Kas yra viso gyvenimo vertė?
Verslo požiūriu, viso gyvenimo vertė ar (LTV) yra piniginė vertė arba vertė, kurią galite gauti iš kliento, atsižvelgiant į jo ryšį su jūsų įmone.
Viso gyvenimo vertė yra labai reikšmingas žmogiškasis ir finansinis rodiklis. Nors jis labai priklauso nuo įvertinimo, tačiau jis gali suteikti aiškų vaizdą, kiek klientų galite pasiekti per ateinantį laikotarpį ir kokia gali būti nauda įgyti naujus klientus. Be to, jis suteikia sąnaudų ir naudos analizę (CBA) apie tai, ar turėtumėte įgyti klientų ir kliento įgijimo kąštus.
Frequently asked questions
Kas yra viso gyvenimo vertė?
Klientų viso gyvenimo vertė (CLV arba LTV) yra viena iš pagrindinių statistinių duomenų, leidžiančių stebėti klientą, kaip klientų aptarnavimo dalį. Remiantis ja, jūs galite nustatyti kliento vertę, remiantis visais kliento ir įmonės santykiais. Šis rodiklis suteikia galimybę įmonėms kurti strategijas dėl naujų klientų pritraukimo ir išlaikyti jau kažką įsigijusius klientus.
Kaip apskaičiuoti viso gyvenimo vertę?
Norint apskaičiuoti ilgalaikę kliento vertę, pirmiausiai turite apskaičiuoti vidutine jų įsigytų pirkinių vertę ir tada ją padauginti iš vidutinio pirkimo dažnumo. Tokiu būdu galite nustatyti kliento vertę. Sekančiame žingsnyje, jūs turite rezultatą padauginti iš tikėtinos kliento gyvenimo trukmės.
Kaip pagerinti viso gyvenimo vertę?
Yra keletas aspektų, kurie gali padėti padidinti kliento viso gyvenimo vertę. Pirmiausiai, turėtumėte pasiūlyti vertingą turinį, kuris įtrauktų jūsų klientus. Toliau, pagrindinis klausimas išlieka efektyvus klientų aptarnavimas. Yra labai svarbu išklausyti savo klientus ir pasiūlyti tik jiems pritaikytą patirtį.
Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis
Rodiklių parodymai rodo, kad klientų išlaikymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir išlaidų sumažinimas. Padidinus klientų išlaikymo rodiklius 5%, pelnas gali padidėti nuo 25 iki 95%. Teigiamos patirties su įmone 77% klientų rekomenduoja ją pažystamiems. Geriausių prekių ženklų NPS yra 41%. 5% klientų išlaikymo didinimas gali sukurti 25% daugiau pelno.
The text promotes the customer service software "LiveAgent" which offers various features, integrations, and alternatives. It highlights the benefits of good customer service, such as increased sales and satisfaction levels. The company also provides training, a blog, templates, and webinars to support customer success. Contact information and options for a free trial are provided.
Šiame tekste aptariami bendrovės LiveAgent klientų valdymo programinės įrangos privalumai ir trūkumai, geriausios praktikos, partneriai bei mokymo galimybės. Siūloma užsisakyti demonstraciją, gauti naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis. Pateikiami dėkingumo klientams el. laiškų šablonai ir mokslinių tyrimų priežastys, kodėl laiškų siuntimas gali padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir klientų vertę. Tekstas naudingas verslo rinkodaros specialistams norintiems gerinti klientų patirtį.
Šiame tekste pateikiamas LiveAgent programinės įrangos paketas klientų aptarnavimui. Siūloma naudoti pokalbių mygtukus ir tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonus. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus bet kurios įmonės prioritetas, skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingai. Klientų atstovai turi žinoti apie produktus ir paslaugas, klausytis klientų reikalavimų ir būti empatiški.