Naudinga kiekvienai pramonės šakai

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ pagerina jūsų interneto svetainių talpinimo verslą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Daugiau rekomendacijų

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus apie jus kalbėti.

24%

Sutrumpinkite atsako laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius naudodami automatinį bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų kiekį

Sumažinkite klientų aptarnavimo bilietų antplūdį turėdami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

Naudokite „LiveAgent“ savo skaitmeniniame pasaulyje ir suteikite aukščiausios klasės klientų aptarnavimą.

Sumažinkite gaunamų aptarnavimo bilietų skaičių, sukurdami išsamų savitarnos portalą, prieinamą 24/7/365.

Apsaugokite savo kliento duomenis su naujausiomis saugumo priemonėmis, įskaitant HTTPS šifravimą, DDoS mažinimą ir dar daugiau.

Pritraukite naujų klientų ir padidinkite klientų teikiamą vertę, suteikdami nepamirštamą patirtį, sukuriančią teigiamą rekomendaciją iš lūpų į lūpas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Būkite visada prisijungę ir pasiekiami

Interneto svetainių talpinimas ir serverių priežiūra, kaip ir jūsų klientai, reikalauja daug dėmesio. Viena vienintelė klaida gali sukelti daug problemų infrastruktūrai ir sumažinti jūsų sėkmę. Informuokite savo klientą tiesioginiame pokalbyje realiu laiku ir pateikite jam tinkamą sprendimą.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Sumažinkite aptarnavimo apkrovą

Klausimai, prašymai, problemos, užklausos… Jūsų klientai turi visokiausių rūpesčių, kuriuos reikia išspręsti. Sukurkite klientų portalą, susietą su žinių baze ir DUK bei suteikite savo klientui galimybę savarankiškai ieškoti atsakymų. Jūsų agentai dabar gali sutelkti dėmesį į kitus dalykus ir teikti asmeniškesnę pagalbą.

Sujunkite įvairius kanalus

Pasiūlykite naujus būdus, kuriais jūsų klientas galėtų su jumis susisiekti. Pradėkite spręsti problemą tiesioginiame pokalbyje darbo valandomis, tęskite vakarais ir užbaikite atsakyti į užklausą kitą dieną paskambinę. Viskas iš tos pačios vietos – gražu ir tvarkinga. Stebėkite, kaip auga jūsų pajamos.

combine multiple channels - illustration

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Išanalizuokite ir palyginkite „LiveAgent“ su skirtingais klientų aptarnavimo sprendimais ir pasirinkite turintį jūsų pramonės šakai reikiamas funkcijas už geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei atsiliepimus ir sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų laimę.

Susiję straipsniai suSvetainės talpinimas
Integracijos - Progress Imail Serveris

“Progress IMail” Serveris

"Progress IMail" serveris yra patikima, universali el. laiškų siuntimo sistema, kurią galima lengvai konfigūruoti ir prižiūrėti.

Daugiakanalė pagalba yra puikus būdas suteikti savo klientams platų pasirinkimą kaip jus pasiekti. Jūs galite pasirinkti iš plataus socialinės žiniasklaidos platformų pasirinkimo.

Daugiakanalė pagalba

Apibendrinant tekstą, svarbu atkreipti dėmesį į rinkodaros strategijos svarbą ir jos poveikį verslui bei klientams. Tai gali padėti pasiekti ilgalaikius tikslus.

Patikimos, nemokamos klientų valdymo programinės įrangos taikymas yra būtinybė, siekiant sėkmingo verslo. Sužinokite apie privalumus ir geriausias praktikas.

Nemokama klientų valdymo programinė įranga

Tekste aptariama klientų valdymo programinė įranga, jos privalumai ir trūkumai bei geriausios praktikos. Siekiant užtikrinti efektyvų darbą su klientais, reikia suprasti potencialių klientų tapatybę ir laikytis griežtų privatumo įstatymų. Be to, svarbu apmokyti agentus, sukurti darbų srautus, automatizuoti procesus ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą, atsižvelgiant į organizacijos tipą ir apimtį.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

„Stripe“ integracija leidžia lengvai apdoroti mokėjimus iš „LiveAgent“. Tiesiog integruokite programą per „Zapier“ ir pradėkite naudotis privalumais.

„Stripe“

"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlanti VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir daugiau. Investuokite, padidinkite savo ROI ir naudokitės išplėstinėmis funkcijomis. Integracija su "Stripe" leidžia saugiai atlikti ir gauti klientų mokėjimus.

Norite perkelti savo duomenis iš „Drift“ kitur? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x