• Šablonai
  • Atsisveikinimo el. laiškų šablonai

Atsisveikinimo el. laiškų šablonai

Atsisveikinimo el. laiškai yra vienas efektyviausių tolesnio pardavimo el. laiškų, kuriuos galite naudoti, jei jūsų potencialus klientas atitolo ir nereaguoja į pakartotinius bandymus. Kai viskas bus padaryta tinkamai, atsisveikinimo el. laiškai gali padėti pagerinti reagavimo rodiklius, sugrąžinti šiuos atitolusius potencialius klientus į jūsų pardavimų ciklą ir užbaigti sandorius, kurie kitu atveju tikriausiai būtų prarasti.

Pasak „HubSpot“ vyresniosios pardavimų vadovės Katharine Derum, jos komanda gauna 33% atsakymų dalį į jų atsisveikinimo el. laiškus. Nenuostabu, kad tokio tipo el. laiškai populiarėja tarp B2B pardavėjų. Čia pateikiama nedidelė įžvalga apie tai, kas iš tikrųjų yra atsisveikinimo el. laiškas, kartu su 10 el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti savo tolesnėse pardavimo kampanijose.

„Crocs“ atsisveikinimo el. laiškas, siūlantis kažką vertingo
„Crocs“ praneša gavėjui, kad jie bus pašalinti iš jų prenumeratorių sąrašo, jei nespustelės nuorodos.

Kas yra atsisveikinimo el. laiškai ir kodėl juos siųsti?

Atsisveikinimo el. laiškas yra paskutinis el. laiškas, kurį turėtumėte nusiųsti potencialiam klientui, kai kurį laiką nesulaukėte atsako (arba nesulaukėte niekada), kad pagaliau jį gautumėte. Iš esmės tai yra būdas, kad nereaguojantys, lėti potencialūs klientai prisiruoštų rašyti atsakymą ir imtųsi veiksmų, nes dauguma jų nustemba gavę pardavėjo „atsisveikinimo“ el. laišką. Nors dauguma atsisveikinimo el. laiškų neduos naudos, yra keletas rimtų priežasčių juos siųsti:

  • Atsisveikinimo el. laiškai duoda potencialiems klientams nedidelį stumtelėjimą, kurio jiems gali prireikti, kad grįžtų atgal į jūsų pardavimų tunelį ir padidintų atsakymo procentą.
  • Gerai suformuluoti atsisveikinimo el. laiškai palieka potencialiems klientams teigiamą ilgalaikį įspūdį ir neleidžia jūsų npamiršti, jei jiems kada nors prireiks jūsų produkto/paslaugos.
  • Šie el. laiškai pašalina netinkamus potencialius klientus iš jūsų plano ir atlaisvina laiką, kai galite sutelkti savo pastangas į tinkamus potencialius klientus.
  • Atsisveikinimo el. laiškai leidžia jums užbaigti komunikacijos ciklą ir ateityje nustatyti naują ciklą.

Atsisveikinimo el. laiškų temų eilutės

  • Padėka nuo [Brand]
  • Atsisveikinimas nuo [Brand]
  • Ar tai atsisveikinimas?
  • Ar turėčiau likti, ar turėčiau eiti?
  • Ar jums vis dar įdomu [their goal]?
  • Leidimas uždaryti jūsų bylą?
  • Laikas eiti savais keliais
  • Paskutinis susisiekimas
  • Negavome jūsų atsakymo
  • Tai ne dėl jūsų. Dėl manęs.
  • Prieš išeinant…
  • Aš patikrinsiu po 6 mėnesių
  • [Name], paskutinis bandymas, nebent norite prisijungti iš naujo

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates,<br> thus helping you improve<br> customer service. Curious about all<br> the opportunities?

10 atsisveikinimo el. laiškų šablonų

Atsisveikinimo el. laiškai gali būti veiksmingi tiek siunčiant tolesnę informaciją (kai siunčiate „šaltus“ el. laiškus potencialiems klientams, kurie anksčiau su jumis nebendravo), tiek gaunamiems el. laiškams (kai siunčiate tolesnę informaciją tiems potencialiems klientams, kurie tam tikru momentu išreiškė susidomėjimą jūsų pasiūlymu). Bet kokiu atveju šie 10 atsisveikinimo el. laiškų šablonų gali būti atspirties taškas jūsų pačių paskutiniams pranešimams, kurie skirti nereaguojantiems potencialiems klientams.

Mandagus ir formalus atsisveikinimo el. laiškas


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Neformalus atsisveikinimo el. laiškas


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Tiesus atsisveikinimo el. laiškas


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Trumpas ir paprastas atsisveikinimo el. laiškas


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Atsisveikinimo el. laiškas su naudingu pasiūlymu


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Dalijimasis naudingais resursais


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Prašoma leidimo užbaigti jų bylą


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Naujo tolesnio ciklo nustatymas


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Juokingas atsisveikinimo el. laiškas


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Atsisveikinimo el. laiškas „Sudie“


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Dažnai užduodami klausimai

Kokio ilgumo turėtų būti atsisveikinimo el. laiškas?

Jūsų el. laiško ilgis. Jei jūsų pranešimas yra per ilgas, kai kurie vartotojai gali jo neskaityti iki galo, o jei jis per trumpas, gali atrodyti, kad jūs nepateikėte reikiamos informacijos. Taigi, parašykite el. laišką nuo 75 iki 100 žodžių.

Ar el. pašto rinkodara veiksminga klientų išlaikymui?

El. pašto rinkodara yra efektyvi, kai naudojama komunikavimui su klientais. Tai puikus pavyzdys, kaip galite bendrauti su savo klientais ir padėti jiems pajusti, kad jie yra girdimi. Daugybė įmonių to nedaro ir tai priverčia prarasti pasitikėjimą ta įmone.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How long should a break-up email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The length of your email is important. If your message is too long, some users may not read it all the way through, and if it’s too short, they may feel like you didn’t provide adequate information. Thus, keep the email in between 75 to 100 words. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is email marketing effective for customer retention?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email marketing is effective when used to communicate with customers. It is a good example of how you can engage with your customers and help them feel that they are being heard. A lot of companies fail to do this and it makes them lose their trust in the company.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send a break-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Break-up emails give prospects that little push they might need to jump back into your sales funnel and raise your response rates. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    ×
    Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

    Esame prieinami keliomis datomis

    Prisiregistruoti demonstracijai