Kas yra rodikliai?
Rodikliai, dar vadinami Ataskaitomis, gali jums praversti, siekiant pamatyti esamą jūsų įmonės būklę. Yra 3 pagrindinės rodiklių kategorijos: laiko rodikliai, pastangų rodikliai ir agentų aktyvumo rodikliai.
Laiko rodikliai jums teikia tokius duomenis, kaip pirmojo atsakymo laikas, užklausos siuntėjo laukimo laikas ar pilno sprendimo laikas. Pastangų rodikliai apima atsakymų skaičių, iš naujo atidarytus ar priskirtus bilietus, o agentų aktyvumo rodikliai susiję su laiku prisijungus, prieinamumu ir išspręstais bilietais. Jūs taip pat galite sukurti pritaikytus rodiklius, kurių pagalba galėsite stebėti dominančias sritis.
Sužinokite daugiau apie Rodiklius LiveAgent.
Frequently asked questions
Kas yra rodikliai?
Rodikliai yra kiekybinio įvertinimo matavimai. Jie naudojami efektyvumo ar produktyvumo vertinimui, palyginimui ir stebėjimui. Tai yra rodiklių grupė, kuriuos valdyba ar analitikai reguliariai peržiūri, kad išlaikytų veiklos, nuomonėsnir verslo strategijų reitingus.
Kokie yra patys dažniausi klientų aptarnavimo rodikliai?
Patys dažniausi klientų aptarnavimo rodikliai yra Bilietų Apimtis, kuri yra įspėjimų, matuojančių bendrą pagalbos srities skambučių skaičių. Kiti rodikliai yra Vidutinis Problemos Sprendimo Laikas, Vidutinis Atsakymo Laikas, Vidutinis Pirmojo Atsakymo Laikas, Klientų Pasitenkinimo Balas ir Vidutinis Klientų Aptarnavimo Laikas.
Kokius rodiklius galite matuoti LiveAgent?
Su LiveAgent, jūs galite išmatuoti klientus ir agentų darbą. Kalbant apie klientus, jūs galite matuoti Klientų Rekomendavimo Balą, Klientų Pasitenkinimo Indeksą, Klientų Pastangų Balą, Vidinį Kokybės Balą, Klientų Įsitraukimas, Sutartį Nutraukusių Klientų Santykis, Klientų Išlaikymo Santykis, Rekomendavimo Santykis. Kalbant apie agentus, mes galime matuoti bilietų apimtį, kontaktų skaičių, aptarnavimo lygį ir neišspręstų bilietų eilę.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Tekste aptariama grįžtamasis ryšys verslo kontekste. Klientų atsiliepimai yra svarbus veiksnys, padedantis įmonėms gerinti savo veiklą, stiprinti ryšį su vartotojais ir priimti verslo sprendimus. Galima rinkti atsiliepimus naudojant apklausas ir forus, taip pat siūloma kurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą. LiveAgent taip pat siūlo klientų aptarnavimo įrangą ir nemokamas demonstracijas.