Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atsisveikinimo el. laiškų šablonai

Atsisveikinimo el. laiškų šablonai

Atsisveikinimo el. laiškai yra vienas efektyviausių tolesnio pardavimo el. laiškų, kuriuos galite naudoti, jei jūsų potencialus klientas atitolo ir nereaguoja į pakartotinius bandymus. Kai viskas bus padaryta tinkamai, atsisveikinimo el. laiškai gali padėti pagerinti reagavimo rodiklius, sugrąžinti šiuos atitolusius potencialius klientus į jūsų pardavimų ciklą ir užbaigti sandorius, kurie kitu atveju tikriausiai būtų prarasti.

Pasak „HubSpot“ vyresniosios pardavimų vadovės Katharine Derum, jos komanda gauna 33% atsakymų dalį į jų atsisveikinimo el. laiškus. Nenuostabu, kad tokio tipo el. laiškai populiarėja tarp B2B pardavėjų. Čia pateikiama nedidelė įžvalga apie tai, kas iš tikrųjų yra atsisveikinimo el. laiškas, kartu su 10 el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti savo tolesnėse pardavimo kampanijose.

„Crocs“ atsisveikinimo el. laiškas, siūlantis kažką vertingo
„Crocs“ praneša gavėjui, kad jie bus pašalinti iš jų prenumeratorių sąrašo, jei nespustelės nuorodos.

Kas yra atsisveikinimo el. laiškai ir kodėl juos siųsti?

Atsisveikinimo el. laiškas yra paskutinis el. laiškas, kurį turėtumėte nusiųsti potencialiam klientui, kai kurį laiką nesulaukėte atsako (arba nesulaukėte niekada), kad pagaliau jį gautumėte. Iš esmės tai yra būdas, kad nereaguojantys, lėti potencialūs klientai prisiruoštų rašyti atsakymą ir imtųsi veiksmų, nes dauguma jų nustemba gavę pardavėjo „atsisveikinimo“ el. laišką. Nors dauguma atsisveikinimo el. laiškų neduos naudos, yra keletas rimtų priežasčių juos siųsti:

  • Atsisveikinimo el. laiškai duoda potencialiems klientams nedidelį stumtelėjimą, kurio jiems gali prireikti, kad grįžtų atgal į jūsų pardavimų tunelį ir padidintų atsakymo procentą.
  • Gerai suformuluoti atsisveikinimo el. laiškai palieka potencialiems klientams teigiamą ilgalaikį įspūdį ir neleidžia jūsų npamiršti, jei jiems kada nors prireiks jūsų produkto/paslaugos.
  • Šie el. laiškai pašalina netinkamus potencialius klientus iš jūsų plano ir atlaisvina laiką, kai galite sutelkti savo pastangas į tinkamus potencialius klientus.
  • Atsisveikinimo el. laiškai leidžia jums užbaigti komunikacijos ciklą ir ateityje nustatyti naują ciklą.

Atsisveikinimo el. laiškų temų eilutės

  • Padėka nuo [Brand]
  • Atsisveikinimas nuo [Brand]
  • Ar tai atsisveikinimas?
  • Ar turėčiau likti, ar turėčiau eiti?
  • Ar jums vis dar įdomu [their goal]?
  • Leidimas uždaryti jūsų bylą?
  • Laikas eiti savais keliais
  • Paskutinis susisiekimas
  • Negavome jūsų atsakymo
  • Tai ne dėl jūsų. Dėl manęs.
  • Prieš išeinant…
  • Aš patikrinsiu po 6 mėnesių
  • [Name], paskutinis bandymas, nebent norite prisijungti iš naujo

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

Try LiveAgent

10 atsisveikinimo el. laiškų šablonų

Atsisveikinimo el. laiškai gali būti veiksmingi tiek siunčiant tolesnę informaciją (kai siunčiate „šaltus“ el. laiškus potencialiems klientams, kurie anksčiau su jumis nebendravo), tiek gaunamiems el. laiškams (kai siunčiate tolesnę informaciją tiems potencialiems klientams, kurie tam tikru momentu išreiškė susidomėjimą jūsų pasiūlymu). Bet kokiu atveju šie 10 atsisveikinimo el. laiškų šablonų gali būti atspirties taškas jūsų pačių paskutiniams pranešimams, kurie skirti nereaguojantiems potencialiems klientams.

Mandagus ir formalus atsisveikinimo el. laiškas

Neformalus atsisveikinimo el. laiškas

Tiesus atsisveikinimo el. laiškas

Trumpas ir paprastas atsisveikinimo el. laiškas

Atsisveikinimo el. laiškas su naudingu pasiūlymu

Dalijimasis naudingais resursais

Prašoma leidimo užbaigti jų bylą

Naujo tolesnio ciklo nustatymas

Juokingas atsisveikinimo el. laiškas

Atsisveikinimo el. laiškas „Sudie“

Dažnai užduodami klausimai

Kokio ilgumo turėtų būti atsisveikinimo el. laiškas?

Jūsų el. laiško ilgis. Jei jūsų pranešimas yra per ilgas, kai kurie vartotojai gali jo neskaityti iki galo, o jei jis per trumpas, gali atrodyti, kad jūs nepateikėte reikiamos informacijos. Taigi, parašykite el. laišką nuo 75 iki 100 žodžių.

Ar el. pašto rinkodara veiksminga klientų išlaikymui?

El. pašto rinkodara yra efektyvi, kai naudojama komunikavimui su klientais. Tai puikus pavyzdys, kaip galite bendrauti su savo klientais ir padėti jiems pajusti, kad jie yra girdimi. Daugybė įmonių to nedaro ir tai priverčia prarasti pasitikėjimą ta įmone.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How long should a break-up email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The length of your email is important. If your message is too long, some users may not read it all the way through, and if it’s too short, they may feel like you didn’t provide adequate information. Thus, keep the email in between 75 to 100 words. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is email marketing effective for customer retention?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email marketing is effective when used to communicate with customers. It is a good example of how you can engage with your customers and help them feel that they are being heard. A lot of companies fail to do this and it makes them lose their trust in the company.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send a break-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Break-up emails give prospects that little push they might need to jump back into your sales funnel and raise your response rates. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai