• Šablonai
  • Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimai neišvengiami SaaS versle. Net ištikimiausi ilgalaikiai klientai, kurie, jūsų manymu, bus su jumis amžinai, gali atšaukti savo prenumeratą. Galbūt jie nepasiekė rezultatų, kurių tikėjosi, nes negalėjo pilnai realizuoti jūsų produkto IG. Galbūt jie rado geresnį sprendimą (turintį platesnį funkcijų spektrą ir prieinamesnę kainą) arba jiems tiesiog nebereikia jūsų produkto ar paslaugos. Bet kokiu atveju atšaukimas ne visada reiškia santykių su klientu pabaigą.

Tai, kaip reaguojate į paslaugų atsisakymą, yra svarbu. Pradėkime nuo jūsų el. laiškų – tai yra finansinių operacijų el. laiškų tipas, kuris siunčiamas vartotojui atšaukus mokamą prenumeratą. Panašiai kaip vartotojų susigrąžinimo el. laiškai, atšaukimo el. laiškai atlieka esminį vaidmenį išlaikant klientus. Dažnai yra galimybė iš naujo sudominti tuos klientus, kuriuos norite susigrąžinti. Štai kodėl jūsų atšaukimo el. laiškuose turėtų būti ne tik „atsisveikinimas“ – jie turėtų būti parašyti taip, kad paliktų teigiamą įspūdį ir sumažintų klientų praradimą. Žemiau yra keletas pagrindinių patarimų, kaip parašyti paslaugų atšaukimo el. laiškus, įskaitant paruoštus el. laiškų šablonus, kuriuos galite tinkinti ir naudoti.

Atšaukimo el. laiškų šablonai

Geriausi patarimai rašant el. laiškus po atsisakymo

Jūsų pranešimas turėtų būti trumpas ir malonus

Įrodyta, kad atšaukimo el. laiškai veikia geriau, jei jie yra glausti ir aiškūs. Į savo el. laišką turėtumėte įtraukti tik keturis pagrindinius dalykus:

  • Padėkokite savo klientams, kad naudojasi jūsų paslaugomis.
  • Patvirtinkite, kad jų atšaukimas yra apdorojamas.
  • Paprašykite atsiliepimų, kad sužinotumėte atšaukimo priežastį.
  • Įtikinkite juos, kad durys visada atviros, jei jie kada nors nuspręs sugrįžti.
Atšaukimo el. laiškų šablonai

Paklauskite klientų, kodėl jie atsisako

Sužinoti, kodėl jūsų klientai atsisako paslaugų ir kur jūs suklydote gali būti skausminga, tačiau tai neabejotinai vertinga jūsų verslui. Atsisakymo priežasčių stebėjimas visada suteikia puikią galimybę pasinaudoti klientų atsiliepimais, patobulinti savo pasiūlymą būsimiems klientams ir sumažinti klientų praradimo dažnį.

Naudokite empatišką kalbą, kad parodytumėte, jog jie jums rūpi

Nors paslaugų atsisakymo pranešimai paprastai turėtų būti trumpi, tai nereiškia, kad jie turi būti pernelyg formalūs ir šalti. Galite pabrėžti, kad nejaučiate nuoskaudos įterpdami kažką panašaus į „Mes norėtume, kad pasiliktumėte, bet suprantame, kad atšaukimai kartais įvyksta“. Taip jūsų el. laiškas gali tapti labiau suasmenintas ir žmogiškas, nors tai yra automatinis pranešimas.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Atšaukimo el. laiškų temos

  • Mums gaila, kad mus paliekate
  • Pasiilgsime jūsų!
  • Prieš mus paliekant… (mes jūsų jau pasiilgome!)
  • Paskyros galiojimo laikas baigėsi. Išbandykite „premium“ prenumeratą!
  • [Produkto] prenumerata atšaukta
  • Nemokamos [produkto] paskyros atšaukimas. Pasiekite daugiau naudodami „premium“
  • „Premium“ paskyros atšaukimas iš [prekės ženklo]
  • Patvirtinkite atšaukimo užklausą
  • Po to, kai atšaukėte, [vardas]
  • Jūsų [produkto] paskyra bus išjungta po 30 dienų
Atšaukimo el. laiškų šablonai

Atšaukimo el. laiškų šablonų pavyzdžiai

Pagrindinis prenumeratos atšaukimo el. laiškas

Hi [Name],

Thanks for being part of the [Brand] community. As requested, your subscription has been successfully canceled, and your card will no longer be charged.

We’d love to hear about your experience and how you think we can improve [Product/ Service] for other members (and you, if you decide to come back!)

Take the Survey

Just a heads up – you’ll still have access to [your account/ data/ message history/ free features], etc. If you decide you’d like to continue [using Product/ Service], you can resume your membership at any time.

We hope to see you around!
[YOUR SIGNATURE]

Neautomatinis prenumeratos atšaukimo el. laiškas

Hey [Name],

I noticed you canceled your [Product/ Service] account. No worries!

Did you expect something different, or was it missing something you needed? Your feedback helps us improve [Product/ Service], so it would be great to hear from you.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausos pavyzdys nr. 1

Hello [Name],

We successfully canceled your subscription for [Product/ Service].

We’re sorry to see you go! To help us improve our [product/ service], we would appreciate it if you took a moment to fill out this quick survey.

What was the reason for the cancelation? (Select up to 3 reasons):

It was not effective, and I didn’t achieve the results I wanted
It doesn’t integrate with our other tools or systems
It lacks key features or functionality
It was difficult to use
It’s too expensive
Customer support was unsatisfactory
This was a test account
My organization closed
Other

If you don’t mind sharing, which [tool/ platform/ software] will you use now?

What can we do to improve?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausos pavyzdys nr. 2

Hi [Name],

We’re sorry you had to cancel your [Product/ Service] subscription. Can we ask why you’re leaving? Your answer will help us make [Product/ Service] better for everyone.

Technical issues
Missing key features I need
Not sure how to use the tool
Too expensive
Switching to another product
Shutting down the company
Other (please explain below)

Appreciate your help and honest feedback!
[YOUR SIGNATURE]

SaaS prenumeratos atšaukimo apklausa

Hi [Name],

You’ve recently canceled your [Product/ Service] account and mentioned it was because of technical issues.

We’re really sorry about that. We do our best to make sure our service is accessible and reliable, but sometimes things fall through the cracks.

If you wouldn’t mind letting us know, we’d love to hear more about what technical issues you had so we can get to the bottom of it and make sure it doesn’t happen again.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

„Premium“ paskyros atšaukimas

Hey [Name],

Your [Product] Premium subscription has been canceled and will end on [date]. Until then, you will still have access to your Premium features.

When your subscription expires, you will still be able to [use free features]. You can come back and enjoy [Product] Premium anytime by re-subscribing. We’ll always be here if you need any help.

Thanks for being a customer,
[YOUR SIGNATURE]

Narystės panaikinimo patvirtinimas

Hi [Name],

Thank you for being a part of the [Membership name]. As you requested, we’ve canceled your membership effective [date].

We’d love to have you back, but we completely understand that this may not be the best option for you right now. If you ever change your mind, made this request in error, you can restart your membership anytime to enjoy [key membership benefits].

Restart Membership

If there’s anything we can do to help, please let us know. Visit our Help Center for more info or reach out to our support team.

Best of luck!
[YOUR SIGNATURE]

Paskyros išjungimo el. laiškas

Hi [Name],

It looks like you haven’t signed in to your account for a while. [Product/ Service] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity. Your account will be deactivated in [number] days.

Thank you for trying [Product/ Service]. We’d love you to stick around, but we completely understand that [Product/ Service] isn’t for everyone.

Let us know if you have any questions or need help keeping your account.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Prenumerata atšaukta dėl nesėkmingo mokėjimo

Hi [Name],

Something went wrong, and we were unable to process the charges on your credit card ending in [last four digits]. Unfortunately, we had to cancel your [Product/ Service] subscription.

But don’t worry, we understand that sometimes these things happen. You can always reactivate your [Product/ Service] subscription at any time.

Reactivate [Product/ Service] Account

If you have any questions or issues, don’t hesitate to reach out, we’re just an email away.

Hope to see you back soon.
[YOUR SIGNATURE]

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl turėčiau siųsti el. laiškus dėl atšaukimo?

Tai, kaip jūsų prekės ženklas reaguoja į prenumeratą, „premium“ paskyrą ar narystę atšaukusius klientus, daro didelę įtaką tam, ar jie galiausiai nustos būti jūsų klientais. Gerai parengti atšaukimo pranešimai gali būti naudojami norint susigrąžinti prarastus klientus, pataisyti santykius su klientais, kurie kitu atveju gali būti prarasti, pagerinti lojalumą ir sumažinti prarastų klientų skaičių.

Ar turėčiau paklausti klientų, kodėl jie atsisakė paslaugos?

Paklausę klientų, kodėl jie atšaukė prenumeratą, galite geriau suprasti jų poreikius ir lūkesčius bei galiausiai gauti vertingų įžvalgų, kurios gali padėti pagerinti jūsų produktą, strategiją ar prekės ženklą. Jei sužinosite, kad daugumai pirkėjų reikia tam tikrų funkcijų, kurių jūsų produktui trūksta, gali būti prasminga iš naujo apsvarstyti savo funkcijų pasiūlą ir imtis veiksmų.

Ar turėčiau siųsti bendro pobūdžio automatinio atšaukimo el. laiškus ar susisiekti asmeniškai?

Jei asmeniškai susisieksite su paslaugas atšaukusiais klientais, jūsų žinutė bus žmogiškesnė ir padidins pasitikėjimą. Nors ne visada įmanoma siųsti suasmenintus pranešimus, tai gali būti naudinga kalbant apie ištikimiausius ir daugiausiai išleidžiančius klientus. Užuot siuntę bendro pobūdžio, visiems tinkantį atšaukimo pranešimą, apsvarstykite galimybę asmeniškai susisiekti su savo ilgalaikiais, vertingais klientais. Tai gali padidinti jūsų galimybes vėl juos sudominti ir susigrąžinti jų lojalumą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėčiau siųsti el. laiškus dėl atšaukimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai, kaip jūsų prekės ženklas reaguoja į prenumeratą, „premium“ paskyrą ar narystę atšaukusius klientus, daro didelę įtaką tam, ar jie galiausiai nustos būti jūsų klientais. Gerai parengti atšaukimo pranešimai gali būti naudojami norint susigrąžinti prarastus klientus, pataisyti santykius su klientais, kurie kitu atveju gali būti prarasti, pagerinti lojalumą ir sumažinti prarastų klientų skaičių.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau paklausti klientų, kodėl jie atšaukė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paklausę klientų, kodėl jie atšaukė prenumeratą, galite geriau suprasti jų poreikius ir lūkesčius bei galiausiai gauti vertingų įžvalgų, kurios gali padėti pagerinti jūsų produktą, strategiją ar prekės ženklą. Jei sužinosite, kad daugumai pirkėjų reikia tam tikrų funkcijų, kurių jūsų produktui trūksta, gali būti prasminga iš naujo apsvarstyti savo funkcijų pasiūlą ir imtis veiksmų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti bendro pobūdžio automatinio atšaukimo el. laiškus ar susisiekti asmeniškai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei asmeniškai susisieksite su paslaugas atšaukusiais klientais, jūsų žinutė bus žmogiškesnė ir padidins pasitikėjimą. Nors ne visada įmanoma siųsti suasmenintus pranešimus, tai gali būti naudinga kalbant apie ištikimiausius ir daugiausiai išleidžiančius klientus. Užuot siuntę bendro pobūdžio, visiems tinkantį atšaukimo pranešimą, apsvarstykite galimybę asmeniškai susisiekti su savo ilgalaikiais, vertingais klientais. Tai gali padidinti jūsų galimybes vėl juos sudominti ir susigrąžinti jų lojalumą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai