Viso gyvenimo vertė

Kas yra viso gyvenimo vertė?

Verslo požiūriu, viso gyvenimo vertė ar (LTV) yra piniginė vertė arba vertė, kurią galite gauti iš kliento, atsižvelgiant į jo ryšį su jūsų įmone.

Viso gyvenimo vertė yra labai reikšmingas žmogiškasis ir finansinis rodiklis. Nors jis labai priklauso nuo įvertinimo, tačiau jis gali suteikti aiškų vaizdą, kiek klientų galite pasiekti per ateinantį laikotarpį ir kokia gali būti nauda įgyti naujus klientus. Be to, jis suteikia sąnaudų ir naudos analizę (CBA) apie tai, ar turėtumėte įgyti klientų ir kliento įgijimo kąštus.

Frequently asked questions

Kas yra viso gyvenimo vertė?

Klientų viso gyvenimo vertė (CLV arba LTV) yra viena iš pagrindinių statistinių duomenų, leidžiančių stebėti klientą, kaip klientų aptarnavimo dalį. Remiantis ja, jūs galite nustatyti kliento vertę, remiantis visais kliento ir įmonės santykiais. Šis rodiklis suteikia galimybę įmonėms kurti strategijas dėl naujų klientų pritraukimo ir išlaikyti jau kažką įsigijusius klientus.

 

Kaip apskaičiuoti viso gyvenimo vertę?

Norint apskaičiuoti ilgalaikę kliento vertę, pirmiausiai turite apskaičiuoti vidutine jų įsigytų pirkinių vertę ir tada ją padauginti iš vidutinio pirkimo dažnumo. Tokiu būdu galite nustatyti kliento vertę. Sekančiame žingsnyje, jūs turite rezultatą padauginti iš tikėtinos kliento gyvenimo trukmės.

 

Kaip pagerinti viso gyvenimo vertę?

Yra keletas aspektų, kurie gali padėti padidinti kliento viso gyvenimo vertę. Pirmiausiai, turėtumėte pasiūlyti vertingą turinį, kuris įtrauktų jūsų klientus. Toliau, pagrindinis klausimas išlieka efektyvus klientų aptarnavimas. Yra labai svarbu išklausyti savo klientus ir pasiūlyti tik jiems pritaikytą patirtį.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai