengiant klientų praradimo. Pateikiami pavyzdžiai ir patarimai kaip el. laiškus parašyti efektyviai.
Nepavykę mokėjimai yra liūdna daugelio SaaS ir prenumeratos pagrindu veikiančių įmonių realybė, dėl ko jie praranda vidutiniškai apie 9% mėnesinių pasikartojančių pajamų. Laimei, dauguma nesėkmingų mokėjimų įvyksta netyčia, klientui net nesuvokiant, kas atsitiko. Nors tai gali būti gana nemaloni patirtis jūsų komandai ir jūsų klientams, galite efektyviai naudoti gerai parašytus el. laiškus, kad išvengtumėte netyčinio klientų praradimo ir susigrąžintumėte prarastas pajamas. Toliau pateikiami keli pagrindiniai dalykai, kuriuos reikia atsiminti rašant ir siunčiant el. laiškus savo klientams, o taip pat keletas naudojimui paruoštų efektyvių el. laiškų šablonų, pagrįstų realiais pavyzdžiais.
Tai yra yra el. laiškų apie mokėjimo operacijas tipas (dažniausiai el. laiškų serija), kuriuos siunčia SaaS ir prenumeratos pagrindu veikiančios įmonės, norėdamos informuoti klientus apie mokėjimo problemas, pvz., nesėkmingus prenumeratos apmokėjimus, kredito kortelių galiojimo laiką ar pavėluotus mokėjimus. Šie el. laiškai paprastai informuoja naudotojus apie jų paskyrų būseną ir suteikia galimybę atnaujinti atsiskaitymo informaciją bei atlikti mokėjimą, kad ir toliau naudotųsi produktu ar paslauga. El. laiškų siuntimas yra veiksmingas būdas sumažinti klientų praradimą ir padidinti išlaikymą.
Net jei jūsų el. laiškai yra pilnai automatizuoti, juos siunčiant tikro asmens vardu jie atrodo žmogiškesni ir patikimesni bei padeda pastebėti jūsų el. laiškus. Tyrimai atskleidė, kad asmens vardo naudojimas vietoj bendro el. pašto adreso ar įmonės pavadinimo gali padidinti atidarymo rodiklį iki 35%.
Įsitikinkite, kad el. laiškus siunčiate iš el. pašto adreso, į kurį klientai gali atsakyti, jei susiduria su problemomis ar nori užduoti daugiau klausimų. Jei nesulaukiama atsakymo, tai gali sukelti didesnį klientų nusivylimą, nes nesudarėte jiems galimybės su jumis susisiekti, kai jie to nori.
Užuot paprasčiausiai informavę klientus, kad jų mokėjimas nebuvo atliktas ir paprašę jų atnaujinti išsamią kredito kortelės informaciją, galite juos paraginti tai padaryti. Priminkite jiems, ką tiksliai jie praras, jei nesiims reikiamų veiksmų (pvz., praras prieigą prie savo paskyros ir visų ankstesnių duomenų, nutrūks paslaugos teikimas ir pan.).
Aiškus raginimas veikti yra viena iš svarbiausių el. laiško apie nepavykusį mokėjimą dalių. Pateikite tiesioginę nuorodą, kuri paskatins klientus atnaujinti atsiskaitymo informaciją neatidarant kito lango ir nereikalaujant iš naujo prisijungti. Būtinai praneškite jiems, kiek laiko liko iki paskyros išjungimo tuo atveju, jei nebus atliktas mokėjimas.
Remdamiesi savo kainodaros modeliu, galite pasiūlyti klientams paskyros panaikinimo alternatyvą, pvz., pakeisti į nemokamą planą, kol jie atnaujins atsiskaitymo informaciją, arba pasiūlyti specialią nuolaidą, kad galėtų toliau naudotis jūsų paslauga. Ši alternatyva gali būti naudinga, jei mokėjimas nepavyko dėl nepakankamų lėšų.
Hi [Name],
As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.
If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?
Update Now
If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.
Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.
If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Design your own dunning emails
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:
A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account
Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.
Update Billing Information
Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:
Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog
Update My Billing Info
Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
[Name] here from [Brand].
I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!
We have two options:
1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.
Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.
Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.
If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.
However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.
Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.
And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there’s anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:
UPDATE MY BILLING
This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING
We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.
If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there is anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Daugelis įmonių savininkų jaučiasi nejaukiai, kai turi išsiųsti savo klientams el. laiškus apie nepavykusį mokėjimą. Tačiau, kadangi dauguma nepavykusių mokėjimų paprastai įvyksta atsitiktinai (pvz., dėl kredito kortelės galiojimo pabaigos), el. laiškų siuntimas gali būti tikrai veiksmingas, padedantis įmonėms susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus.
Kadangi el. laiškai apie pinigines operacijas dažnai gali likti nepastebėti, vieno el. laiško apie nesėkmingą apmokėjimą išsiuntimas yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. Jei norite atgauti daugiau pajamų iš nesėkmingų mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti el. laiškų seriją. Rekomenduojama per mėnesį išsiųsti bent tris el. laiškus, kurių kiekviename yra šiek tiek kitoks tekstas.
Kadangi buvo pradėtos naudoti tokios technologijos kaip pakartotiniai bandymai atlikti mokėjimus kredito kortelėmis, daugelis nesėkmingų mokėjimų gali būti įvykdomi automatiškai ir jūsų komandai nereikės varginti klientų šiais pranešimais. Tokiu atveju išankstiniai el. laiškai ne tik suteikia nulinę vertę, bet ir gali erzinti jūsų klientus, todėl jų reikėtų vengti.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl yra svarbūs el. laiškai, kurie siunčiami nepavykus mokėjimui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daugelis įmonių savininkų jaučiasi nejaukiai, kai turi išsiųsti savo klientams el. laiškus apie nepavykusį mokėjimą. Tačiau, kadangi dauguma nepavykusių mokėjimų paprastai įvyksta atsitiktinai (pvz., dėl kredito kortelės galiojimo pabaigos), el. laiškų siuntimas gali būti tikrai veiksmingas, padedantis įmonėms susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek el. laiškų nepavykus atlikti apmokėjimo turėčiau siųsti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi el. laiškai apie pinigines operacijas dažnai gali likti nepastebėti, vieno el. laiško apie nesėkmingą apmokėjimą išsiuntimas yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. Jei norite atgauti daugiau pajamų iš nesėkmingų mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti el. laiškų seriją. Rekomenduojama per mėnesį išsiųsti bent tris el. laiškus, kurių kiekviename yra šiek tiek kitoks tekstas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti išankstinius el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi buvo pradėtos naudoti tokios technologijos kaip pakartotiniai bandymai atlikti mokėjimus kredito kortelėmis, daugelis nesėkmingų mokėjimų gali būti įvykdomi automatiškai ir jūsų komandai nereikės varginti klientų šiais pranešimais. Tokiu atveju išankstiniai el. laiškai ne tik suteikia nulinę vertę, bet ir gali erzinti jūsų klientus, todėl jų reikėtų vengti.” } }] }Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team