Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimai neišvengiami SaaS versle. Net ištikimiausi ilgalaikiai klientai, kurie, jūsų manymu, bus su jumis amžinai, gali atšaukti savo prenumeratą. Galbūt jie nepasiekė rezultatų, kurių tikėjosi, nes negalėjo pilnai realizuoti jūsų produkto IG. Galbūt jie rado geresnį sprendimą (turintį platesnį funkcijų spektrą ir prieinamesnę kainą) arba jiems tiesiog nebereikia jūsų produkto ar paslaugos. Bet kokiu atveju atšaukimas ne visada reiškia santykių su klientu pabaigą.

Tai, kaip reaguojate į paslaugų atsisakymą, yra svarbu. Pradėkime nuo jūsų el. laiškų – tai yra finansinių operacijų el. laiškų tipas, kuris siunčiamas vartotojui atšaukus mokamą prenumeratą. Panašiai kaip vartotojų susigrąžinimo el. laiškai, atšaukimo el. laiškai atlieka esminį vaidmenį išlaikant klientus. Dažnai yra galimybė iš naujo sudominti tuos klientus, kuriuos norite susigrąžinti. Štai kodėl jūsų atšaukimo el. laiškuose turėtų būti ne tik „atsisveikinimas“ – jie turėtų būti parašyti taip, kad paliktų teigiamą įspūdį ir sumažintų klientų praradimą. Žemiau yra keletas pagrindinių patarimų, kaip parašyti paslaugų atšaukimo el. laiškus, įskaitant paruoštus el. laiškų šablonus, kuriuos galite tinkinti ir naudoti.

Atšaukimo el. laiškų šablonai

Geriausi patarimai rašant el. laiškus po atsisakymo

Jūsų pranešimas turėtų būti trumpas ir malonus

Įrodyta, kad atšaukimo el. laiškai veikia geriau, jei jie yra glausti ir aiškūs. Į savo el. laišką turėtumėte įtraukti tik keturis pagrindinius dalykus:

  • Padėkokite savo klientams, kad naudojasi jūsų paslaugomis.
  • Patvirtinkite, kad jų atšaukimas yra apdorojamas.
  • Paprašykite atsiliepimų, kad sužinotumėte atšaukimo priežastį.
  • Įtikinkite juos, kad durys visada atviros, jei jie kada nors nuspręs sugrįžti.
Atšaukimo el. laiškų šablonai

Paklauskite klientų, kodėl jie atsisako

Sužinoti, kodėl jūsų klientai atsisako paslaugų ir kur jūs suklydote gali būti skausminga, tačiau tai neabejotinai vertinga jūsų verslui. Atsisakymo priežasčių stebėjimas visada suteikia puikią galimybę pasinaudoti klientų atsiliepimais, patobulinti savo pasiūlymą būsimiems klientams ir sumažinti klientų praradimo dažnį.

Naudokite empatišką kalbą, kad parodytumėte, jog jie jums rūpi

Nors paslaugų atsisakymo pranešimai paprastai turėtų būti trumpi, tai nereiškia, kad jie turi būti pernelyg formalūs ir šalti. Galite pabrėžti, kad nejaučiate nuoskaudos įterpdami kažką panašaus į „Mes norėtume, kad pasiliktumėte, bet suprantame, kad atšaukimai kartais įvyksta“. Taip jūsų el. laiškas gali tapti labiau suasmenintas ir žmogiškas, nors tai yra automatinis pranešimas.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Atšaukimo el. laiškų temos

  • Mums gaila, kad mus paliekate
  • Pasiilgsime jūsų!
  • Prieš mus paliekant… (mes jūsų jau pasiilgome!)
  • Paskyros galiojimo laikas baigėsi. Išbandykite „premium“ prenumeratą!
  • [Produkto] prenumerata atšaukta
  • Nemokamos [produkto] paskyros atšaukimas. Pasiekite daugiau naudodami „premium“
  • „Premium“ paskyros atšaukimas iš [prekės ženklo]
  • Patvirtinkite atšaukimo užklausą
  • Po to, kai atšaukėte, [vardas]
  • Jūsų [produkto] paskyra bus išjungta po 30 dienų
Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimo el. laiškų šablonų pavyzdžiai

Pagrindinis prenumeratos atšaukimo el. laiškas

Neautomatinis prenumeratos atšaukimo el. laiškas

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausos pavyzdys nr. 1

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausos pavyzdys nr. 2

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausa

„Premium“ paskyros atšaukimas

Narystės panaikinimo patvirtinimas

Paskyros išjungimo el. laiškas

Prenumerata atšaukta dėl nesėkmingo mokėjimo

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl turėčiau siųsti el. laiškus dėl atšaukimo?

Tai, kaip jūsų prekės ženklas reaguoja į prenumeratą, „premium“ paskyrą ar narystę atšaukusius klientus, daro didelę įtaką tam, ar jie galiausiai nustos būti jūsų klientais. Gerai parengti atšaukimo pranešimai gali būti naudojami norint susigrąžinti prarastus klientus, pataisyti santykius su klientais, kurie kitu atveju gali būti prarasti, pagerinti lojalumą ir sumažinti prarastų klientų skaičių.

Ar turėčiau paklausti klientų, kodėl jie atsisakė paslaugos?

Paklausę klientų, kodėl jie atšaukė prenumeratą, galite geriau suprasti jų poreikius ir lūkesčius bei galiausiai gauti vertingų įžvalgų, kurios gali padėti pagerinti jūsų produktą, strategiją ar prekės ženklą. Jei sužinosite, kad daugumai pirkėjų reikia tam tikrų funkcijų, kurių jūsų produktui trūksta, gali būti prasminga iš naujo apsvarstyti savo funkcijų pasiūlą ir imtis veiksmų.

Ar turėčiau siųsti bendro pobūdžio automatinio atšaukimo el. laiškus ar susisiekti asmeniškai?

Jei asmeniškai susisieksite su paslaugas atšaukusiais klientais, jūsų žinutė bus žmogiškesnė ir padidins pasitikėjimą. Nors ne visada įmanoma siųsti suasmenintus pranešimus, tai gali būti naudinga kalbant apie ištikimiausius ir daugiausiai išleidžiančius klientus. Užuot siuntę bendro pobūdžio, visiems tinkantį atšaukimo pranešimą, apsvarstykite galimybę asmeniškai susisiekti su savo ilgalaikiais, vertingais klientais. Tai gali padidinti jūsų galimybes vėl juos sudominti ir susigrąžinti jų lojalumą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėčiau siųsti el. laiškus dėl atšaukimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai, kaip jūsų prekės ženklas reaguoja į prenumeratą, „premium“ paskyrą ar narystę atšaukusius klientus, daro didelę įtaką tam, ar jie galiausiai nustos būti jūsų klientais. Gerai parengti atšaukimo pranešimai gali būti naudojami norint susigrąžinti prarastus klientus, pataisyti santykius su klientais, kurie kitu atveju gali būti prarasti, pagerinti lojalumą ir sumažinti prarastų klientų skaičių.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau paklausti klientų, kodėl jie atšaukė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paklausę klientų, kodėl jie atšaukė prenumeratą, galite geriau suprasti jų poreikius ir lūkesčius bei galiausiai gauti vertingų įžvalgų, kurios gali padėti pagerinti jūsų produktą, strategiją ar prekės ženklą. Jei sužinosite, kad daugumai pirkėjų reikia tam tikrų funkcijų, kurių jūsų produktui trūksta, gali būti prasminga iš naujo apsvarstyti savo funkcijų pasiūlą ir imtis veiksmų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti bendro pobūdžio automatinio atšaukimo el. laiškus ar susisiekti asmeniškai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei asmeniškai susisieksite su paslaugas atšaukusiais klientais, jūsų žinutė bus žmogiškesnė ir padidins pasitikėjimą. Nors ne visada įmanoma siųsti suasmenintus pranešimus, tai gali būti naudinga kalbant apie ištikimiausius ir daugiausiai išleidžiančius klientus. Užuot siuntę bendro pobūdžio, visiems tinkantį atšaukimo pranešimą, apsvarstykite galimybę asmeniškai susisiekti su savo ilgalaikiais, vertingais klientais. Tai gali padidinti jūsų galimybes vėl juos sudominti ir susigrąžinti jų lojalumą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai